Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De megoldható, de felvettelek msn-re, lenne még pár kérdésem mielőtt nekiállnál...
Köszi szépen karika760120 válaszodat és azzal nemlenne megoldható ha csak egy főfuvókát cserélnék benne mert most sajnos egy új karbira nincs keret...
Szia Kinter! az ECU-ról tudnál feltenni képet? Köszi! felvettelek msn-re
Kb. 20 éve motorozok,azóta szerelek is...A mai napig foglalkozom motorokkal,de nem akarnék Neked beszámolni.DE!Mielőtt ilyen hangon válaszolsz,azért kérdezd meg az "EGÜ-s szerelődet",hogy mitől is tapadhat le az a görgő..... Amúgy meg igen,attól hogy neked millio dollárért szerelnek,és te elhiszed a végtelen "hozzáértést",velem ne beszélj így,kérlek..Jó hogy vannak ilyen verebek,mint Te,akiknek anyuci kifizeti a Polinit.Addig megélnek az éhes szerelők is..... További széles utat,és olcsóbb benzint mindenkinek!
Sziasztok!

Eladnám Aprilia SR50 Ditech (morini 2003) pár bontott alkatrészét, karburátorosra alakítás miatt.

Vezérlő számítógép (ECU) 12.000,-
Komplett injektorfej + injektorok 12.000,-
Fojtószelep ház (érzékelő) 3.000,-
Elektromos benzinpumpa (valószínűleg rossz) 0,-
Gyújtótrafó 4.000,-
Olajszivattyú 4.000,-
Olajtartály 3.000,-

Egyben: 20.000,-

e-mail/MSN: kinter@freemail.hu
Nem érkeztem nagyon belemélyedni a leírt dolgokba,(rohanok horgászni,kisütött a nap )de majd megpróbálom értelmezni,ahogy próbáltad.
Hirtelen felindulásból nekem az a probléma ezzel,hogy mivel nem jár a motor,a pillangó felől sem jön jel,elvileg a computer sem működik,meg ugye a mágnesszelep sem.Ezáltal ott engedi el a benzint ahol nem kéne
Nem téged röhögtünk ki, hanem azt aki -e tanácsot adta....
Máskor ne üss meg ilyen stílust, mert nem tudhatod ki van a másik oldalon és lehet lemotorozik csak "túraképpen" Esztergomba, és kinyomogatja a "pattanásos" arcod az öklével....
Pár napja konzultáltam a nagykátai szerelővel,mert nekem is van egy pici gond a mocival,de csak annyi,hogy kb közepes fordulaton pifeg-pöfög nem megy.
-Alapjárat jó
-indul könnyen
-6.5 bar kompresszornyomás
-gyönyörű barna gyertya,csak a széle kormos picit.
Csak azért idegesít ,mert pont annál a sebességnél csinálja amivel a városban kéne haladni,óra szerinti 50-70ig.De bármikor odahúzom neki szépen megindul.
Szóval nekem is van mindig pici benya a kupakban,de azt a választ kaptam,hogy elvileg nem szabadna benne lennie,valószínűleg valamelyik tömítésnél enged...
Feldobtam a tartalék injektort amivel a méréseket csináltam reggel,kíváncsi vagyok változik-e valami...
de egyre gyanúsabb nekem,hogy abban a tartományban ki van kopva a pillangónak az érzékelője,abból meg nincs cserealkatrész
kicsit hosszúra sikeredett a monológ,szóval a lényeg,hogy nem szabadna benne lennie
Hello. Én nem jöttem tanácsot kérni, és próbáltam adni de mind1, mert sztem Te/Ti voltatok olyanok amilyenek, mert Ti a 18 éves "kis" gyereket röhögtétek ki(engem) de mind1 nem nyitok vitát, csak korán reggel nagyon örültem amit láttam....

Na Üdv.: Roland
1. Te jöttél ide tanácsot kérni.
2. Legalább egy köszönöm elhagyhatta volna a szádat.
3. Ki vagy Te?- hogy ilyen hangot mersz megütni egy 34 éves családapával?
4. Ez nem Egü-fórum!
Ott lehet ilyen stílust megütni, a többi nemértekhozzá hülyegyerek között.
5. Fent vagyok Én is regisztrálva, csak egy ott a baj....
Hiába értesz hozzá, nem fogadják el, és ha valamelyik moderátor baromságot ír, hopp másnapra törli is a kommentjét.

Akkor az szerinted milyen ember?
Ennek alapján gondolom így.
O gyűrűk jók, kiszerelve és kompresszorral nyomatva az AC bemeneten, átengedi a levegőt az injektorház alsó részébe és innen kerül fel a két injektor közé majd a levegőcsőbe.
Néztem a nyomásszabályzó működését és elvileg egy membránnal el van választva az alsó és felső rész. A felső részen megy be az AC-tól a nyomás, majd a felső rész közepén lévő csövön távozik a visszafolyó ágba a fölös rész. Az alsó részen elvileg csak a kompresszor nyomás nyomja visszafelé a membránt (ellennyomás), hogy az üzemanyagnyomás a levegőnyomás felett legyen 2,5barral. Így tudja az amúgy is 5-6baron lévő köztes térbe benyomni az üzemanyag injektor a benzint. Helyes az elméletem?
Bocsi Zoli32! Az a baj, hogy azt hiszik magukról 30 valahány évesen h Ők már mindent tudnak...
És a dorogi Egüben sztem a srác eléggé ért a robogókhoz.

Na bocsi és Jó időt(nálunk esik )
Hát ahogy nézegetem az AC-ból megy a benzin alúlra a nyomásszabályzóba onnan 2,5 barig a zöld mágnesszelep felé ami keresztben van és a levegő inyektor felé néz a fölött megy vissza a tankba a visszafolyón.Itt lép be a két részre osztott tér amibe megy a levegő a kompresszorból és a zöldből az időzített kis löketekkel a benzin itt keveredik a nagy nyomású benzinnek majd a levegő inyektor ezt a nagy nyomású benzin-levegő keveréket porlassza még kisebb cseppekben a hengerbe.Így benzin tuti feljuthat a kompresszorcsövön csak nem sok.
Szerintem valami O gyűrűs tömítés hiányozhat vagy rossz.
Hát az átlátszó levegőcső egyre telt benzinnel. Nem számított hogy 5 vagy 6barral nyomatom meg. Gondolom ez nem természetes. A nyomásszabályzó átengedheti az üzemanyagot az alsó részbe? Mert ha nem akkor nekem az a gond.
Sok benzin jött a kompresszorhoz?
Én egy olyan összeállítást csináltam, hogy az AC-ról a gumicső maradt a helyén, a visszafolyót egy tömlő segítségével egy üvegbe vezettem és a kompresszorcsatlakozás helyére egy átlátszó tömlő segítségével külső kompresszorral adtam levegőt (5bar). Így működtetve az AC-t az átlátszó kompresszorcsővőn megjelent a benzin. Ha tovább működtettem az AC-t akkor egyre jobban telenyomta benzinnel a levegőcsövet, függetlenül attól, hogy az nyomás alatt volt. Mindeközben a visszafolyó ágon is jött némi üzemanyag. A nyomást tartja, mert a tömlők 10perc múlva is nyomás alatt maradtak.
Gondolom ez nem természetes, hogy a levegő keveredik a benzinnel, úgy hogy nem is indítóztam. Valószínű ezért dús a keverék. Kérdés az, hogy a nyomásszabályzó egyáltalán nem engedhet benzint az injektorház alsó részébe? Vagy ez megengedett, de csak bizonyos mértékig?
Ha nem is értesz egyet egy nyilvános fórum hozzászólásaival attól még a stílusnak nem kéne alpárinak lennie.

Úgyhogy csihaggy és üss meg emberi hangnemet.
na figyeljetek ide ti kis pondrók! tpeti és karika760120!
figyelj Egü-ben a gyerek(egü fórumon Waresz) több motort szerel minden nap mint Te/Ti egy év alatt... 20 év munka tapasztalat, és bármikor bemegyek hozzá, mindig vmit szerel... szval sztem meg ismeretlenül nem kéne másokat oltogatni de ha szeretnéd, akkor gyere, talizzunk és hallgasd meg Őt is és az SR-t is
h*lye f@sz
Csatlakozom hozzád! Csak nem mertem nyilvánosan kiröhögni a "Betapad a görgő-t..."
Én is 2,5-öt mértem ugyanígy.
Hozzájutottam egy plusz injektorhoz,így sikerült egy két házi mérést csinálni,gondoltam hátha ad valamilyen támpontot...
Az AC helyére kapott egy tömlőt a végén szeleppel,normál kompresszorral kerékfújtató pisztollyal ott fújtam be neki a levegőt.(elvileg benzinnel is így kéne viselkednie)a visszatérő ágra szintén kapott egy csövet,viszont oda szereltem egy nyomásmérő órát is.
Tapasztalatok:gyári "kupakkal" 2.5Bar-t tart a nyomáshatároló utána nyit ki.Miután levettem a szelepről(az AC ágról) a nyomást(ezért jó a kerékfújtató,mert van rajta egy leengedő gomb is ) stabilan tartja a 2.5-öt.
Kíváncsiságból feltettem a 70es szetthez való polini csészét rugóval műanyag pöcökkel,alátét nélkül.Így a nyomás 4Bar lett.
Arra is jó ez a kis teszt,hogy leellenőrizzük a tömítettséget.Ha elenged valamelyik O-gyűrűnél,akkor az órán lehet látni,hogy szépen megy lefelé a mutató
Előtte még csináltam egy olyat,hogy a nyomáshatároló fölső részébe kerestem egy vékony,de erős stiftet (egy szög is megteszi,a hegyes részét levágva)megnyomkodtam,közben fújtam egy kis wd-40-et az arcába alul jött ki egy kis rozsdás trutymó.Szóval érdemes kicsit megtisztítani,attól is lehet,hogy később nyit mint kéne.
Okos szerelők lehetnek ott is.....betapad a görgő....
Egy jól beállított motor, melegen jól megy, hidegen sokall darál....
Erről ennyit.
Kicsi a főfúvóka....
Tegyél rá egy 17-es karbit, abban 90-es főfuvi van, az kiszolgál....
10 körül van bárhol...új!
Gondolom a karbi kicsit kevesel lent.
Ha van egy beállított váltó-konfig, én nem nyúlnék hozzá....
Valamikor az jó volt....