Nekem is ez van ha nagy nehezen elindul utána hibátlan az alapjárat. Egyébként ma raktuk össze a berúgószerkezetet és indul a ditechem vele de még valami most se kóser...
A kompresszor úgy néz ki ,hogy jó,mert egy külső kompresszorral adtam neki 3-6bar-t és úgy sem volt az igazi.Bár szétszedtem de a dugattyúgyűrő hézag is jó(kb0,2mm)és a henger felülete is végig szép.A visszacsapó szelep is tartja a nyomást.Még gondolok a kondenzvízre(szürke trutyi)amit termel a kompresszor,talán az szutykolja be az injektort.Egyébként ha nagy nehezen bikázva elindul a motor,akkor egyenletes az alapjárata,persze a saját kompresszorával.A hőgomba is ad jelet,nagyjából ennyi,ja és már ha szétkaptam akkor dugattyút is cserélek a hengernek nincs válla és intóval kimérve is jó.
UNIX autósboltban megkapod esetleg más autósboltban.2800 volt mikor vettem,most szerintem 3000fölött van már...
A tömítések elvileg 1x használatosak,de raktam már össze a régivel,nem volt vele gond.Azért az a biztos ,ha újat rak az ember ,elég kellemetlen,ha nem tömít rendesen és újra szét kell szedni.
Sziasztok!
Segítség kellene,hogy hol tudnék Champion RG6YC gyertyához hozzájutni,a neten nem találok sehol. Engem is elkezdett szívatni a ditech-em,k.. nehezen indul hidegen.Olvastam,hogy általában kompresszor baja van,de ez nálam kilőve.A gyertyám viszont korom fekete és szarul adja az ívet (CPR8E),pedig vadi új.Nálatok olvastam,hogy ez a champion gyertya viszont bevált.
És még valami,a hengerfej és a hengertalptömítés egyszerhasználatos vagy szétszedés után kuka?(morini blokk)
hello mindenki egyik ismerősömnek van egy olyan neon cső a motoron hogy hangra villog ahogy húzgálja a gáz úgy villog de zenére is villog kerestem a net-en de nem találtam. Ha valaki tudna nekem egy linket küldeni vagy hasonlót meg köszönném . De előre is köszi
Sziasztok, itt a jó időő remélem mindenki robog:P
kellene egy kis szakértelem:$ az a helyzet, hogy ha beinditom a motort akkor felpörög magas fordulatra, míg hideg.. aztán 1 percig jár és beáll normálisra... mitöl lehet ez?
Sziasztok!
Bontott alkatrészre lenne szükségem,hátha van valakinek elfekvőben! (De egy tippnek,telefonszámnak is nagyon tudnék örülni,hogy kinél lehetne érdeklődni).2003 utáni Di-Tech-ről kellene nekem a hűtő előtti burkolat belső,becsavarozható része!
Tehát nem a sűrű rácsos,hanem az újabb típus,és csak a belseje!
Előre is kösz a tippeket!
szia, van egy apriliám, eladó sorban fog kerülni, most rakják össze mert injektor gondja volt, amit szeretnék kicseréltetn rajta, elvileg a jövő7enkészen lesz, és akkor minden fain lesz rajta, mert én naygobb gépet szeretnék, de eddig nem tudtam eladni, mert nem volt használható.azért írtam le, hogy mi baja,mert nem árulok zsákbamacskát.
üdv
"G"
ha esetleg a leírásból nem volt világos, hogy mire gondolok, akkor zsolo76- nál van fennt egy kér, a zöld rész alatti dologról van szó, ami a föld felé néz.
ksözi
üdv
sziasztok!segítségre lenen szükségem, mert 1éve nem tudok szeretettmocimmal robogni.egy SR50-ditech- em van, de sajnos eddig nem sikerült megoldani a problémát, egy "szerelőnél" -legalábbis annak mondta magát- 3hónapotpihent a gép, de nem jutott semmire, telespriccelte a hengert benzinnel. azt mondta új injektor fej, megvettem és továbbra sem volt jó a gép.elvittem máshoz.
ő jó fej és érti is amit csinál, rájött, hogy egy membrán, ami az injektoron van rajta, és préselt, tehát csak esztergálva lehet szértszedni (ami után már használhatatlan) az romlott el, de emiatt kompletten megkéne vennem az injektort, merthogy azon van rajta ez a membrán.
szóval abban kérnék segítséget, hogy nem tud e vki ilyen membránt, vagy injektort eladásra?
előre is köszi
Gondolkoztam még a Hs-tuning féle felújításon,mert ő cseréli a fejszelepet és a dugattyút is,a kompresszor hengerét is hozzáfúrja.20e ft-ba kerül.
Az egüfórumon az egyik srác elküldte neki felújításra,kíváncsi vagyok a végeredményre,gondolom,majd beszámol róla.
Havernak is így van. Hát most nekem is már fölösleges megint újjitani nézek valami használt kompresszort. Mondjuk még nem is 100 hogy ez a baja mer még holnap lesz megnézve de amikor tavaly is rossz volt akkor is ezeket csinálta amiket most sőt most még rosszabb is szóval sztem úgyis az lesz.
A tömítések elvileg 1x használatosak,de raktam már össze a régivel,nem volt vele gond.Azért az a biztos ,ha újat rak az ember ,elég kellemetlen,ha nem tömít rendesen és újra szét kell szedni.
Segítség kellene,hogy hol tudnék Champion RG6YC gyertyához hozzájutni,a neten nem találok sehol. Engem is elkezdett szívatni a ditech-em,k.. nehezen indul hidegen.Olvastam,hogy általában kompresszor baja van,de ez nálam kilőve.A gyertyám viszont korom fekete és szarul adja az ívet (CPR8E),pedig vadi új.Nálatok olvastam,hogy ez a champion gyertya viszont bevált.
És még valami,a hengerfej és a hengertalptömítés egyszerhasználatos vagy szétszedés után kuka?(morini blokk)
Van egy 2003-mas karburátoros sr-em.
Mit érdemes tenni bele? 70-es hengert nem szeretnék,csak hogy egy kicsit jobban gyorsuljon/menjen.
kellene egy kis szakértelem:$ az a helyzet, hogy ha beinditom a motort akkor felpörög magas fordulatra, míg hideg.. aztán 1 percig jár és beáll normálisra... mitöl lehet ez?
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Bontott alkatrészre lenne szükségem,hátha van valakinek elfekvőben! (De egy tippnek,telefonszámnak is nagyon tudnék örülni,hogy kinél lehetne érdeklődni).2003 utáni Di-Tech-ről kellene nekem a hűtő előtti burkolat belső,becsavarozható része!
Tehát nem a sűrű rácsos,hanem az újabb típus,és csak a belseje!
Előre is kösz a tippeket!
üdv
"G"
ksözi
üdv
ő jó fej és érti is amit csinál, rájött, hogy egy membrán, ami az injektoron van rajta, és préselt, tehát csak esztergálva lehet szértszedni (ami után már használhatatlan) az romlott el, de emiatt kompletten megkéne vennem az injektort, merthogy azon van rajta ez a membrán.
szóval abban kérnék segítséget, hogy nem tud e vki ilyen membránt, vagy injektort eladásra?
előre is köszi
Az egüfórumon az egyik srác elküldte neki felújításra,kíváncsi vagyok a végeredményre,gondolom,majd beszámol róla.