Bgabi95!
Ez komoly, hogy nem tudod milyen hűtése van a blokkodnak?
Az egyik munkatársamnak egy SR Replicája van, és kevés volt a hűtőrendszerben a folyadék, mint később kiderült! Szerencséjére nem baja a blokknak. A szintet mindig ellenőrizni kell, és fagyálló folyadék+ioncserélt víz előírt keverékét kell beletölteni.
Szia!
Ne haragudj, hogy belevau, de meg tudnád mondani, hogy egy 2002-es évjáratú ditech-et milyen blokkal szereltek?
Én úgy tudtam, hogy morini.
Üdv.: Keenets
ja és nem mindegy,hogy mennyit szánsz rá.Az új R drágább,a régebbi rakétalámpásat már 150körül megkapod.Nekem,a fekvő vizes blokk szimpatikus,ha cserélnék,akkor abban gondolkoznék.
Nem mondanám xarnak,csak pár 100e ft ráment.
különbségek a motorban illetve a kaszniban vannak.az újabb kiadású streetekben illetve az új kasznisban már piaggio blokk van, előtte meg minarelli,álló-fekvő,vizes illetve levegős.létezik még suzuki blokkal szerelt is,a ditecben is az van.
Akkor ezek szerint használt karbis-at.Mennyit tud sebességben?És ajánljátok kiszedni belőle a folytást?És fogyasztásügyileg?Ja és még valami..melyik évjáratot ajánljátok?Láttam,hogy van több féle sr.Van sr r 2005-től van sr r factory 2005-től van sr racing,funmaster és racing 2000-től és 2003-tól.Mi ezek között a különbség?
Karbisat.Igaz ,hogy kevesebb benzint és olajat eszik a ditech,de ha valami gondja lesz szerelőt alig találsz aki ért hozzá,az alkatrészek drágák.Ha később tuningolni szeretnéd az is horror árú lesz.
Szóval szerintem maradj a karbisnál.Régi kiforrott minarelli blokk,olcsó és rengeteg alkatrész,a szerelők értenek hozzá.
de ha nagyon ditechet akarsz ,megveheted az enyémet
Erősen gondolkozom egy sr 50-en.Egyik barátomnak 2004-es karbisa van.Azt mondja semmi baja nincsen és megy 95-öt ami nekem fontos is mert nem csak városban használnám.A baj csak annyi,hogy neki 4-5-öt is eszik... Ő azt mondja,hogy a karbisnak semmi baja és megy is,hogy kivette belőle a folytást.Viszont az egyik haverjának di-techje van és szarakszik neki rendesen.Az is 2004-es.Akkor most melyiket?Használtat vennék...
igen, általában azt mondják hogy a karbis jobb. a ditech injektoros és minden baja van, szerintem azt nem éri meg venni. ez persze nem jelenti azt hogy az nem működhetne jól, csak ha neadjisten valami tönkremegy rajta az sokba is kerülhet. annyi hogy talán karbisat nehezebb találni, de én azt választanám.
Üdv.
ui. előző hozzászólás törölve.
Ez komoly, hogy nem tudod milyen hűtése van a blokkodnak?
Az egyik munkatársamnak egy SR Replicája van, és kevés volt a hűtőrendszerben a folyadék, mint később kiderült! Szerencséjére nem baja a blokknak. A szintet mindig ellenőrizni kell, és fagyálló folyadék+ioncserélt víz előírt keverékét kell beletölteni.
Üdv.
A kérdésem az lenne, hogy a ditech morini blokkal van szerelve?
Keenets
Egy kicsit nehéz követni ezen a fórumon, hogy ki-kinek ír. Vagy tudtok valami tuti jó beállítást?
Üdv.
De megnézed jobb oldalt, hogy van e a blokkon vízcső.
SR50 RAFF H2O REP "R"
Az "R" jelenti hogy 94-es
Ne haragudj, hogy belevau, de meg tudnád mondani, hogy egy 2002-es évjáratú ditech-et milyen blokkal szereltek?
Én úgy tudtam, hogy morini.
Üdv.: Keenets
különbségek a motorban illetve a kaszniban vannak.az újabb kiadású streetekben illetve az új kasznisban már piaggio blokk van, előtte meg minarelli,álló-fekvő,vizes illetve levegős.létezik még suzuki blokkal szerelt is,a ditecben is az van.
Szóval szerintem maradj a karbisnál.Régi kiforrott minarelli blokk,olcsó és rengeteg alkatrész,a szerelők értenek hozzá.
de ha nagyon ditechet akarsz ,megveheted az enyémet
Erősen gondolkozom egy sr 50-en.Egyik barátomnak 2004-es karbisa van.Azt mondja semmi baja nincsen és megy 95-öt ami nekem fontos is mert nem csak városban használnám.A baj csak annyi,hogy neki 4-5-öt is eszik... Ő azt mondja,hogy a karbisnak semmi baja és megy is,hogy kivette belőle a folytást.Viszont az egyik haverjának di-techje van és szarakszik neki rendesen.Az is 2004-es.Akkor most melyiket?Használtat vennék...
Az első vizes SR