Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztos,h morini blokkos az a 2006 os ditech
Örülök,h ilyen sok elégedett ditech tulaj van na majd elmúlik úgy 30000km tájékán,addig az enyémmel sem volt semmi gond
Szia!az már sok ezért én nem tuningolok inkább
Szia!Köszi,néztem azt a 17 ezer ft hengerszettet,hát nem tudom kinai gyártmány:(Tószeg
Dani! Most etikai kérdésekbe ne menjünk bele, hogy mit keres itt a hirdetésed... de az a "litánia", amit írtál a hirdetéshez! "Mindenféle fény és irányjelző berendezés kiválóan működik rajta, e-h lámpa, féklámpa, tompított fényszóró, helyzetjelző, távolsági fényszóró is tökéletes..." És a kormány fordítható balra is és jobbra is az uticélnak megfelelően...
Én is csatlakozom az eddig elégedettek táborához. Túl vagyok az első 1000km-en problémamentesen (2006-os Morini blokkos ditech), most lesz 12.000km(nagyszervíz) benne. Napi 100km munkábajárás. Szándékosan ditechet kerestem a fogyasztás miatt. Gyakorlatilag rárakom a fordszámmérőt 8000-re és 70-el jövök-megyek végig! Fogyasztás 2,3l. Kiváncsi leszek meddig bírja ezt a fajta nyüstölést. Csak mondanátok már egy jó szerelőt Veszprém környékén. Vagy vágjam be egy puttonyba aztán irány Dunakeszi?
adatlapon rajta figyel
koszi a segitseget veszek gyertyat es kiprobalom
Üdv engem is érdekelne az ülés áthúzás ha megoldható ditecvem van és hová lehetne elvinni?
üdv
tudom nekem is így volt. Champion RG6YCA, NGK CPR8E ez most jobban bevált nekem... könnyeben is indul ezzel. Csak 6ezernél darál mint állat....
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
YAMAHA FLY ONE R TÍPUSÚ ROBOGÓ NÉZD MEG JUTÁNYOS ÁRON MEGKAPOD
de eddig tépett mint állat :-( 1ik napról a másikra. Milyen tipusu a gyertya?
Nekem se volt több a championom, kinyírta egy hét alatt, NGK-val most megyeget de nem az igazi ezzel se...
2 hetes a gyertya :-(
Nekem is ugyan ezt csinálta tegnap előtt nekem egy gyertya csere segített rajta.
vinném én messze lax?
Én gyál
KKűdd el nekem,vagy hozd el
sziasztok, nagy lett az én szomorúságom a 11638 as hozzászólásom volt az alap hiba. 2 hete használtam ezen kívül semmi baja nem volt ment mint az állat de: a hétvégén nem volt használva, ma reggel beindítom ölök rá mennék melózni és nem megy hörög puffog néha de nem pörög fel vagy csak elég kicsit. ja és folyt belőle a nafta, nem tudom hol mert mire ránéztem nem folyt, de biztos ami biztos az összes csövet kicseréltem, kicsit töredezettek voltak. Alapjárat van pár nem szépen pörög de ez bizti a 3 báros nyomás miatt van. MI A BAJ? Membrán krepált be vagy mifene?
Nem tudom, hogy én mikor kezdem el szidni a ditechet, de eddig még semmi gondom vele. Ma tankoltam először, és a fogyasztása (városi csutka gáz-satu fék munkábajárás, max 3-4 km adagokban) 2,5l ! Ez azért nem rossz. Az előző - tuning mentes - motorom 4,5-et evett...
Én kifejezetten ezért vettem ditechet, a javítási költségeket meg majd meglátjuk.
Nem kb.,egészen pontosan 3500Ft.-ért megcsinálja a barátom,anyaggal együtt.
Egy ülés áthúzása mennyiből jön ki kb.?
Nem kellene így lennie. Melegnek meleg minden, hisz nyár közeleg, de indulni azt kellene.
Sziasztok! Nem tudom hogy jó e az észrevételem, de eléggé melegszik az Sr-em berúgókar felőli borítása, már 10 km után is. Eddig nem vettem észre. Plusz nagyon csattog ugyanitt, amikor beindítom a motort (bendix lehet). Sőt valamikor be sem indul, berugókarral se.

Így kell ennek lennie?
Üdv.
Lenne egy motorom amit elcserélnék egy piaggio blokkos Sr-re
Aprilia leonardó 125
hello
látom te is benne vagy már akkor (4-szer szedted ki a blokkot)
én a jelenlegi Rs-emből eddig 3szor,és 3-szor is hútam szét,hát mit ne mondjak? elegem van már az egész motorból,már utálattal nyúlok hozzá ha valami baja van,már szinte utálattal fogok ráülni motorozni is