Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezért kérdeztem, mert nekem injektoros pigi blokk van benne (2005 utáni) és azon már kell egy kis picsa szíj az olajpumpához.

Ilyen ni
ja am a fogakról még én sem hallottam ezidáig utánanézek
3AA blokk, az olajpumpa fogaskerekét egy műanyag menetes tárcsa hajtja, fordulatszámtól függően, szal oda nem kell szíj nekem amúgy igazad van jobb megelőzni a bajt!
köszi a hozzászólásokat!
Gyári Piaggio szíj csak 4000 Ft, pont fele annyi, mint a Malossi kevlár szíja. Annyival nem hiszem, hogy szarabb lenne. Viszont ha egy olcsó szíjat akarsz akkor nem ajánlom. Nekem kötelező szervizen azt raktak bele és szar volt tőle a moci. Alapjáratról nem bírt elindulni és utána 70-nél már nem nagyon húzott csak pörgött felfele. Össze kell hasonlítani a gyári szíjjal, mert nem csak a hossz és szélesség a lényeg, hanem a fogak magassága is. Eddig én sem tudtam, de azzal a szíjjal az volt a baj. Magasabb volt a foga és valamiért az már nem volt jó.

Olajpumpa meghajtó szíj ugyanúgy van a karbison is? Vagy az csak injektoroson? Azt sem árt cserélni a hajtó szíjjal együtt, mert az ha elszakad észre sem veszi az ember csak ha már megragadt a moci és akkor az zsebrenyúlósabb, mint egy 1000 Ft-os szíj cseréje.
Vegyél malossi kevlart. Ócsó jó.
Sziasztok, megosztanátok velem variátor szíjjal kapcsolatos tapasztalataitokat ? ideje lenne cserélnem, és érdekelne a véleményetek a kül.termékekről!
Van még egy lehetőség: El van repedve a henger és/vagy a hf.
Ha szerencséd van, akkor csak utána húzod a csavarokat, ha tudod. Ha nem, akkor hengerfejtömítés csere, de én síkoltatnám a hf-et is.

Üdv.
szerintem kezd a hengerfejtömítésnél:)
Sziasztok!
Ma sikerült életre kelteni a ditechemet (gyertya és üzemanyag nyomásszabályzó csere után). Viszont bemelegedés után vannak gondok. Konkrétan a kipufogóból fehér füst jön, ami sztem vízgőz. Hidegen egyáltalán nem látni semmit. Tehát vszínű, hogy hűtővíz kerül a hengerbe. A kérdés az hogy hol vagy honnan? Szerintetek honnan kezdjem el ezt kideríten? Gondolom hengerfej le aztán először a hengerfejtömítés jöhet szóba. Viszont a hengerfejcsavarok nincsenek nagyon meghúzva (bár nincs viszonyítási alapom). Esetleg lehet hogy csak utána kell húzni?
koszi a tippeket
megcsinalom azt a szerszamot nem tunik olyan bonyolultnak
A debreceni motort már eladták. Nem is csodálom, jó árban adta a pali!
Határozottan nem jelentette ki, hogy nem enged. Azt mondta, hogy már nem szívesen engedne belőle, így is ár alatt adja. Nekem nem hiányzik ,hogy egyszer leverjen valaki a motorról, mert lobogtatja a papírjait. Bár, én mint jóhiszemű vásárló, engem illet meg a tulajdonjog. Ez érdekes, igaz?
Az tényleg furcsa...lehet a papírok az első tulajnál vannak és olyan gyorsan hozta el a motort,hogy ottmaradt szerintem a kulcsa sincs meg ,esetleg az egyik .Még lehet egy oka amiért ilyen olcsó,csak tegnap hirtelen nem jutott eszembe,mert ez a legrosszabb verzió Nem kérdeztél rá véletlenül,hogy mennyi az alja amiért odaadja?
Holnap megyek motornézőbe. Van itt egy robogószervíz és minden csütörtökön hoznak Olaszországból egy rakat robogót eladásra.
Felhívtam ennek a motornak ( http://www.kepesmotor.hu/april... ) a tulaját. Meg van még a motor, de furcsállom, hogy 2007-es létére nincs semmi papírja és ő a 2. tulaja.
Ja, ezt a neten találtam!
Ne legyél benne biztos!
A tartós fogyasztási cikkek közül - a 2003. november 21-e óta hatályos - 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott termékekre vonatkozik kötelező jótállás. Ez a jogszabály 2005. június 1-jétől több ponton változott, az alábbiakban a június 1-je utáni vásárlásokra vonatkozó listát közöljük. [A kormányrendeletet a 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet módosította, méghozzá úgy, hogy a mellékletét újrafogalmazta. Hatályos: 2005. június 1-től.]

A termék értékétől függetlenül jótállás jár a következő termékekre:

1. hűtőszekrény, fagyasztó, kombinált hűtőszekrény;
2. mosógép, centrifuga, szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasalógép;
3. porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztítógép, padlósúroló- és fényesítőgépek;
4. varrógép, kötőgép;
5. személygépkocsi, motorkerékpár, kerékpár, babakocsi;
6. lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi.

A jótállás időtartama 1 év!
A gyártók azért vállalnak nagyobb garanciát, mint amit a jogszabály előír, hogy bizalommal légy a termékük iránt.


Üdv.
Láttam a neten, ditech bontást hirdetett az ember. Talán a racing-bazar.hu-n volt. Írd be a keresőbe!

Üdv.
Nem tudom, nem vagyok szerelő. De én úgy emlékszem (robogóknál nem tudom, hogyan van), szóval ha a 2T blokknál rosszak a főtengely szimeringek, akkor elmegy a nyomás a karterből és nem lesz elősűrítésed, azaz nem lesz megfelelő sűrítési végnyomásod. Tehát nem biztos, hogy a dugócsere megoldja a problémát, ill. félrevezető lehet a mérés. Ide tartozik még a karbisoknál (injektorosak nem tudom, hogyan vannak megoldva) a reed valve (membrán szelep) is.

Üdv.
Sziasztok van egy 2001-es Sr ditech nem tudjátok hol tudnék sárga első index burát találni rá előre is köszönöm.
Én a Yamaha-ban a budaörsi úton vettem Uvex sisakhiz plexit.
Megnéztem a fehér A4-es garipapírt, rozsda a kivételek közt van arra nincs gari. Ha kilyukadna, azért egy pert megérne nekem, ha nem cserélnék ki. Nem hiszem, hogy ki lehet szedni alkatrészeket a garancia hatálya alól. Főleg a törvény által kötelezett alól, bár nem tudom mennyi a robogóra való kötelező.
Légkulcs,blokkoló,haver féket nyomva.Válassz.