Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

innen jött az ötlet
megnyugodtam,hogy nem csak nekem xar...
felszereltem a kompresszor után egy vízleválasztót,teli van az ülepítőtartály szürke trutymóval,ami a gyűrű kopása miatt keletkezik.
Megkérdeztem valamelyik nap az italmondósokat állítólag magyar gyártmány a gyűrű...Az új kompri meg 39rugó
De már úton van hozzám egy 25e-ért egy 2006os gyártmányú,ami teljesen zsír,csak a srác eladta közben a motorját,az új kompresszor meg megmaradt,mert nem az volt a baja Alig várom,hogy megérkezzen,mert ezzel a mostanival elég haloványan műxik
Hát igen ez a felújító szett nagyon nem vált be... 2ezer km e van benne és már megint rossz....
Én a scootershopból vagy a scooterracing-ból szoktam rendelni, ezen kívül egümotors,de tőlük ritkán,mert általában drágább.
Amíg zörög a benzinpumpa addig ,szerintem felesleges foglalkozni vele,lehet mérni mennyit nyom,de passzolok mi a neve az órának...
youtube-on beírod,hogy ditech,találsz fenn videókat a mérésről is.
A gond inkább a kompresszorral szokott lenni az hamarabb feladja.(nekem a benzinpumpám 46000km-nél halt be)
A kompresszor a hátsó sárvédő alatt van,könnyen megtalálod,csak kövesd a fehér nyulat...ööö a levegőcsövet
Ott meg annyi a történet,hogy leveszed a csövet és összebarkácsolsz egy nyomásmérő órát egy kis darab csővel,azt ráteszed,bilincset meghúzod és indítózol pár mp-ig.
Itt is elmondható,hogy amíg normálisan működik a motor,nem áll le alapjáraton,nem durrog,nem kormolja a gyertyát,addig szerintem felesleges piszkálni...olyan 5-6bar körül,ha nyom akkor tökéletes.Mikor elkezd kínlódni az olyan 2.5körül van.
Addig ne nyúlj hozzá amíg szép alapjáratod van és ki van égve barnára a gyertyád.
Amit lehet kapni javítószettet elég gyenge minőségű utángyártott valami,pár 1000km alatt szétkopik,annyit ér mint halottnak a talpmasszázs Motor eladás előtt jó
Legalábbis én tavaly újíttattam fel szakemberrel,most megint döglődik
Ennyi eszem van, hogy nem néztem meg a manualt... kössz
Ez a filces jelölés jó ötlet, már gondolkodtam hogyan lessem meg a szíj futását, mert nem nagyon merem sztenderen húzni neki. Szerintem a súly miatt mindenképpen rendelek bele görgőket, akkor meg már egy postával rendelek szíjat is. (Szerintetek melyik webshopból érdemes?)
Még egy dolgot had' kérdezzek! Olvastam több fórumban is erről a kompresszor kopásról. Ez melyik is pontosan, mert ha jól tudom ez a benzint a levegőt és az olajat is nyomja külön. Az olajpumpa az OK, azt tudom melyik, az nem téma. A másik 2-ből melyiket szokták mérni és mivel?
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat is, sokat segített.
Az előzőnél kimaradt hogy a vonalat sugárirányban húzd a főtengőtől a varió külső széléig.Valamint az,hogy amit a végén írtam ahhoz hozzá kell tenni,hogy a robogók órái csalnak.minél gyorsabban mész annál többet.akár 15-20km/h különbség is lehet az eltérés a km óra szerinti és a valós sebesség között.
Az 1mm vastag alátét az a berugóracsni és a külső variótárcsa közé való(nagy hatlapfejű vasdarab )oda rakd vissza.Az ábrán az 5ös cucc.
http://www.easyparts.nl/showdr...

A szíjat ízlés szerint vagy cseréled vagy nem.El lehet a daycoval is robogni,de kb egy ezressel többért megkapod a malossi specialt,ami jobb minőségű.
görgőt én megpróbálnék egy fél grammal kisebbet Végre is többet menne és jobban is gyorsulna.Csinálj egy olyat,hogy a varió belső felére csinálj filctollal egy vonalat,utána kerülj vele egyet.Ha azt látod,hogy a külső szélétől visszafelé megmarad a jelölés mondjuk egy fél centire.akkor az azt jelenti,hogy nem éri el a motor a maximális áttételt.Amiből az következik hogy:
-kisebb fordulaton dolgozik,mint kellene
-a végsebesség és a gyorsulás romlik
Ez általában 2dolog miatt fordul elő.
1.nehezek a görgők
2.kopott a szíj
Ha beleraksz mondjuk egy 7-7-2gr görgőt tuti eléri az az óra a 80at is
Mikor olyanokat olvasol,hogy 90-95öt megy egy motor,akkor mindig arról beszélnek(ünk)amit a km óra mutat.nekem is ment gyárilag 95körül a ditech.A régebbi kiadásúakon még 120as óra van ráadásul máshogy skálázva.Ami neked 80 az a 120as órán nekem olyan 90-95körül van.
Végre volt egy kis időm szétkapni a varit. Sajnos az előző tulajt nem tudom megkérdezni, mert olaszból hozták. A szíjat elég nehéz pontosan megmérni, mivel gumiból van, de ha a tolómérőt kinyitom 18,4-re, akkor kb 1 mm-t "lötyög" benne a szíj. A görgők súlya kicsit érdekes (többször is megmértem), 46g összesen, tehát a legnagyobb jóindulattal is 7,6g darabja. Enyhén kopottak, de nem vészes. A külső variátortárcsa és a cső között volt 1 kb 1mm-es gyűrű, ami nem tudom, hogy gyári tartozék-e, de 1előre kivettem. Szerintem lehetett a gépen tuning kipufogó, mert hiányzott a kipufogó tömítés, és nem hiszem, hogy így jártak vele. Ezt csak a görgők miatt írom, de akkor is kisebbet szoktak bele rakni, nem!? Amúgy az én 100 feletti súlyommal is egész jól megy a gép, nem tudom érdemes-e belepiszkálni. Max. az izgat kicsit, hogy írogatnak a fórumokon 85-90-es végsebességeket alap cuccokkal, ezek mennyire hihetőek?
Heló. robogotuning.hu hoz lenne olyan kérdésem hogy néztem az óldalukon a MALOSSI MULTIVAR sr 2000 szettet, és a MOTOFORCE EVOLUTION kuplungot ez a 2 párosítás jólenne a mociba. Vagy ha nem akkor tudnále valami jót ajállani. Köszi
termosztát sr50 di-tech-be 8000
Tud ennél valaki olcsóbban?
sziasztok szeretnék venni használt robogot és lenne egy kérdésem hogy méket ajánjlátok vagy aprilia sr 50est vagy yamaha aerox 50est max 150-200ezer forintig ti méket ajánlanátok meg méknek kevesebb a fogyasztása? végsebességük mennyi ugy hogy nincs tuningolva? és hanyas évjáratot ajánlanátok? és aztmondják az injektoros jobb szerintetek? kezdő vagyok még a robogókba irjatok le mindent részletesen lécci.
előre is köszönöm.
Üdv:Sanyi
még annyi hogy morinis SR-hez van tuning sekunder áttételem ha valakit érdekel az elér az említett elérhetőségek valamelyikén

43/17 -es arány
Sziasztok! Sr 50R (újidomos sr,vag factory sr) -re kellene középsztender kompleten v oldalsztender! Aki tud segíteni megköszönném!
sziasztok!

eladó egy 5küllős sr első-felni tárcsával! szép jó állapotban van!

6000Ft budapesten van....
msn:hokika@msn.com
mail: hokika@gmail.com
tel:
70/579-35-00
A trafót is megnéztem már...nincs kiesve...
Amikor indítózok akkor a jeladó kábelén is kéne hogy legyen áram nem?
Nézd meg a pipát hátha kiesett a nagyfesz trafóból,és a trafót is le kéne ellenőrizni.
áá ezaz köszike:D:D
sziasztok!
A gyujtás jeladót hogy tudom ellerőrizni h müködik-e?
Nincs egy kicsi szikrám sem...ezért arra gyanakszok hogy a jeladó a szar...alaplapon van áram azt már kimértem...
Ha véletlen rendelnem kell akkor honnan tudnék ilyet beszerezni?
sziasztok lenne egy nagy problémám van a vízpumpánál egy műanyag amiben van 3 darab csavar és a darab csavaron körbe gumi gyűrű van az egyik lelazult és szétment rajta a menet mia neve ennek a csavarnak és mennyiért lehet kapni? köszi puszi:D
Nem attól köpi a gyertyát, de a jó olajat meghálálja. A ditech érzékeny a henger kompresszióhiányra is nagyon. Kevés olajat eszik kár olcsót venni. Lényeg a full szintetikusság és hogy legyen valami márkája.
Üdv
Sima olajra gondoltam amit kever a benzinhez mert én úgy hallottam ha nem a megfelelő olajat töltöd bele akkor beköpi a gyertyát én csak ezért kérdeztem
Üdv
A lámpa addig világít míg el nem indul ez normális. Minden szart én nem raknék a kipuffba. lehet kapni bele gyapotot 1500 pengőért.
Majd írjál hogy miket cseréltél és milyen eredményt hozott.
Köszönöm mindenkinek a választ, főleg a pontos méreteket. Ha lesz időm este, szétszedem és megméregetem. A nagyobb görgőt csak azért gondoltam, mert a fordulat hamar maximumon van és nem is esik le egy picit sem gyorsítás közben. De az is lehet, hogy a szíj kopott valóban és csúszik...
Ami még nem volt nekem tiszta, az az injektor lámpa. A könyve szerint el kell aludnia egy idő után, de tényleg nem alszik el, csak indítás után. A könyv szerint ez kisebb hibára utal. Kitöröltem a hibakódokat a computerből, de akkor is ezt csinálja. Úgyhogy szerintem is ez normális, valószinűleg változtathattak a szoftveren, vagy hibás a leírás.
A Leo ZX-hez annyit fűznék hozzá, hogy azért mondják, hogy hangos, mert aki használtan megveszi, az általában nem tudja milyen hangja van egy újnak. Hamar kiég a gyapot a tompítóban és úgy tényleg durva a hangja. Cserélni egyszerű, nem kell bele gyári, jó a sima kőzetgyapot, vagy a dörzsiszivacs.