Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
szeretném megkérdezni mi a külőnbség a street és a sport pro elnevezések között?persze srről van szó
persze az kilett cserélve!minden amit gondoltunk kilett!
-henger furva(uj dugo gyürü)
-membrán
-gyujtás(alaplap,lendkerék)
-gyujtás elektronika
-görgők
-kuplung
-gyertya
karbi lett takakrítva h esetleg dugulás lett volna
és semmi!
ugyan ez
bocsi sr50 robogo
Gondolom az egyik legfontosabbat a membránt már nézted.
az egy másik topik, ott biztos értenek hozzá:) vagy rs 50re gondolsz?
sziasztok.aprilia rs 50 szerelésben ki van otthon?sos csak kérdésem lenne
nézted már a lendkerék környékét?
helo!
fogalmam sincs!
a görgő azok 3.7es malossik asszem:)
szal az nem igen!
sziasztok.sos segitség kellene!aprilia rs 50-szerelésbe ki van otthon?
cya, az nem lehet h atom(nagyon-nagyon-nagyon...) nehéz görgő van benne? vagy vmi a hajtással? mert súly alatt nem megy
Üdv:Roland
Szia! Itt megnézheted: http://www.egumotors.hu/robogo...

Ja és persze bárki más is

Jó utat és olcsó benzint!
Sziasztok! Szíj és gőrgő csere előtt állok. Hány g-osak a gyári gőrgők? (sr50-ditech-morini)
Én alapból gyárit vennék bele mindenből, esetleg ellenvetés?:-)
helosztok!
olyan problémám lenne h az sr-em beszart:(
pöcc-röff-re indul!de ahogy huzom neki olyat csinál minthaleszabályozna!huzom neki és ledadog....zzzz.da da da da da da....
és 20km/h megfogja!
arra gondoltam h nincs benne kompresszio és ezért nem megy el a sulyom alatt!mivel ha felemelem akereket levegőbe akor kipörög!
oké meglett furva ugyan ez van!mondták a gyujtás elektroniikát!
kicseréltem!ugyan ez!másik karbi szintén ugyan ez!gyertya csere és megint ugyan ez!
magyarul kicseréltem benne majdnem mindent és ugyan az a baj!
valaki tudna nekem mondani vmi okosságot?
előlre is köszönöm!
üdv mindkeinek
Sziasztok!
Még mindig nem indul a ditech-em
Kompresszornyomás majdnem 6bar, gyertya cserélve, üzemanyagot kap. Megnéztem az injektor porlasztását és porlaszt csak olyan mintha sok benzint kapna. Hőgomba hidegen 3Kohm körüli. Valakinek vmi ötlet? Vezérlőelektronika hibát hogy tudom kizárni? Vagy esetleg vki tudja milyennek kell lennie az injektor porlasztásának és a folytószelep poti helyes értékének? Még mérek benzinnyomást és kicserélem az injektornál az O gyűrűket. De nem várok sok mindent ezektől...
Köszi a segítségeteket majd jelentkezem.
A variátor mögötti fogaskereket is vedd le, mert - ahogy Zoli is mondta - könnyű lefogazni. Elég először, ha látod (hallod) mit csinál a bendix. Lazán pörögnie kell és tengely irányban kinyílni, majd visszacsukódni utána.
Drága lenne meg a benne rejtőző ember ugyis úgy nézne ki becsapódás után mint a bogár a sisakplexin.
Ha képesek vagyunk olyan anyagú dobozt csinálni, ami földbecsapódáskor nem sérül meg, a repülőgépeket miért nem olyan anyagból gyártják?
Húúú bassz a nagy fogaskerékkel vigyázz nagyon kis felületen kapaszkodik a főtengelybe.Ha nem jól rakod össze nagyon gyorsan lefogazza a tengelyt és baxhatod.
Má a tengelyt.
Vagyis azzal a fogaskerékkel foglalkozzak
Még annyit hogy leveszem a variátort és a vari mögötti fogaskeréknek mozognia kell vagy nem? Köszi
A legnevetségesebb hogy nemhogy piros (amúgy jobban ltni és jobban kitünik a roncsok közt) de még nem is mindíg doboz alakú.
Nem is tudtam...pedig egy reptéren dolgozom,igaz katonai
Bár meglepő de a repülő fekete doboza valójában piros.
Mondtad neki,hogy nem repülőről van szó? Lehet a légszűrőre gondolt, az még szintén fekete és doboz...