minden fontos DiTech gyári alkatrész fent van az oldalon,
segítség képpen még robbantott ábrák is megtalálhatóak.
Itt a link, hogy hol találod meg. http://robogotuning.hu/spl/382...
Megnéztem az oldalatokat,de nálatok sincs fenn sem kompresszor,sem más ilyen árkategóriájú gyári alkatrész,ami természetes,hiszen nem nagy kereslet van egy 40ezres kompresszorra,benzinpumpára Annyit én sem adtam volna érte,szerencsém volt és 25ért hozzájutottam ismerőstől egy új komprihoz amit 34ért vett,de már nem építette be a motorjába
Üdv!Még meg van nem szánom bontásra javítható,legalább is remélem ,h mi a baja igazából nem tudom úgy kezdte menet közbe ki világított a piros lampe meg jobban kezdte melegíteni a vizet pl piros lámpánál imádkoztam,h ne érje el a pirosat a hőfok jelző,víz van benne nem az a gond,nehezen indult aztán meg már sehogy:(
helló mindenkinek.nem tudom h milyen motort vegyek de az apriliákat nézegetem és nem tudom h mi a vélemény másnak róla.h jó megy meg h nincs e vele gond és h hány km-nél kezdődnek nála a problémák.
Sziasztok
Aki régebben figyeli ezt a fórumot , az tudja miről van szó!Végre sikerüt a nagy vissza alakítás,ujra gyári a ditec-em!Két meglepetés ért ezzel kapcsolatban.Az első, amikor simán elindut összerakás után,de ez ugye jó.A második amikor :miután kivettem a gyári fojtást a varióból,és csak 72 ig kuszott fel a km számláló.Kicsit többet vártam ,itt sokan 85-90 km ről beszélnek ,ez is lettvolna a kérdésem teljessen gyári fojtásmentes piaggos factory -nak kb mennyi szokott a vége lenni?
Üdv
és hozzá kell tegyem hogy napi 40 km megyek vele dolgozni nyáron én ha még egyszer vennék csak ditech a 2 literes fogyasztás és a közel 90 km /h egyik 50 sem tudja úgy hogy full gyári benne minden megmondom őszintén én aprilia leo250 st volt eladtam és vettem ezt sokan hülyének néztek de ha kiszámolom hogy mennyit sporoltam benzibe akkor már nem mindegy
Üdv az enyémben 48 e km és én még nem nyúltam hozzá és 18e km vettem csak szij meg a kopó alkatrészek és még bontatlan motor blokkal most is megy 85-90km és gyári rajta minden
üdv
Hali mindenkinek.. elözöhöz szolva nekem is sokat sporolmeg nagyon..31 ezernél járok gyáriminden.. Nagykátai szerelőt ajánlom ha ditech!de sztem amugyis jó.
Az az igazság, hogy naponta olyan összeget spórol meg nekem ez a kis szúnyog, hogy ha csak 30.000-nél fog kifeküdni, akkor nyavalygás nélkül kap gyáriból minden újat-szépet...:-)
Most tényleg, akár a 12.000-es szervíz miatt is azt mondjátok, hogy Dunakeszi? Hát nincs egy épkézláb szerelő Veszprémtől-Siófokig?
háát meggyőztél vitathatatlan ha még csak 12000km van még sokáig bírni fogja,bár napi 100km hama összejön megint annyi,30000km felett meg már minden km ajándék lesz felújítás meg nem valami olcsó pláne a ditech nél sok sikert hozzá
Egyébként az, hogy egyenletesen pörög egy fordulaton, lehet nem is olyan kínzás neki mint egy városi fék-gáz-gáz-fék... A variátorszíj lehet, hogy kevésbé szereti az ilyen használatot nem?
segítség képpen még robbantott ábrák is megtalálhatóak.
Itt a link, hogy hol találod meg.
http://robogotuning.hu/spl/382...