Köszi Az igazság az,hogy én sem akartam így belemerülni,de így alakult...míg rengetegen azzal szívnak,hogy nem indul be,meg durrog st,nekem inkább a mechanikai nyavalyák jöttek elő.Ami benne van,már a 3.főtengely,ha jól számolom,nem beszélve az állandó csereberékről amik változnak rajta,mondjuk ez az én hülyeségem,hogy mindig veszek rá valamit
Megnéztem a galériád, hát minden elismerésem. Az én ditech-em is kb. úgy néz ki, mint a tiéd az átalakítás előtt. Igazából munkába járni és kisebb dolgok elintézésére, valamint szabadidő eltöltésére használnám. Már egy hónapja nézegettem az sr-eket. A ditech alacsony fogyasztása fogott meg, illetve, hogy jó áron (120.000ft.) jutottam hozzá, egy viszonylag nem teljesen leharcolt állapotúhoz. A festése még eredeti, kisebb horzsolás van rajta és kissé kifakult a színe. Látszólag nem gányolt, bár itt-ott látszik rajta a 8 év "vasfoga". Átalakítani nem szeretném, inkább a gyárihoz hasonló állapotra szeretnék a későbbiekben törekedni, a küllemét illetően.
Én a légszűrővel és a gyertyával kezdeném,mert ezt a legkönnyebb megnézni.A légszűrőt kimosod,befújod légszűrőspray-el mehet vissza.Ha az alja nagyon olajos,akkor a membránod nem zár tökéletesen.
Gyertya,ha nagyon kormos fekete az egész,akkor kevés levegőt kap,kompresszorod kopott fel kell majd újítani,vagy új.
Alapjárat mennyire stabil.Általában hidegen egyik sem jár úgy mint egy svájci óra,de melegen már nem szabad neki nagyon össze vissza járni.Ezt a legkönnyebben a hangjából illetve felkapcsolt lámpával figyelheted meg,hogy mennyire vannak alapjárat ejtések.
Ha tökéletesen indul,alapjárat jó,nem durrog stb akkor felesleges piszkálni,Görgőt szíjat megnézheted mennyire kopott,illetve a kuplungot,de ezeket leszedni már picit tovább tart.Nem nagy bonyolultságú egyáltalán,de ha még nem csináltad akkor az a legjobb,ha van ott valaki aki egyszer megmutatja,aztán már csukott szemmel is szétszeded.
Szóval ezek szerint ha karbisat használtan akkor inkább a 2003 7 hótol ajánljátok a rakétalámpásat?Akkor hajól értem akkor ebben már piaggio alkatrészek vannak nem morini....
Pedig én is szerelmes vagyok a GP1-be ,elvileg pigi blokkal szerelik,de ha egyszer szét kell borítani akkor lehet még a ditechen edződött szervezetem is kiborulna,eléggé benne van a blokk
plusz bonyolították még a dolgot a lánchajtással.
Azért kipróbálnám milyen.Lett volna egy cserelehetőségem,de rá kellett volna pengetnem az enyémre 130-150e pénzt így kihagytam.
Egy dolog nem tetszik benne külsőre,ami amúgy nagyon el van találva,hogy az ülés alatti sisaktartó alul szerintem rontja az összképet.
Köszönöm a választ. Gondolom ezt csak szétszerelés után lehet megtudni, hogy kopott-e az alkatrész vagy könnyített görgő és erősebb rugó van benne.
Mit érdemes megnéz(et)ni, kicserélni egy használt ditechnél vásárlás után?
persze.A kuplungon és a görgőkön múlik mikor indul.Ha könnyűek a görgők illetve erősebb kuplungrugók vannak benne,vagy könnyített a kuplung akkor nagyobb fordulaton fog nyitni és indulni a motor.Vagy ha nagyon kopottak a kuplungpofák akkor az is okozhatja a magas fordulatú indulást...
Akkor ezek szerint a moriniből is van levegős és vizes is.
Ugyanis régebben malaguti crosserem volt.
Normális a motorral kapcsolatban az, hogy erős gázadásnál indul csak el? A malagutimnál kisebb gáznál, kevésbé pörgetve a motort indult el.
Figyelj Zoli32!
Írtad ezeket az évjáratokat, blokktípusokat. 2000-től volt vizes Minarellis blokkal szerelt SR(hirdetésben láttam)? Mert 2000-2001-re írtad a levegős Minarellis blokkot.
Tehát, akkor te a 2003. júliustól gyártottakat javasolod. Ha jól értem, akkor ettől az időponttól csak Piaggio-s blokkal vannak szerelve az SR-ek? Ezekben a vizes robogókban van termosztát?
Lenne még egy kérdés: Ezek a Cpi Aragonok valami kínai gagyik, hogy ilyen olcsók újban is?
Nem érezhető a különbség.Állapot a döntő.Sajnos ezeknek a minarelliseknek a legfiatalabb tagjai is 9 évesek és mivel robi elég rendesen bele szoknak a lelkes hozzá nem értő tulajok nyúlni.Minnél idősebb annál sóherebbek és fiatalabbak (ergo szakértelem konvergál a nulla felé) a nyúlkálók így én a fiatalabb piaggios sport pro,street verziót venném.Pénz és kinézet függő hogy új kasznis vagy gömböcben.
hát tény, hogy a vizessel optimálisabb hőmérsékletet lehet elérni, míg a levegős hol túl hideg hol túl meleg. és egy helyben sokáig nem nagyon érdemes pörgetni a levegőst mert akkor ugye nincs menetszél. cserébe viszont nem kell folyadékszintet ellenőrizni.
KB 4-5x írtam le melyik melyik.
Távirati stílusban utoljára:
-97-től van a gömböc,rakétalámpás stb.Minarellis először levegős majd vizes,
-00-tól van morinis csak vizes.Bár láttam morinis dobos-levegőset de az behozott furamadár.
-01-től jön a ditech utónevű inyektoros.
-páruhzamosan ezekkel van még 00-01ig www-s minarellis levegős blokal.
-03 7.hótól piaggios karbis blokkal sport pro és street utónévvel van.Van pár széria inyektoros piaggios blokkal gömböcben de elég kevés.
-04-05 az új kasznis sr 50r néven karbis Factory néven inyektoros megszünik a gömböc inyektoros piaggios de van gömböc karbis mostmár csak street névvel.
KB itt tartunk most.De hogy még jobb legyen az élet van a nagy magyar legoipar.Mindenféle kaszni mindenféle blokkal cserélgetve így lehet levegős minarellist találni ditech kasznival meg ditchet 97-es hasidommal stb.
És rengeteg a limitált replica mosel meg az ujrafényezett utángyártott matricás példány.
Gyertya,ha nagyon kormos fekete az egész,akkor kevés levegőt kap,kompresszorod kopott fel kell majd újítani,vagy új.
Alapjárat mennyire stabil.Általában hidegen egyik sem jár úgy mint egy svájci óra,de melegen már nem szabad neki nagyon össze vissza járni.Ezt a legkönnyebben a hangjából illetve felkapcsolt lámpával figyelheted meg,hogy mennyire vannak alapjárat ejtések.
Ha tökéletesen indul,alapjárat jó,nem durrog stb akkor felesleges piszkálni,Görgőt szíjat megnézheted mennyire kopott,illetve a kuplungot,de ezeket leszedni már picit tovább tart.Nem nagy bonyolultságú egyáltalán,de ha még nem csináltad akkor az a legjobb,ha van ott valaki aki egyszer megmutatja,aztán már csukott szemmel is szétszeded.
plusz bonyolították még a dolgot a lánchajtással.
Azért kipróbálnám milyen.Lett volna egy cserelehetőségem,de rá kellett volna pengetnem az enyémre 130-150e pénzt így kihagytam.
Egy dolog nem tetszik benne külsőre,ami amúgy nagyon el van találva,hogy az ülés alatti sisaktartó alul szerintem rontja az összképet.
Mit érdemes megnéz(et)ni, kicserélni egy használt ditechnél vásárlás után?
Ugyanis régebben malaguti crosserem volt.
Normális a motorral kapcsolatban az, hogy erős gázadásnál indul csak el? A malagutimnál kisebb gáznál, kevésbé pörgetve a motort indult el.
Írtad ezeket az évjáratokat, blokktípusokat. 2000-től volt vizes Minarellis blokkal szerelt SR(hirdetésben láttam)? Mert 2000-2001-re írtad a levegős Minarellis blokkot.
Üdv.
Franco Morini-Suzuki robgóblokk
A következő motor típusokban:
> APRILIA: SR 50 Ditech,
> ATALA: Hacker 50, Vamos 50,
> ITALJET: Formula 50, Velocifero 50, Formula 50 LC,
> MALAGUTI: Crosser 50,
> SUZUKI: Address 50, ZZ 50, Sephia-Tune-ZZ 50, Katana LC 50, Katana AC 50, Estilete 50, Street Magic 50, Zilion 50,
A keresgélés során ráakadtam a Derbi GP1-ére, hát az valami ultra brutál jól néz ki.
Üdv.
Lenne még egy kérdés: Ezek a Cpi Aragonok valami kínai gagyik, hogy ilyen olcsók újban is?
Üdv.
Üdv.
Üdv.
Üdv.
Üdv.
Távirati stílusban utoljára:
-97-től van a gömböc,rakétalámpás stb.Minarellis először levegős majd vizes,
-00-tól van morinis csak vizes.Bár láttam morinis dobos-levegőset de az behozott furamadár.
-01-től jön a ditech utónevű inyektoros.
-páruhzamosan ezekkel van még 00-01ig www-s minarellis levegős blokal.
-03 7.hótól piaggios karbis blokkal sport pro és street utónévvel van.Van pár széria inyektoros piaggios blokkal gömböcben de elég kevés.
-04-05 az új kasznis sr 50r néven karbis Factory néven inyektoros megszünik a gömböc inyektoros piaggios de van gömböc karbis mostmár csak street névvel.
KB itt tartunk most.De hogy még jobb legyen az élet van a nagy magyar legoipar.Mindenféle kaszni mindenféle blokkal cserélgetve így lehet levegős minarellist találni ditech kasznival meg ditchet 97-es hasidommal stb.
És rengeteg a limitált replica mosel meg az ujrafényezett utángyártott matricás példány.