Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a tuning ditechen kb 180 ezret buktam.
az egümotors webshopjában láttam komplett 50es motoforce hengerszettet dugattyúval,tömítésekkel együtt 17e körül,nem tudom milyen minőséget képvisel,de ennyibe simán belekerül ha fúratod is.
Sajna nem tudok,de majd rálépek a témára,mert nekem is kellene fúratnom,tavaly még a dugót is megvettem hozzá,kinn is volt a blokk,de aztán elmaradt...megpróbálok keríteni valakit,ha sikerül akkor szólok Merre laksz amúgy?
Zsolti nem tucc jó henger fúró szakembert ott Szolnokon,nekem közel van nagyon...
THX!igazából magamnak csinálnám meg, eladom a simsont talán annak az árából kijön a fel újítás:(sokért vettem anno jelentős veszteséggel tudnám eladni a ditechet,igazából utálom kevergetni a benyát na meg az sr ditech csak jobb moci mint a simo igen 33000 km van benne itt halt be!azért sokat kibírt és nem is kíméltem kicsit sem
Én is rühellem ,de egyenlőre még életben van,bár kicsit rosszalkodik most is,de amíg nem áll meg nem érdekel.
ha csak fúratod az nem vészes kell egy dugó meteor,vagy vertex kb 10.000ft tömítés a hengerfejhez és a henger alá nem tudom lehet külön is venni,vagy csak készletben 3-4000Ft,fúrás szerintem egy 5ösből kijön.plusz ha szerelő csinálja akkor annak a munkadíja...
Ditech blokk kiszedés nem egy szórakoztató meló, én kifejezetten utálom,már 4x kellett kikapnom mióta megvan.
Nem tudom km-ben hogy áll,de ha 20.000km fölött van benne akkor érdemes lenne a főtengelyre,csapágyakra is ránézni,de az már egy másik történet.Igazából neked kell eldönteni,mennyit szeretnél-tudsz rákölteni,illetve,hogy eladásra vagy magadnak csinálod meg és megtartod...
Szia Zsolo!Az én gépembe is fekete lapos végű a levegő injektor ,sajna tavaly behalt lehet végleg,a moci utálom ditechet hengert kéne fel újítani sajna ,mennyibe kerülne ez kb ?még nem volt fúrva sosem alapméretű köszi
Igen,nekem is a másik fajta van.fekete nagyobb átmérőjű és a vége lapos.
A porlasztásban nem tudok okosat mondani,milyen mennyiség és erejűnek kell lennie,de ha eddig legalább beindult akkor biztos valamit nem sikerült jól összerakni...Elég bátor húzás volt ez az injektorkimosás,lehet belemostál valahová valami koszt...
Ezen kívül teli van O-gyűrűkkel,át kéne nézni,lehet valamelyik elszakadt összerakáskor.A teflongyűrűt is megnézheted,bár attól még be kellene hogy induljon,mivel mögötte van még egy o-gyűrű ami tömít.Anno mikor 70es lett a gép,szétszedtem és a teflongyűrű darabokban jött ki,jobb híján összeraktam anélkül mégis ment a motor.(persze aztán később lett rátéve )
Szia!van ott 1 teflon tömítés,a hengerfej levegő injektor alatt azt még nézd meg mert ha kifúj nehezen indul vagy egyáltalán nem.En már megjártam vele
Köszi a tippeket!
A membránt még nem néztem de megnézem. De az zavar hogy mióta ki lett szedve az injektor, azóta nem indul. Van néha egy két pöffenés de ezen kívül semmi. Meg lehet állapítani a gyertyanyíláson keresztül a porlasztás megfelelőségét?
A kompresszornyomást a cső végén mértem és tartja is a nyomást, tehát sztem azzal nincs gond.
Viszont találtam képet egy ebbe a blokkba (morini) való levegő injektorról aminek a vége olyan mint egy porlasztócsúcs. A gond az, hogy az enyémben nem ilyen van, legalább is ennek a vége 'lapos'. Szerelték ezt többféle levegő injektorral?
Végre és gyorsulásra is jobb,nekem a kipuhoz adtak 4.8g-os görgőt és kuplungrugót is.Karbiba 66-os főfúvókát raktam,de szerintem kiseebbel még próbálkozom mert sokat kap.Csodát nem kell várni egy kiputól,viszont+1l fogyasztása.
Először a kompresszor csövét cseréld,lehet kirepedt,hiába van 6bar nyomásod,ha elszökik valahol.A bilincseket izomból húzd meg,ott is szeret szelelni

Ha nem változik semmi,akkor megnézném a membrán épségét,majd a gázállásszenzort .Állítólag az is produkál ilyen hibajelenséget,hogy nincs alapjárat...
Szia!
Szóval nehezen indult és nem volt alapjárat.Magasabb fordulaton ment. A kompresszor nyomás 6bar, szikra van, gyertyát cseréltem. Porlasztani porlaszt csak mivel nincs viszonyítási alapom, ezért nem tudom eldönteni, hogy jó vagy nem. Üzemanyagot biztos kap mert a gyertya benzines indítózás után. Tehát szerintem vagy nem porlaszt megfelelően az injektor, vagy a benzin-levegő keverési arány nem megfelelő. Esetleg tudsz valami tanácsot adni mit nézzek még meg? Az injektort, hogy tudom leellenőrizni? Kiszereltem és a levegő injektor nagyon kormos volt, azt lemostam. Tömítések épek, csak az elején a teflon gyűrűt nem tudom, hogy jó-e (sérülés nincs rajta).
Nem indult és szétszedted,vagy szétszedted és utána nem indult?
sziasztok!

nem tud senki tippett tanácsot adni? Most már egyáltalán nem indul Injektort kiszedtem és átmostam. Gyertya nélkül indítózva a gyertya nyíláson keresztül elég sok üzemanyagot porlaszt ezért gondolom sokat kap.
Dehogynem DiTech
A legjobb
És szeretem a kihívásokat
Sziasztok! Fekvőhengeres minarellihez keresek komplett szekundertárcsát, a külsőt, és a belsőt is, vagyis egyben. Valakinek elfekvőben esetleg?
Elhiszem hogy scarád van de ugye nem ditech scara. Mert ugye ezt tudva én abban a pillanatban mikor ilyen infot megtudnék eladnám és vennék egy másikat akármilyen jó motor. Ne vicceljünk már.
Vagy egy digitronic conv. kitet és egy sima scara karbis hengert.
Sziasztok.
A gond az a Scarabeo DiTech-el, hogy teljesen egyedi, mert levegő hűtéses, nicasilos hengere van, a dugó teteje pedíg egyedi kiképzésű.
a gyári hengerszettnek az ára tényleg 105000.-Ft dugóval együtt, külön a dugó 37500.-Ft
Hengerfejtömítés 2100.-Ft
Hengertalptömítés 920.-Ft
Lehet jobban megérte volna venni hozzá egy malossi 70-es hengerszettet elektronikával együtt 94000.-Ft-ért
amúgy nagyon jó motor, nekem is ilyen van.
Ez nem rablás hanem idiotizmus. Ő a hülye, hogy megveszi. Ennyiért már vennék egy használt piaggio nrg-t.
Jóhogy,de a kedves gazdája ragaszkodik hozzá,és elvileg meg is rendelte....Naná,hogy rablás.....
Sziasztok bocs, hogy rég nem írtam meg minden, de eddig hála az égnek probléma mentes életet éltem eglésszen tegnap elöttig:S
Szóval: Tegnap elött megyek ki a házból egyszer csak fogja magát elkezd hüpögni és megáll mondom gyertya.Kivettem kipucoltam mondom próba cseresznye visszarakom elindult.
Tegnap úgyan ez csak akkor már nem indult el, de észre vettem hogy a benya pumpának hülye hangja van, de gondoltam csak én vagyok már hülye.
Ma megjött a gyertya Champion RG6YC mondom bele is dobom azt mivel jó idő van motorozgatok estig, de a szerencse nincs mellettem ugyan az a jelenség mint ezelött. Viszont ha 2x 3x gyújtást adok vagy egy ideig nyél gázon indítózok majd vissza a gázt és elindiítom akkor elindul felpörög és szerintem ami benya van a rendszerben el is pöffen. Teljesen tanácstalan vagyok remélem csak a benzinpumpa a szar. Véleményeket várok! Sürgős mert éretségi szünet szóval tudjátok gondolom:)
Karletépő gyorsulást ne várj az 50-estől.
Kell állítani karbit és görgőt is.