Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Vk segítsen létszi!
2003as SR Ditech, Morini blokkos motorról lenne szó. Milyen érték ideális a kompresszor nyomás mérésekor? Sehol sem találok róla infot! Előre is köszi!
Spray Casati-ban van tuti hoallo fekete.Elotte alaposan at kell drotkorongozni,rozsda mentesiteni,majd alapozo,es utana a spray-vel lefujni.(Bocs az ekezetek hianya miatt,nem sajat geprol irok)
Hát nekem 3 év alatt úgy szét rohadt hogy lyuk is lett rajta... injektoros enyémis
A kérdésem az előző hozzászóláshoz is kapcsolódik.
Milyen festékkel érdemes lefesteni a kipufogót?
Arra gondoltam, hogy zinkspay-vel lealapoznám és valami hőálló feketével "színre" fújnám. Vélemény?
Na végre kicserélték a szíjamat egy gyári Piaggio szíjra. Az sem volt drágább semmivel ugyanúgy 4000 Ft volt. Viszont eszükbe jutott még, hogy az olajpuma szíját is ki kell cserélni. Kis pici szíj és 1000 Ft-vol, hogy a k anyját.

Most az új kasztnisoktól kérdeznék egyet. Nektek is rohad a kipufogó? Az enyém könyökben tiszta rozsda és feljebb is látszanak foltok pedig még csak 3 éves. Viszont láttam 4 évest amin olyan volt, mint az új és láttam 1.5 évest amin már a 2. rohadt le lyukadásig. Kérdeztem, garanciában csak akkor cserélik ha már kifúj, egyébként a gyártó nem cseréli mondván nem megfelelő üzemeltetési körülmények. Tapasztalat van ilyesmivel valakinek, hogy ez csak injektoroson vagy karbison is fent áll?
és az a nero r.harada az mit jelent?:D
jó szóval 99es fasza:D
szia ez az enyémre vonatkozik?:D
Szerintem sok a benzin és az elégetlen anyag a kipufogóban ég el.

Üdv.
A www-s mit jelent?

Üdv.
Igen ezt kifelejtettem! A rakétalámpás alatt a két körlámpásat értitek, ugye?

Üdv.
Ja bocsi még felteszem ide a pontos motorszámot és típust

Hello sziasztok!
A múltkor írtam, hogy nem pörög fel a motor, dadog és nagyon felmelegszik a kipufogó. Egyépként 2001-es aprilia sr 50 ditech. A légtömegmérő biztos nem, azt megnéztük új gertyát kapott, a gyárilag előírtat, de még mindíg semmi. A srác akihez vittem azt mondta, hogy ha elkészül akkor többet be ne merjem tolni az udvarába. Mielőtt beindítom, rendesen megy a pumpa, csak ha maxra húzza a gázt akkor nem jön semmi üzemanyag, vagyis hol jön hol nem. Esetleg ehhez vmi ötlete valakinek?
Előre is köszi.
SR50 H2O Nero R.HARADA 1999.
Ez a pontos típus
Ma, vagyis tegnap nem értem rá, már késő van, de holnap megnézem a pontos típust.
De a gyártási éve 1999-es.
szaiasztok lenne pár kérdésem, van egy rakéta lámpás 2000-es évjárati www-s fekvő minarelli s motorom.Aszt szeretném kédezni hogy a gyári görgők mien súlyúak?-és mekkora benne a gyári fúvoka előre is köszönöm a válaszokat,tobábbi szép estét!
így van ahogy mondod,viszont van még egy olyan verzió is,hogy:Rakétalámpás kaszni ,pigi injektoros blokkal.
Elvileg úgy működik, mint egy mátrix. Sorokban va mondjuk az évszám pl. 2001-2002, az oszlopokban meg a hónapok. Elvileg addig van bepöttyözve, amelyik évben és hónapban gyártották, addig tele van pöttyel. Az autóknál simán az évet és a hónapot írják.

Üdv.
én még nem láttam az idomokban évszámot. nekem annyi van benne hogy aprilia, made in italy meg az anyag neve, ami ABS.
A műanyag panelokon hogy lehet értelmezni az évjáratot. Én is mindíg nézem azt mindenhol pont van. Na most
Aprilia SR R Factory az a injektoros
Aprilia SR R az a karbis
Akkor neked milyen jelzővel bír a motorod. Most már teljes káosz van a fejemben.
Ezért írtam, hogy mi-ki és különben is.....
Ha jól értem Zoli32 írását, akkor a Factory injektoros.
Az SR50R karbis, és a Street is karbis.

Csak azért kérdem, mert hiányzott egy-két vessző az írásban.

Azért nehéz ezt követni, hogy ki-kivel van és különben is melyik-melyik. Jó lenne valami logikát felépíteni a blokkok motorszámára, hogy ne vigyenek be az erdőbe majd, ha megyek motort venni.

Jó, azt lehet tudni vízuálisan, hogy melyik karbis és melyik injektoros.
Köszi! Ha jól tudom a factory az injektoros, az enyém karbis.