Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karbis 70-es jöhet szóba egy tartósabb DR,malossi hengerrel 17,5-es karbival.Bár a városköziben felváltva fogsz megdögleni az unalomtól és beszarni a rémülettől a többi közlekedő től függően.

Ja és a második gömböc széria korai minarellis verziói vagy késői piaggios street nevű verziót keress pénztől és állapottól függően.
A probléma hogy sürget a dolog és nincs időm jogsit csinálni, egyébként egy banditra mennék. Szóval akkor ez a 80as vagy hasonló tempó hamar hazavágja a gépet? összességében pedig a karbis a strapabíróbb és olcsóbb szervíz stb.?
van abban valami hogy a régi széria 2005 előtt erősebb volt mint az újabbak?

kösznyi!
Vegyen legalább egy 125-150-es runnert,sr-t.Az a legjobb.Persze jogsival együtt.
Bármely 50-es gépnek nagyon erős a 80-as utazó tempó. Megy mind a két fajta gép. Karbisat könnyebb tuningolni eselleg, kevesebb probléma kevesebb szopás, ha nem szar. Karbisat vegyél minél újabbat, szebbet, jobbat, ha meg vásárok között kell ingáznod kell nagyobb ccm. Ennyi.
Az, hogy óra szerint megy 80-90-et majd meglátod az országúton, hogy valami tényleg nincs rendben. Mondjuk már az is gyanús, hogy városban is 60-70-nel megy mindenki. Most nem a pesti körutakra gondolok.
Haló, eljutottam odáig hogy ismét vegyek egy robogót, és egy sr 50 lesz az. A kérdés, hogy melyik éri meg jobban illetve mi a véleményetek a régebbi (2002,3,4) karbis és mondjuk egy 2007es diteches új szériáról. Azt hallottam hogy a régebbiek 90 - 100 mennek végre sport dobbal ellenben az újak még folytás nélkül is csak 80 at tudnak. Azért ez a fő szempontom mert városok között is kell majd ingáznom és jóljönne egy 80as utazó tempó.

Elfogadnék egykét jótanácsot, köszi!
Köszi a választ.
Az akksi jó. Na most a szabadonfutót azt merre találom. És mit nézzek pörög e?
sőt ahogy itt nézem van a karbi környékéről van itt kép a nagy káoszból

Szia!
Nem igérem hogy ma lesz róla kép de holnap csinálok tutira:)
Tanulok és pihen a mocci:)
Am igen jól látod hogy LeoVince Handmade RR kipuff van rajta
Karbis az tuti,a karcolások azok azért vannak mert az előző tulaj kicsit felszállt vele,a másik oldala csúnya eléggé
80al szállt fel és 36m csúszott az oldalán a mocci!de majd meglátod a képeken
Én valami ügyszerebre gondoltam ha a dugattyú átlyukad vagy a tömítő gyűrű eltörik akkor nem kellene hallani azt ha jár a motor vagy a kipufogón keresztül nem jelenik meg valami ha jól értem akkor ebben az esetben nem tökéletes az égés.
Egy márkaszervizes sikertörténet.

4-5 katasztrofális szervizelés után nem akarok igazságtalan lenni, meg kell hogy említsem a következő történetet.

1,5 éves SR szaggat, olyan mintha gyújtás kihagyna. Előre izzadás szerviz felhív, időpont egy hét múlva. Már ez is csodának számít szezon elején. Persze szakadó eső a szerviz napján, telefonáltam, hogy később megyek pár órával, de az eső szempontjából nem számított. Hiba elmond, motor lead, két nap múlva mentem érte. Robi kész, kompresszortömítés + cső +bilincs csere, mert halhatóan ott fújt ki a levegő.

És a csoda: Robogó lemosva! Motor rész ahol dolgoztak letisztítva! Na ilyet még nem láttam. Ja és semmi kötözködés, hogy fizetnem kéne valamit, mert azért ez is el szokott játszódni.

Szóval gratulálok a Dunakeszi Aprilia márkaszervíznek!
Jaaaaaa.Akkó tyuninnng.
Ha kattan, az már jó jel egy relénél! Szerintem is valószinűbb a szabadonfutó. Vedd le a vari fedelet, és nézd meg az indítomotornál, hogy mi hogyan pörög. Ugye akksi feszültséget mértél!? (Gyújtáson és indítózás közben.)
Levágott sárvédő, leo kipufogó (ha jól látom), egyedi markolat, az oldalán a karcolások irányából látszik, hogy tuning kuplung van benne... .
Szóval a barkácsolt jobb szó lett volna, de nem akartam leszólni szegényt, naa. :)
Szabadonfutó?
Ezt hogy erősen tuningolt honnan látod a képekről?
Le kell szedned a hengert,majd ellenőrizni a bent rejlő alkatrészek épségét...
Ha csinálsz egy képet a vízpumpa környékéről (motor jobb oldala), akkor kiderül milyen blokk. Az alsó képeken egy ditechet linkeltél, ez meg a variátor fedél és a berugókar alapján karbis. De láthatóan erősen tuningolt a gép, így semmi sem biztos...
Elképzelhető nem értek igazán hozzá de hogy lehet ezt ellenőrizni hogy ténylegesen ez a baja?
Én azért maradtam a robogónál. Igaz már eggyel nagyobb kategória a 400-as burgman. De nekem is elegem lett abból, hogy az összes motoromra és autómra nem költöttem annyit mint az apriliára. Bár én is kellettem hozzá, hogy olyat vegyek amin minden cserés. (persze sok lóvéért). Ez legalább megy egy picit, az országúton is tudom tartani a tempót.
sziasztok.

Még mindig rossz az önindítóm és már nagyon sajnálom szegény motort. Mikor gombot nyomok kattan valami a hengernél.(Gondolom a relé v nem tudom ) Nem lehet hogy az ment el?
De néha ráülök és berregek magamban.Menni nem megy karbi,féktárcsa,kipufogó,idomok,hűtőfolyadék nélkül.
Izééé ha ráérek jó lesz az vásárolni.
Pöcsöm kivan az összes di-tech-el Hozzám többet ne hozzon senki
köszönöm a segtséget. üdv: karesz
Kelenföldi vagyok. Nyílt az 555 robogónak egy szervíze Budaörsön a Repülőtéri úton A teszkó háta mögött. Rabló mint minden szerelő, de ha úgy beszéled meg megvárható, a gép. Akkor látod mi történik vele.