Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miben nyílvánul meg az , hogy jobban megy?
Végre vagy gyorsulásra?
Kell a dob felrakása után bármit is módosítani a motor paraméterén?
Chrómos Leovince ZX-t vegyél rá,nekem gyári 50-es motoron nagyon bevállt.Jobban megy mint a haver Gianelli Reverses SR-e.
Hi-Per2-es.Biztos.
sziasztok!

Azt tudja Vki , hogy a Talma sr50 karbisnak milyen blokkja van?
Rakott már rá Vki sportdobot? Ha igen mit javasoltok hozzá?
köszi
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy morini blokkos Ditech-em (2004-es, való 4700km). a probléma az vele, hogy szinte nincs alapjárat. Magasabb fordulaton minden oké, megy, nem rángat. A kompresszor nyomás 6bar. Hőgombán 3,8Kohm-ot mértem hidegen és változik a hőmérséklettel (tehát elvileg jó). Gyertya cserélve. Kivillogtatva a 17-es és 20-as hibakódra panaszkodik. Benzinnyomást még nem néztem. Esetleg mit érdemes még megnézni?

Köszönöm előre is!
Igen de az a mocskos ditech scara levegős. Lehet azért rabolnak. Mondjuk én már annyit nem költenék rá. Eladnám kilóra és annyiért vennék egy másikat nemcsak egy hengert.
Mondjuk az övék scara de akkor is rablók.
ja és különben minek új henger?Már 4. túlméreten van?
Ennél talán csak a simsonba olcsóbb a hengerszett
Ez jó a morinis karbisba ill a (morinis)ditechbe is,ugyanaz a henger,csak a hengerfej más
Amit neked mondtak árat,lehet a 70es malossi szett...vagy rablóbandával van dolgunk

http://www.egumotors.hu/2054-m...
Morinis hengert rá lehet próbálni karbisét is.Vagy egy bontottat.Hogy én nem adnék ennyit érte az tutifix de ti tudjátok.
Parancsolj..
Morini
Hát én nem tudom,hogy neked mi a drága,de itt 39oooFt. a dugó-gyűrű,104000Ft. komplett hengerszett....Morini blokkos.Hogy miért,azt ne kérdezd,de ennyit mondtak rá.
OK. Belekukkantok. Köszi.
Lemerem...majd mondtam h ma lekapom
még nem jutottam el a mocciig
Nem sajnos.Már elpasszoltam szinte mindent.Talán variom van meg pigis computerem.
Látom mégse merted a jobboldalát lefotózni.
Ebből a szögből mindenesetre Morini blokknak tűnik.
Zoli,neked maradt valami cuccod a ditechből?A régi injektor esetleg?
Olyan gondom van ,hogy bizonyos gázállásnál(kb közép állás)Nem akar menni rendesen csak pöfög,ha több gázt húzok akkor megindul és szépen egyenletesen pörög a motor még csutkagázon is.Viszont ha alul alátétezek semmi nem történik,ha alápakolok 4et akkor sem,ha kiveszek pl 3at akkor sem csinál semmit ugyanúgy megy mint előtte....
A kupak alatti nyomáshatárolóval,vagy mi a búbánat azzal lenne gond szerinted?
Sziasztok!

Veszprém környékén tud valaki megbízható, szakértő, ügyes szerelőt? Hivatalos Aprilia partner is jó, csak értsen hozzá és szeresse a ditechet...:-)
Leveszed a vari fedelet. Leveszel mindent a fötengelyről. Nem nag ügy, csak a csavart nehéz lelazítani, utána jön minden. Jól nézd meg mi hol van, ha széthullik össze tudd rakni. A Főtengely tövében van egy kisebb fogaskerekes tengely, az a szabadonfutó (bendix). Elvileg azt is ki tudod szedni, de előtte nézd meg, hogy ha indítózol (ha rövid a kezed, kérj meg valakit, hogy nyomja a gombot ), akkor tengely irányba ki kell mozdulni a fogaskeréknek, utána meg vissza. Ez kapcsolódna össze a főtengelyen lévő nagy kerékkel.
A Dozsa Györgyön nemigen.
Én a városban kocsival 80-90-el szoktam járni.....
Kifejezett a henger/dugó nem kerül semmivel többe mint egy mnarellis gépnél.A keverékképzés más tészta.Ott lehet lukra futni.Bár speciel egy bontott inyektor tizenezerért máig futott a gépemben pedig 3 éve vettem.Nem azért mert rossz volt hanem mert a levegő inyektorom csak avval a tipussal kompatibilis.
Szia!
Én szerintem mindenképp karbis Minarelli-t vegyél,a Di-Tech-et én sem ajánlom. (Most hoztak hozzánk egy injektoros Scarabeo-t,kell rá egy új henger-dugó,hát nem lennék a gazdája helyében... )
köszi szépen a tanácsokat!
Mivel a gömböc a legtestesebb és legkényelmesebb.