Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello mindenkinek van a b.nőmnek egy 2001-es ditec-es aprilia sr 50 mocija. Egészen eddig nagyon szépen működött, de most olyan gondja van, hogy nem pörög fel, puffog, mint amikor slusszos, bepiszkolja a gyertyát, és ha megyek vele a kipufogó olyan szinten felmelegszik( kb 20-30 km/h a sebesség), hogy leégett róla a műanyag lábvédő, olyan mintha kipufogóban égne el az üzemanyag. A légtömegmérőt lecseréltük, de ugyanazt csinálja, az injektor porlasztja a benzint de amikor teljesen ráhúzod a gázt akkor meg semmi anyagot nem nyom...
Tud nekem vki erre mondani vmit?
Előre is köszi.
JÓ estét!
Mennyi a nyomás a mociba? Mi az ideális érték?
Főtengely szimmeringet Pécs környékén nem tudjátok, hogy hol lehet venni?
Előre is köszi
csakis az igazat
most erre mit mondjak, hiszen mindegyik jó.........
ez a vee rubber gumi milyen? városba jó lehet, elég olcsó
nézz körül, akciós az összes gumi az oldalon
www.robogotuning.hu
nagyon kopott :-( ocsoé akarok esetleg használtat
Egy defekt miatt új gumi kell? Vagy már nem érdemes megcsinálni? Egyébként meg számtalan hely van ahol lehet rendelni neten, de szerintem legtöbb motoros boltban is kapni.
helló, ma defektet kaptam kellene nekem egy gummedli 130/60 13 col

köszi
Nekem küldtek névre szóló levelet Aprilia Karsai néven, hogy mi a szitu.
Sziasztok!
Egy problémám jelentkezett hogy a benya szívattyúnak nagyon szar hangja van és a motor is csak "szivatással" gáz huzással bírja elkapni a fordulatot majd utánna rendesen indul. Viszont fulladozik néha meg is áll. Ha megy akkor egy picit szaggatottan visszafogottan megy! Gyertyát próbáltam nem az a baja. én a pumpára gyanakszom. Vélemény?
Köszönöm a segítséged, meg fogom próbálni!
ahhoz képest hogy nyíregyi vagyok nem is tudtam hogy megszűnt az autó-nagy, szóval kösz az infót :)
Tud nekem vki vmi ötlet, segítséget adni?
No problem!
Fiatalság bolondság....de Te legalább korrekt vagy.
Nah skacok most jöttem a szervizből tök rendesek voltak és kiderült, hogy nem volt jó a szíj. A szervizes srác csak jót akart, hogy olcsóbb szíjat rak bele, mint a gyári, de nem jött össze. Hossza vastagsága egyezett, de a bordának a magassága az bizony nem stimmelt és ezért produkálta azt amit lentebb már írtam. Hétfőn jön az új most már gyári szíj.

Az a baj, hogy itt nyíregyen most szűnt meg az egyik szervíz (Autó-Nagy) és most átvette egy másik (Yamaha Karsai) akik még csak most próbálkoznak vele és nem igazán tudják mi is a jó. Egyébként rendesek voltak szó nélkül visszarakták a tegnapit és hétfőn teszik az újat munkadíj nélkül. Csak a 2 szíj közti különbséget kell kifizetnem.
Mért van az, hogy 70 körül egyszer belassít, hiába húzom neki, rángat. 60 ig semmi baja, szépen megy, gyorsul is. Most vettem a motort.
Gondolom nyomásszabályzót nem lehet kapni külön. Vagy tévedek?
Hát ez az, hogy szerintem sem csinálhat ilyet gyertyacsere vagy ha igen akkor a régi gyertyával mennie kellett volna. Én esetleg olyanra tippelek, hogy valahogy megszorult a variátor tárcsa és nem akar elmozdulni, de nem is a legrövidebb állásában van. Mert nehezen indul el (ilyenkor szerintem túl hosszú az áttétel), de utána meglódul egy darabig (gondolom ekkor ideális az áttétel) és utána olyan 70 felett valahol megint nem húz csak pörög a motor egyre jobban (gondolom itt meg már rövid az áttétel).
Szia!
Üdv. a fórumon!
Szerintem gyertya csere semmiképpen nem okozhatja,és szíjcserénél sem tapasztaltam még ilyen drasztikus változást,de ebben nem vagyok biztos.Majd a nálam tapasztaltabbak,okosabbak kijavítanak,ha tévedek.
Minden esetre vidd vissza,hátha tudnak valami értelmes magyarázattal szolgálni a szervízben,hogy miért is lehet ez....
Kösz,semmi gond!
Mondjuk tényleg bebaszna ha betapadna a görgő. Ha az ember vesz normális görgőt mondjuk malossit aminek eleve van teflonbevonata, viccesen tapadna fel. Ellenben ha kockás a görgő, magyarul van valahol sarka akkor generál érdekes dolgot. Lassú gyorsulás, majd minden rendben, majd újra lassú...
Szia, tpeti és karika760120, most olvasom milyen alpárian válaszolt nektek "kedves" gyermekem:roLLand91, ezért hatalmas elnézést kérek tőletek és akinek még címezte! Majd beszélek a fejével ,hogy ebben a körben nem illik így viselkedni (sehol sem) Bocsi még 1x
Helló srácok!

Most regisztráltam, mert lenne egy kérdésem. Olvasgattam a fórumot, de nem találtam ilyesmi kérdést (persze lehet átfutottam rajta).

Az én problémám. Van nekem egy 2007-es SR 50 injektoros és ma elvittem 8000-es szervizre. Na most miután elhoztam akkor vettem észre, hogy melegen alig bír elindulni és olyan 7000 felett kezd el igazán húzni. Ott már nincs vele baj elforog majdnem 10 ezerig óra szerinti 80 környékén, de az elindulással baj van. Eddig nem volt vele semmi gond ugrott rendesen viszont nem forgott ennyit sosem. Sokáig húzatva elért olyan 9500-ig talán. Szervizen csak szíjat, olajat és gyertyát cseréltek. Szerintetek mi lehet vele? Holnap viszem vissza, mert így nagyon nem jó. Inkább ne pörögjön ennyire, de ugorjon. Városi motorként használom így ez fontos lenne nekem nagyon. Vajon ők csesztek el valamit? Ha nem és más baja van akkor garanciában csinálják (még van elvileg 2 év rajta)? Visszaraktam a régi gyertyát, hogy nem-e az, de azzal is ezt csinálja. Gyertya színe szép őzbarnás csak a széle kormos körbe. Az előző gyertya champion nem tudom milyen volt most meg NGK CPR8E van benne 0.9-es hézaggal, mint ahogy a használatiban is szerepel.
cs!rottyantóval motoroztam,aztán olyan hangja lett mintha kilyukadt volna a kipuff.a víz persze megint kicsorgott(a tömítés miatt,nem volt még időm szétszedni),és tiszta rozsda.na ez mellékes,de menet közbe kilyukadhat?vagy lehet vmi más baja amitől olyan ekekapa hangja lenne?