Hülye a szerelő mint a sötét északa.Nincs feketedoboz.Amire gondol az ezüst színű és computer de az a legritkább esetben gáz.Vidd NORMÁLIS DITECH szerelőhöz.
Max pár száz méter erjéig.Tartósan sosem fog menni 110-120-at.És amelyik megy az meg normál forgalomban gyászosan kezelhetetlen.Volt ilyenhez szerencsém.Visít szűk a használható fordulatszámtartomány és az is az egekben van.Tehát húzod neki mint süket a csengőt akkor megindul mint a vadszamár majd elcapod a gázt de akkor meg leáll és alapon prüntyög.
Ez annyit jelent hogy minden alkalommal mikor utolérsz egy autót benne van a pakliban hogy felkenődsz a hátára ha nem figyelsz.
Szevasztok! Az DITECH-em (2002) az ősszel valamiért nem indult, ezért elvittem szerelőhöz. Azt mondta hogy valószínűleg a "feketedoboz" rossz.(valami elektromos cucc szerintem, talán gyujtás, de nem tudom). Na mi az?
turbosr
Vagy 16 éves, motorozni gondolom most fogsz elkezdeni. Hova a fenébe akarsz száguldozni egy 13" -os kerekű kismotorral? Ez pont arra kéne a Te korodban, hogy biztonságosan megtanulj közlekedni a fogalomban, eljuss "a" pontról "b" pontra. Ne akarj ennél többet egy robitól!?
Sziasztok!
Új kuplung, új szíj és így most 40km/h-tól indul meg addig éppen hogy,mintha fulladna, amúgy 100km/h a vége!:) Szerintem gyenge neki a kontrasztrugó, szerintetek? Mintha túl hamar "váltana".
Szia!Őszintén mit vársz 1 50ccm mocitól elég az,mennyi emlék hely van az utak mentén sok motor baleset:(kinek jó ez mivel valsz kezdő vagy elégedj meg ennyivel egyenlőre szer bocsi de haza várnak mindig!
Erre egy 125-ös enduro jó.
Tedd le a jogsit és vegyél valami normálisat.
Robcsi nem birja a földutat.
Talán a Rally.
Nem derült ki hogy A bükkben akarsz szerpentinezni,Kakucson vállon fordulva betekerni a kanyarokba vagy a Tesco parkolós haveri lötyögésre kéne valami csini gépecske.Esetleg napi 100-ast ingáznál főként városban a melóba.
Csak úgy motorozni inkbb vegyél egy két mérettel nagyobbat.
helósztok!
az lenne a kérdésem hogy a blokk az miből van
mert nekem egy sr 125 öm van és a kipufogó csavarnál a blokkból kiszakadt egy darab!
volt már valakinek ijen baja?
válaszaitokat előre is köszönöm
sziasztok.az én kérdésemre még mindig nem válaszolt senki :( .
am a kérdésem az volt h:
nem tudom h milyen motort vegyek de az apriliákat nézegetem és nem tudom h mi a vélemény másnak róla.h jó megy meg h nincs e vele gond és h hány km-nél kezdődnek nála a problémák.
Az első képen egy normál kompresszoron lévő vízleválasztó van,amin látszik,hogy csak víz van benne,a másik két képen a ditechről leszedett és az ülepítőben lévő cucc látható amit a felújított kompresszor szeretett volna a levegővel együtt az injektorba pumpálni....Ezért (is)döntöttem úgy ,hogy veszek egy újat nem újítgatom a régit, így talán egy darabig nem kell vele foglalkozni.
Alkalmi vétel volt A használtak közül elég nehéz jót kifogni,általában kopottak.Felújítószettet már próbáltam,de azzal meg az a gond,hogy hamar szétkopik,ráadásul azt a trutyit amit nyom utána (víz,olaj,gyűrűpor,mindez összekeveredve)szépen benyomja az injektorba.Volt egy rendes kompresszorhoz való vízleválasztó beépítve a kompresszor és az injektor közé,nemrég leszedtem.Elrettentésképpen rakok majd fel képet róla hogy mi van az ülepítőjében.Nagyon durva szürke iszap
Sziasztok!
Érdekes dolog történt velem tegnap...Tegnapelőtt este elment az összes világításom (Fekvő,vizes Mina,karbis),első-hátsó,plusz a műszerfalról is...Másik kapcsoló berak,semmi változás.Gondoltam világítás tekercs,tegnap délben nekiállunk,szétszedtük.Mérés,semmi áram nem jön az alaplapról.Na,akkor szétszed,kivéve is mérés,nincs szakadás.Lendkereket rárakva,megforgatva ad áramot.Akkor biztos magától meggyógyult,összerak,beindít... Világítás ráad,működik,minden oké.Kipuff vissza,összerak teljesen,erre kivágott minden lehetséges izzót.Boltba elmegy,műszerfalba izzó,előre kettő,hátra kettő.Fesszabályzó lesz,tuti.Burkolat le,fesszabályzó kicserél,fejidom le,izzó csere,indít,végre működik,hurrá.Mérés,töltés oké,fasza minden.Este 6-ra lett összerakva,hosszabb tesztkör,világít,minden oké.Erre később megyek vele haza,és a kapunk előtt megint kivágott mindent,pedig alapjáraton járt csak.Valaki mondja meg,legyenszíves,hogy mi baja lehet,mert hiába lett szinte vadiújra felújítva az egész,közel állok hozzá,hogy szétverjem....Ötlet esetleg?
Ez annyit jelent hogy minden alkalommal mikor utolérsz egy autót benne van a pakliban hogy felkenődsz a hátára ha nem figyelsz.
Vagy 16 éves, motorozni gondolom most fogsz elkezdeni. Hova a fenébe akarsz száguldozni egy 13" -os kerekű kismotorral? Ez pont arra kéne a Te korodban, hogy biztonságosan megtanulj közlekedni a fogalomban, eljuss "a" pontról "b" pontra. Ne akarj ennél többet egy robitól!?
Új kuplung, új szíj és így most 40km/h-tól indul meg addig éppen hogy,mintha fulladna, amúgy 100km/h a vége!:) Szerintem gyenge neki a kontrasztrugó, szerintetek? Mintha túl hamar "váltana".
nem mondasz hülyeséget:D
Tedd le a jogsit és vegyél valami normálisat.
Robcsi nem birja a földutat.
Talán a Rally.
Nem derült ki hogy A bükkben akarsz szerpentinezni,Kakucson vállon fordulva betekerni a kanyarokba vagy a Tesco parkolós haveri lötyögésre kéne valami csini gépecske.Esetleg napi 100-ast ingáznál főként városban a melóba.
Csak úgy motorozni inkbb vegyél egy két mérettel nagyobbat.
az lenne a kérdésem hogy a blokk az miből van
mert nekem egy sr 125 öm van és a kipufogó csavarnál a blokkból kiszakadt egy darab!
volt már valakinek ijen baja?
válaszaitokat előre is köszönöm
Hol?
Mennyit szánsz rá?
am a kérdésem az volt h:
nem tudom h milyen motort vegyek de az apriliákat nézegetem és nem tudom h mi a vélemény másnak róla.h jó megy meg h nincs e vele gond és h hány km-nél kezdődnek nála a problémák.
Érdekes dolog történt velem tegnap...Tegnapelőtt este elment az összes világításom (Fekvő,vizes Mina,karbis),első-hátsó,plusz a műszerfalról is...Másik kapcsoló berak,semmi változás.Gondoltam világítás tekercs,tegnap délben nekiállunk,szétszedtük.Mérés,semmi áram nem jön az alaplapról.Na,akkor szétszed,kivéve is mérés,nincs szakadás.Lendkereket rárakva,megforgatva ad áramot.Akkor biztos magától meggyógyult,összerak,beindít... Világítás ráad,működik,minden oké.Kipuff vissza,összerak teljesen,erre kivágott minden lehetséges izzót.Boltba elmegy,műszerfalba izzó,előre kettő,hátra kettő.Fesszabályzó lesz,tuti.Burkolat le,fesszabályzó kicserél,fejidom le,izzó csere,indít,végre működik,hurrá.Mérés,töltés oké,fasza minden.Este 6-ra lett összerakva,hosszabb tesztkör,világít,minden oké.Erre később megyek vele haza,és a kapunk előtt megint kivágott mindent,pedig alapjáraton járt csak.Valaki mondja meg,legyenszíves,hogy mi baja lehet,mert hiába lett szinte vadiújra felújítva az egész,közel állok hozzá,hogy szétverjem....Ötlet esetleg?