hy,
ha a műszeregységen világít az OIL lámpa, ha jól tudom azt jelenti h kevés az olaj. de mennyire elég még az a kevés (hány km) és honnan tudom hogy mennyit kell bele tölteni, mert ezen nem látok nívót?
sziasztok olyan jellegű problémám lenne hogy vízhőfokot nem jelez a mutatóm nemtudom hogy a vízhőfok jeladó lehet e a gondja de sztem az mert mentem a mocival és egész forró volt a víz benne . Vagy pedig nemtudom hogy van e benne termosztát annyira nem szedtem még szét:) .. a másik jellegű problémám pedig ha beindítom ugrik nagyon jól de miután megyek vele 20 métert és megállok akkor már nem akar jól rajtolni:S nem lehet hogy szorul a görgő vagy valami? várom válaszokat köszi:D ja sr 50 street karbis:D
sziasztok.van egy olyan problémám,hogy egy aprilia sr 50 el motorozok,és a mult héten 3-4 durrogás után megállt.szétszedtem és a lendkerék alatt az állórész leesett mert gondolom nem jol voltak meghuzva a csavarok.visszatettem és azota ha beindul a motor alig akar felpörögni(nehezen indul)...de ha fel is pörög nagy nehezen akkor meg mintha full gázt huznék neki ugy pörög...20-30 mp ig utána meg leáll.szerintetek?
Hello!
Egy olyan problémám lenne hogy a motoromat Aprilia Sr Di-tech tegnap motorozás után leállítottam, ma indítani akarom és nem indul el! A műszerfalon villog az injektor befecskendezését jelző lámpa, be is fecskendez de a motor nem indul el! Mi lehet a baj?
Di-Teches, szóval karbit nem tudok takarítani. Légszűrőt is akkor cseréltem amikor szíjat meg görgőket. Gyertyát holnap megnézem, h h néz ki. Az lehetséges, hogy variátor el van kopva, esetleg a kuplung? Fúratni nem igen szeretnék...
Hyhy!
15600 km van a motoromba. Kicseréltem 3 hete a görgőket,szíjat. Mi lehet még kopott?1 hete megint előjött az a betegsége, h alig akar menni. 40ról 50re 100m alatt gyorsul fel, 50-60között is, 60-70között meg 200m alatt. Egy emelkedőn 30-35tel tudok felmenni. Mi az ami meghalhatott a hajtásba?
Így látatlanba tudom nehéz, de mégis hátha tudtok vmt segíteni!
Régebben írtam, hogy nem igen megyeget a motor és nem indul be.
Fejlemények, látom itt is volt ilyen hiba: főtengely szimmering szétolvadt, eldeformálódott 7000 kmnél! Elég gáz, nem tudom hogy miért, nem szabadna ilyen korán.
Most már csak arra kellene rájönnöm, hogy miért nem indul be néha a motor? Akár önindítóval, akár berugókarral nézem, sehogy nem jó. Hosszas próbálgatásra elindul. Túl sok benzin gyűlik fel benne, ami baj. Ma voltam szervízben és lejjebb vették, de még utána se indult be.
A másik dolog: nagyon sokat bír 1l olajjal, több mint 2000km-t. Általában 1000km-re elég 1 liter lötty, de nálam több mint duplán tovább bírja. Ez nem baj?
Igen, ez így normális. Csak én nem így mértem. A nyomásszabályzónak a kompresszornyomás felett 2,5bar-ral kell tartania az üzemanyagnyomást és így jön ki a 8bar körüli érték. Viszont a nyomásszabályzónak kompresszornyomás nélkül 2,5bar-nál kellene nyitnia. Az én esetemben ezt 4bar-nál teszi és ez a gáz.
helo!
igen most mi is a szimeringre gyanakodtunk h farsot szívhat stb mert nem volt vadi ujj állapotban!
és megrendeltem az ujjakat,hátha!
ha már az sem segít rajta akkor ujj blokk...jobbat nem tudok!
már szinte full ujj lesz az egész motor:D
de legalább mostmár tom h jo mert magamnak raktam össze:)
mert akitől vettem gondolom ugyvolt vele eladja nem magának csinálja stb és így az volt a lényeg h mennyen!
mostmár biztos menni fog ha minden jolmegy:D
am nem tudja vki h mit bírnak ezek a gépek?
pl az enyém full tuning!
-top henger(70ccm)
-vertex dugattyu(egy gyürüs)
-top végáttétel
-malossi mhr főtengely
-skf csapágyak
-21es dellorto
-top variátor
-polini sport légszürő
-malossi karbon membrán
ezek találhatok benne
szerintetek milyen életttartalmat várjak tőle?
persze nem hajtom szarrá...:D
néha néha meg engedem de akor se csutkán...max 100....
egyébként egy utazo 70-re gondoltam....
így mennyit kéne bírnia?
válaszokat előlre is köszi!
helo
Megmértem a benzinnyomást. Kiszereltem a benzin injektort, a AC és az injektor közé egy T elágazás segítségével betettem a nyomásmérőt. A visszafolyó ágra egy csövet tettem és azt egy üvegbe lógattam. Az injektor elejét és a kompresszorcső helyét befogtam. Így működtetve az AC-t a nyomás felment 4bar-ra. Kicsit sokallom, mert úgy tudom 2,5bar a normális. Mi a véleményetek?
A kompressziót azért megnézném a helyedben,találkoztam már olyannal,hogy HIVATALOS APRILIA SZAKSZERVÍZBEN rossz dugót adtak hozzá...Nem tudom mennyit futott a géped,de ha kikeményednek a szimmeringek akkor is erőtlen lesz a motor,azt is érdemes lenne megvizuálni
" tisztában kell lenni avval, hogy a régebbi, ’93 és 2000 közötti típusok az esetek nagy többségében csak akkor jártak szervízbe, ha valami tönkremegy rajtuk. Nem ritkák náluk a kopásokból eredő, illetve a nem szakszerű javításból adódó hibák, mint az elállított és az üzemanyagból kiváló víztől akadozó karburátor, vagy a szoruló kézi szivatókar. A hat-nyolc éves modelleknél a főtengely szimmering kikeményedéséből adódó erőtlenség okozhat a használónak „megfejthetetlen” hibát."
Nekem is indítási problémáim voltak a ditech-kel,végigjártam minden hibalehetőséget még dugót is cseréltem,de engem a gyertya szívatott meg az akkuval karöltve.Én azt javaslom,hogy a CPR8E-t dobd el minél messzebre és tegyél bele RG6YCA-t.És még nagyon fontos,hogy combos legyen az akkud,mert ha nincs meg a kellő fordulata az önindítónak,akkor csak köszörülöd de nem indul.Én a létező legnagyobbat raktam bele ami még belefér.Persze ez is csak tipp,nálam ez volt a baj.ja nézd még meg az AC-t is
ha a műszeregységen világít az OIL lámpa, ha jól tudom azt jelenti h kevés az olaj. de mennyire elég még az a kevés (hány km) és honnan tudom hogy mennyit kell bele tölteni, mert ezen nem látok nívót?