A champion általában drágább, itt Szolnokon 3000felett van...
Azért nem érzel különbséget,mert jó a motorod és 50es,ha viszont valami nem ok,kevés a levegő,vagy kicsivel több benzint ad akkor a champion kell bele.Ja és ha 70es henger van rajta akkor is
Sziasztok SR50 hozzáértő urak és hölgyek, ha vannak!
Venni szeretnék egy SR50-et. A második szériától érdekelnének. Kérdés lenne, hogy inkább karburátorosat vegyek? Kicsit visszaolvastam és hát írtátok, hogy karbisra átalakítás okán eladó pár cucc. Ebből én azt szűröm le, hogy gondok vannak vele.
Van egy 2002-es Husaberg FE501, magam javítom, de kéne a tanácsotok robogó ügyben. Ez lenne a szaladgálós motorom, meg ezzel be tudok menni a gyárba is, ahol dolgozom.
érzésre ezt nem lehet megállapítani, meg kell nézni van e vastagsága a betétnek.
Hátsóféket valószínűleg rá kell állítani, majd meg kell húzni a fékkart egy kétszer és meg kell nézni, hogy nem fogja e a kereket.Mindaddíg kell állítani, amíg nem fogja meg és utána vissza, hogy szabadon futhasson a kerék.
érzésre nem kopott. a fékkart félig lehet behúzni, és jól is fog. a hátsóval van olyan bajom hogy gyengének érzem. szinte a markolatig be lehet húzni és akkor sem olyan jó(dobfék). a betétet kell kicserélni, vagy csak állítani kell rajta vmit?
nehogy utánatölts,
Zárt rendszer, nem fogy el.
Ahogy kopik a betét, úgy folyik utána, mert egyre beljebb kerülnek a dugattyúk és amikor kicseréled a betéteket vissza kell tolni a dugattyúkat és máris jó lesz a szint.
Nézd meg inkább a fékbetéteket, hogy milyen kopottak.
most nézem csak hogy a minimumon van a fékolaj, tehát utántöltés lesz. jó neki a dot4-es? és kb. mennyi mire megint kevés lesz ez a fékolaj mert a szintjelző a burkolat alatt van, így csak akkor látható amikor szét van szedve.
hello,
néztem már sok helyen de nem tudom biztosan hogy milyen motor lehet az sr-emben. alvázszám alapján ezt nem lehetne eldönteni? mert ha igen akkor ez lenne az: D6M5377607902232
Minarellis kiput. keress. Minimum szerintem egy Leo Vince ZX.
Oldaltámaszt eddig ebay-n láttam.
Mo.-n nincs.
Veszel Simsonét 1500.- magyar pízért oszt felfogatod a szilentvasra
heggesztőelektródával, meg kicsit átfaragod...
Sziasztok!
Bocs, hogy ilyen körülményes vagyok, de mi az amit érdemes kicserélni egy használt ditech megvétele után?
Amit menet közben tapasztaltam, hogy az indulásnál erőteljes gázadás szükséges az elinduláshoz, de a motor nem gyenge, 80-at gond nélkül megy.
Üdv.: Keenets
sziasztok skacok van egy sportkipuf a robogómon gyárira cserélném mert nekem kicsit hangos és nem szeretem de jó kis hangja van csak a bérházak között hangos:D ilyen visszahajlított stbstb. na azt szeretném elcserélni egyegyben majd képet is teszek fel róla csak ha valakit érdekel írjon! vagy pedig ha tud valaki szerezni 125-150es blokkot az nagyon jó lenne:D:D
Helló! Ingyen elvihető ! középső sztender rugóval, kábelköteg picit hiányos/saruk/, egy trafó,bal oldaldekni amire van egy pár juk furkálva. Dunakeszin van.irj ha kell
Azért nem érzel különbséget,mert jó a motorod és 50es,ha viszont valami nem ok,kevés a levegő,vagy kicsivel több benzint ad akkor a champion kell bele.Ja és ha 70es henger van rajta akkor is
Venni szeretnék egy SR50-et. A második szériától érdekelnének. Kérdés lenne, hogy inkább karburátorosat vegyek? Kicsit visszaolvastam és hát írtátok, hogy karbisra átalakítás okán eladó pár cucc. Ebből én azt szűröm le, hogy gondok vannak vele.
Van egy 2002-es Husaberg FE501, magam javítom, de kéne a tanácsotok robogó ügyben. Ez lenne a szaladgálós motorom, meg ezzel be tudok menni a gyárba is, ahol dolgozom.
Üdv. mindenkinek!
Hátsóféket valószínűleg rá kell állítani, majd meg kell húzni a fékkart egy kétszer és meg kell nézni, hogy nem fogja e a kereket.Mindaddíg kell állítani, amíg nem fogja meg és utána vissza, hogy szabadon futhasson a kerék.
Zárt rendszer, nem fogy el.
Ahogy kopik a betét, úgy folyik utána, mert egyre beljebb kerülnek a dugattyúk és amikor kicseréled a betéteket vissza kell tolni a dugattyúkat és máris jó lesz a szint.
Nézd meg inkább a fékbetéteket, hogy milyen kopottak.
néztem már sok helyen de nem tudom biztosan hogy milyen motor lehet az sr-emben. alvázszám alapján ezt nem lehetne eldönteni? mert ha igen akkor ez lenne az: D6M5377607902232
Oldaltámaszt eddig ebay-n láttam.
Mo.-n nincs.
Veszel Simsonét 1500.- magyar pízért oszt felfogatod a szilentvasra
heggesztőelektródával, meg kicsit átfaragod...
Area51-hez keresek sportdobot és oldal támaszt:)
Üdv
Gábor
Bocs, hogy ilyen körülményes vagyok, de mi az amit érdemes kicserélni egy használt ditech megvétele után?
Amit menet közben tapasztaltam, hogy az indulásnál erőteljes gázadás szükséges az elinduláshoz, de a motor nem gyenge, 80-at gond nélkül megy.
Üdv.: Keenets
Akkor ha letesteled a szálat, mondjuk a h.fejen, és megmozdul a mutató, akkor a gomba szar.
Kösd össze egy gumicsővel a hengerfej tetején.
Karbi:
ha kiveszed a kis csavart az alján, akkor találsz rajta egy pici "O" gyűrűt. Ez cserés lesz.
(Én tekertem rá teflonszalagot az megfogta....:D)