persze az kilett cserélve!minden amit gondoltunk kilett!
-henger furva(uj dugo gyürü)
-membrán
-gyujtás(alaplap,lendkerék)
-gyujtás elektronika
-görgők
-kuplung
-gyertya
karbi lett takakrítva h esetleg dugulás lett volna
és semmi!
ugyan ez
Sziasztok! Szíj és gőrgő csere előtt állok. Hány g-osak a gyári gőrgők? (sr50-ditech-morini)
Én alapból gyárit vennék bele mindenből, esetleg ellenvetés?:-)
helosztok!
olyan problémám lenne h az sr-em beszart:(
pöcc-röff-re indul!de ahogy huzom neki olyat csinál minthaleszabályozna!huzom neki és ledadog....zzzz.da da da da da da....
és 20km/h megfogja!
arra gondoltam h nincs benne kompresszio és ezért nem megy el a sulyom alatt!mivel ha felemelem akereket levegőbe akor kipörög!
oké meglett furva ugyan ez van!mondták a gyujtás elektroniikát!
kicseréltem!ugyan ez!másik karbi szintén ugyan ez!gyertya csere és megint ugyan ez!
magyarul kicseréltem benne majdnem mindent és ugyan az a baj!
valaki tudna nekem mondani vmi okosságot?
előlre is köszönöm!
üdv mindkeinek
Sziasztok!
Még mindig nem indul a ditech-em
Kompresszornyomás majdnem 6bar, gyertya cserélve, üzemanyagot kap. Megnéztem az injektor porlasztását és porlaszt csak olyan mintha sok benzint kapna. Hőgomba hidegen 3Kohm körüli. Valakinek vmi ötlet? Vezérlőelektronika hibát hogy tudom kizárni? Vagy esetleg vki tudja milyennek kell lennie az injektor porlasztásának és a folytószelep poti helyes értékének? Még mérek benzinnyomást és kicserélem az injektornál az O gyűrűket. De nem várok sok mindent ezektől...
A variátor mögötti fogaskereket is vedd le, mert - ahogy Zoli is mondta - könnyű lefogazni. Elég először, ha látod (hallod) mit csinál a bendix. Lazán pörögnie kell és tengely irányban kinyílni, majd visszacsukódni utána.
Húúú bassz a nagy fogaskerékkel vigyázz nagyon kis felületen kapaszkodik a főtengelybe.Ha nem jól rakod össze nagyon gyorsan lefogazza a tengelyt és baxhatod.
Má a tengelyt.
szeretném megkérdezni mi a külőnbség a street és a sport pro elnevezések között?persze srről van szó