Segítséget szeretnék kérni. Van egy morini blokkos Ditech-em (2004-es, való 4700km). a probléma az vele, hogy szinte nincs alapjárat. Magasabb fordulaton minden oké, megy, nem rángat. A kompresszor nyomás 6bar. Hőgombán 3,8Kohm-ot mértem hidegen és változik a hőmérséklettel (tehát elvileg jó). Gyertya cserélve. Kivillogtatva a 17-es és 20-as hibakódra panaszkodik. Benzinnyomást még nem néztem. Esetleg mit érdemes még megnézni?
Igen de az a mocskos ditech scara levegős. Lehet azért rabolnak. Mondjuk én már annyit nem költenék rá. Eladnám kilóra és annyiért vennék egy másikat nemcsak egy hengert.
Ennél talán csak a simsonba olcsóbb a hengerszett
Ez jó a morinis karbisba ill a (morinis)ditechbe is,ugyanaz a henger,csak a hengerfej más
Amit neked mondtak árat,lehet a 70es malossi szett...vagy rablóbandával van dolgunk
Hát én nem tudom,hogy neked mi a drága,de itt 39oooFt. a dugó-gyűrű,104000Ft. komplett hengerszett....Morini blokkos.Hogy miért,azt ne kérdezd,de ennyit mondtak rá.
Zoli,neked maradt valami cuccod a ditechből?A régi injektor esetleg?
Olyan gondom van ,hogy bizonyos gázállásnál(kb közép állás)Nem akar menni rendesen csak pöfög,ha több gázt húzok akkor megindul és szépen egyenletesen pörög a motor még csutkagázon is.Viszont ha alul alátétezek semmi nem történik,ha alápakolok 4et akkor sem,ha kiveszek pl 3at akkor sem csinál semmit ugyanúgy megy mint előtte....
A kupak alatti nyomáshatárolóval,vagy mi a búbánat azzal lenne gond szerinted?
Leveszed a vari fedelet. Leveszel mindent a fötengelyről. Nem nag ügy, csak a csavart nehéz lelazítani, utána jön minden. Jól nézd meg mi hol van, ha széthullik össze tudd rakni. A Főtengely tövében van egy kisebb fogaskerekes tengely, az a szabadonfutó (bendix). Elvileg azt is ki tudod szedni, de előtte nézd meg, hogy ha indítózol (ha rövid a kezed, kérj meg valakit, hogy nyomja a gombot ), akkor tengely irányba ki kell mozdulni a fogaskeréknek, utána meg vissza. Ez kapcsolódna össze a főtengelyen lévő nagy kerékkel.
Kifejezett a henger/dugó nem kerül semmivel többe mint egy mnarellis gépnél.A keverékképzés más tészta.Ott lehet lukra futni.Bár speciel egy bontott inyektor tizenezerért máig futott a gépemben pedig 3 éve vettem.Nem azért mert rossz volt hanem mert a levegő inyektorom csak avval a tipussal kompatibilis.
Szia!
Én szerintem mindenképp karbis Minarelli-t vegyél,a Di-Tech-et én sem ajánlom. (Most hoztak hozzánk egy injektoros Scarabeo-t,kell rá egy új henger-dugó,hát nem lennék a gazdája helyében... )
Végre vagy gyorsulásra?
Kell a dob felrakása után bármit is módosítani a motor paraméterén?