Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Így látatlanban talán annyit,hogy lejjebb kellene menned a görgők súlyával!Nekem végül (ugyanilyen probléma után) 3.3-as görgők kerültek be.Azért abba ne nyugodjál bele,hogy hidegen minden motor jobban megy,melegen meg ha el sem akar indulni,akkor ez van....
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha az üzemanyagnyomás határoló beengedi a két injektor közötti térbe az üzemanyagot az normális? A nyomáshatároló alsó része összeköttetésben van a kompresszor levegőjével. Na nekem itt engedi át az üzemanyagot és így jut fel a két injektor közötti térbe. Lehet, hogy átszakadt a határoló membránja?
Sziasztok! Azzal a kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni hogy nekem egy old sr-em van van rajt egy Leo Vince Zx kipu 4.7g-os görgők új külső varátor tárcsa a szíj is új amibe a görgők vannak az is. Meg a kulungom is is minden rms márkájú meg valamilyen rózsaszín kuplungrugók vannak benne és amikor gyorsulni akarok vele 35-ig egész jól gyorsul meg pörög is utána hirtelen a fordulat vissza esik és alig akar már gyorsulni és utána már alig akar menni max 60-70 de az már nagyon a vége...sajnos mi lehet a gondja? Válaszotokat előre is várom köszi!
kopott a kompresszorod,kevés levegőt termel,fejszelep nem zár,membrán nem zár,kevés a kompresszió,csöveket-bilincseket át kéne nézni.hirtelen ennyi
hy
a ditechen az injektor szokott tökremenni azt nézd meg. ha nem, valószínű a gyertya. ha az sem akkor már nemtudom mi van. :)
ja és nekem stage 6 4,5g, stage 6 medium kontraszt és vmi lila kuplungrugó(elv. 5000-nél kapcsol)
Szia. nekem is ugyan ez a "gondom", de EgüMotoRS-ban voltam bent és beszéltem egyik sráccal: azt mondta azért van mert tapadhad a görgő, meg minden motorhideg motorral jobban megy, mint meleg motorral.
szval ne aggódj;) nekem is ilyen (enyémen gianelli next van)
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok! Nekem egy 2000-es aprilia sr 50-es em van minarelli vizes blokkos! Piros kuplungrugó,piros kontrasztrugó,4.5-ös görgő és egy leo zx kipu.van benne. Hidegen a moci jól gyorsul álló hejzetből és jól is megy,de ha bemelegszik akkor alíg akar hejből gyorsulni viszont ha elkapta a fordulatot akkor meg jól megy! Csak ne legyen közben piros lámpa ahol meg kell állni! Ha valaki tudna tippeket adni mitől lehet ez,azt nagyon megköszönném! A segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!
Sziasztok!

Van egy aprillia sr 50 ccm es mocim ditech
Olyan bajom van vele, hogy hidegen egyáltalán nem vagy nagy nehezen indul be. Melegen pöcre indul..
Valaki nem tudja, hogy esetleg mi lehet a baj?
Valakinek nem volt ilyesmi gondja a mocival?
Előre is köszi a válaszot
Sziasztok
Ebből kifolyólag rendeltem gyári NGK-t is meg Championt is. Majd próbálkozom mindkettővel, Köszi a tippeket mindenkinek!
Vagy Champion RG6YC , amúgy nekem most az NGK van bent szóval kinek mi a jó.
Eszedbe ne jusson a CPR8E,engem nagyon megszívatott.Amit javaslok 3200ft körül van Champion RG6YCA.
Hello,

nagytestű robogót vennék, saját részre.
Újabb kasztnis SR, NRG, esetleg Malaguti, de bármit meghallgatok.Max 110 ezer, és ha lehet Miskolc környéke...BAZ megye...exa5@freemail.hu
2t csak 2t:D mert ez az olaj arra lett tervezve hogy elégesse a motor
Köszi szépen! Gondoltam, magam megcsinálom, de aztán így olvasgatva el is ment a kedvem az egésztől. Marad a fényező.
Ja és felhívnám a figyelmedet, hogy ez az olaj folyamatosan fogy! És nem azért mert szar a mocid és "eszi az olajat". Ezt így tervezték a gyárban, hogy használja, ettől kétütemű, kis adagokban szándékosan a hengerbe fecskendezi a szemtéje...
azthiszem ngk a gyári de kérdezd meg márkakereskedésben gyárit vegyél bele
Hi!
Nehogy nekem motorolajat rakj bele, mert dobhatod kukába az egész blokkot!
Ebbe kétütemű motorolaj kell, abból is szintetikus. xxxxxxxx 2T van a dobozra írva.
A gyakorlottabbak biztos konkrét márkát is tudnak ajánlani neked. Gyakorlatilag ezek között a mai világban már nincs különbség, csak a márkanevet fizeted meg...
A gyár előírt olaja az AGIP CITY 2T de az ajánlott olaj helyett lehet olyan jó minôségû olajat használni, amelynek jellemezôi megfelelnek vagy magasabbak az ISO-L-ETC++, A.P.I.
TC ++ specifikációknak.
szerencsére nem világít, csak azért kérdeztem mert előbb-utóbb úgyis fog. típusra milyet szeret, jó neki pl a 10W-40es?
az ár sok mindentől függ. attól is pl. hogy gyöngyházmetál-e a festék, vagy egyáltalán milyen állapotban van az amit le akarsz fújni(kell-e egyengetni, le van-e alapozva vagy még a régi festéket is le kell róla szedni). pontos árat nem tudok mondani (még most) de én is egy teljes fényezésre készülök. ha ez segít valamit, szakszervízben egy középkategóriás autó teljes fényezéséért olyan 200ezret kérnek.
Hello!
Azt nem tudom mennyire elég az a kevés olaj ami még bent van de jobb ha töltesz bele már most!
1 litert szoktam én beleönteni de amugy tele is teheted a tartályt de felesleges ugyis jelez a motor ha olaj kell neki!
Hello!
Megnéztem neked a kezelési és karbantartási útmutatóban!
Gyárilag: NGK R CPR8-E kell bele! Amúgy az én Di-techembe is ilyen van! 2500ft körül lehet kapni!
Sziasztok!
Rendeltem egy bontott első nagyidomot és vinném fényeztetni a mocit. Cirka mennyibe fog kerülni szerintetek? Térdidom kivételével mindent lakkfeketére fújnék. Esetleg ha vki tud olcsó fényezőt Győr környékén, kérem szóljon! Köszi
Hello!
Új gyertya van a motromban (Aprilia Sr Di-tech)! Most addig eljutottam hogy már elindul de nem nagyon veszi a fordulatot, valamikor a kipufogó is durrog aztán egyszer csak hirtelen leáll! Mi lehet a baj?javascript:smile(document.frmmsg.body,'07');document.frmmsg.body.
focus()
javascript:smile(document.frmmsg.body,'07');document.frmmsg.
body.focus()