Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tényleg, mi van a mociddal? megvan mi a baja?
És akkor elvileg 7Bartól jó?
sima kulccsal is lejön,de meg kell fogni a harangot mondjuk egy olajszűrő leszedővel.Másik,hogy csinálsz egy kis célszerszámot.Laposvas-közepén egy akkora lyukkal,hogy az anya átmenjen rajta a kuplungon lévő nyílásoknál egy picit kisebb átmérőjű köracélt(betonvas stb)ráhegesztesz a laposvasra és kész is.Hirtelen jobban leírni nem tudom,de biztos érted mit akarok mondani
vagy a legegyszerűbb megoldás:Légkulcs
Lehet azért alkudni is picit...vagy sokat
Én a lomot 210ért vettem 4évvel ezelőtt +egyszer megnéztem,másnap meg futóval elmentem érte Szolnokról Orosházára.Ami nem lenne baj,de legalább jó motort vettem volna.A fene tudta akkor még,hogy injektoros...Azt hittem ugyanaz a blokk van mindegyikben
12,5:1 a kompresszió értéke, nem a sűrítési végnyomása, de valahol ez alatt kell, hogy legyen a gyári nyomásértéknek is. Lejjebb írták is.

Üdv.
sziasztok!
van valakinek valami jo tippje hogy a kuplungharangrol hogy lehet leszedni az anyat ,kell valami speci szerszam ,vagy csak meg probalkozzak egy sima kulcsal.
Tudom, hogy semmi köze az sr-hez, de hátha tud valaki segíteni:
Régi típusú uvex bukósisakhoz plexit hol lehet venni?
(mz-hez adták, a régi motorosrendőrök is ilyet használtak)
Üdv.: Keenets
Sziasztok!
Mennyi a morini blokkos Ditech sűrítési végnyomása? Tehát a kompresszió mértéke kéne BARban!
Légyszíves segítsetek!
Présmagasság alatt mit értesz?

Üdv.
Igen, ez is jó! Csak hát Debrecen nekem benne van még kb. 20000 Ft. benzinben!

Üdv.
Ha végigolvastad, amit írtam, akkor én is ezt írtam. Kompresszió egy viszonyszám, mely térfogatarányt jelent, azaz dimenzió nélküli szám. Ami érdekes, az a sűrítési végnyomásérték, amit már most tudtunk meg tőled, hogy 11 bar. Elméletileg a kompressziós viszonyszám megfelel a sűrítési végnyomásként mért nyomásértéknek, de a valóságban kevesebb szerintem.

Üdv.
Hi.
A kompresszióviszony nem egyenértékű a hengerben mért kompresszióval!
Nekem 11 Bar volt az areában, 0,7mm-es présmagassággal!
Ami elég jó.
Szerintem 8 felett elég ha van.
Aki a rakétalámpást szereti,ez sem rossz vétel
http://www.kepesmotor.hu/april...
Jah,300e körül simán eladható,főleg,ha még szervizt is látott és van rá két év gari...De a nepperek is gyorsan lecsapnak az ilyenekre
Szóval ne sokat gondolkodj ha lenne a párnám alatt negyed milla,már én is megvettem volna
Képről mocskos zsír, de aztán kiderül, hogy élőben mégse. Ha meg zsír 1-2 nap és oda van. Erre azonnal kellene mozdulni akinek ilyen kell.
Én is pont ezt akartam kivesézni, mi lenne ha uzsgyi elmegyek, megveszem. Ha rendes vagyok akkor még költök is rá, mondjuk új variátor görgők, új szíj, kitisztítom a szűrőt, visszarakok mindent. Rendes gazdája vagyok, mondom én. És adom 330-ért.
tényleg semmi értelme ha nincs rajta tükör. én is így vettem meg, de jó ha van mert többet látni hátrafelé vele.és még jól is mutat.
Na igen, erre a nyomás értékre lennék kiváncsi. A szerelőm azt mondta h 7 fölött kell lennie elvileg, de megkért, h nézzek utánna.
Figyelj így még mindig korrektebb, mert tudod, hogy fiatal hajtotta és azért nincs tükör meg sárvédő. Megtehette volna azt is, hogy visszarak mindent és az eladást a faterjára bízza aki majd teszi a szépet, hogy ő hajtotta és megkímélt és 50-nél többet soha nem ment vele bla, bla, bla...

Ja és ha már itt tartunk komolyan mi értelme annak, hogy leveszik a tükröt? Mitől jó az, hogy hiányzik egy (vagy mind2) tükör? Mivel magasan van kocsik között elférni így is. Akkor meg? Nem is szebb tükör nélkül.
Hát igen, meg az önbevallás, hogy kategóriaváltás miatt eladó, azaz már többre vágyik, mert ez kevés már.
Bár, magamból kiindulva, amikor kisebb ccm-es motorjaim voltak, sosem nyüstöltem őket. Ezt az 501 ccm-es motort meg már nem is kell, bivaly nyomaték és lóerő párosul a 110kg-os száraz tömeggel és mindez a fák között szabadul el.
Gyorsan kell a pénz ,a piac meg telített...vagy disznóság van a háttérben és szabadulni akar tőle...Ennyiért pillanatok alatt el is viszik.Mondjuk az ,hogy nincs rajta a sárvédő és a tükrök az kicsit ,hogy is mondjam ,nem idős használóra utal.Persze lehet,hogy semmi gond a mocival,de az ember hajlamos óvatoskodni,ha valami túl olcsó
Bár volt sr 50 r factory is, ami már injektoros.
Ez szerintetek miért kerül ennyibe? Sokszor nem értem. Néha soknak tűnik a régebbi évjáratok, aztán bejön egy-két frissebb példány ennyiért. Ki érti ezt. Ez legalább karbis.
http://www.kepesmotor.hu/april...
azt nagyon szerette az sr nemtom miért :D de inkább csak a csomagtartó volt mindig epres illatú:S
Az IPONE-nak van eper illatú olaja, tiszta környezetbarát.