megnyugodtam,hogy nem csak nekem xar...
felszereltem a kompresszor után egy vízleválasztót,teli van az ülepítőtartály szürke trutymóval,ami a gyűrű kopása miatt keletkezik.
Megkérdeztem valamelyik nap az italmondósokat állítólag magyar gyártmány a gyűrű...Az új kompri meg 39rugó
De már úton van hozzám egy 25e-ért egy 2006os gyártmányú,ami teljesen zsír,csak a srác eladta közben a motorját,az új kompresszor meg megmaradt,mert nem az volt a baja Alig várom,hogy megérkezzen,mert ezzel a mostanival elég haloványan műxik
Én a scootershopból vagy a scooterracing-ból szoktam rendelni, ezen kívül egümotors,de tőlük ritkán,mert általában drágább.
Amíg zörög a benzinpumpa addig ,szerintem felesleges foglalkozni vele,lehet mérni mennyit nyom,de passzolok mi a neve az órának...
youtube-on beírod,hogy ditech,találsz fenn videókat a mérésről is.
A gond inkább a kompresszorral szokott lenni az hamarabb feladja.(nekem a benzinpumpám 46000km-nél halt be)
A kompresszor a hátsó sárvédő alatt van,könnyen megtalálod,csak kövesd a fehér nyulat...ööö a levegőcsövet
Ott meg annyi a történet,hogy leveszed a csövet és összebarkácsolsz egy nyomásmérő órát egy kis darab csővel,azt ráteszed,bilincset meghúzod és indítózol pár mp-ig.
Itt is elmondható,hogy amíg normálisan működik a motor,nem áll le alapjáraton,nem durrog,nem kormolja a gyertyát,addig szerintem felesleges piszkálni...olyan 5-6bar körül,ha nyom akkor tökéletes.Mikor elkezd kínlódni az olyan 2.5körül van.
Addig ne nyúlj hozzá amíg szép alapjáratod van és ki van égve barnára a gyertyád.
Amit lehet kapni javítószettet elég gyenge minőségű utángyártott valami,pár 1000km alatt szétkopik,annyit ér mint halottnak a talpmasszázs Motor eladás előtt jó
Legalábbis én tavaly újíttattam fel szakemberrel,most megint döglődik
Ennyi eszem van, hogy nem néztem meg a manualt... kössz
Ez a filces jelölés jó ötlet, már gondolkodtam hogyan lessem meg a szíj futását, mert nem nagyon merem sztenderen húzni neki. Szerintem a súly miatt mindenképpen rendelek bele görgőket, akkor meg már egy postával rendelek szíjat is. (Szerintetek melyik webshopból érdemes?)
Még egy dolgot had' kérdezzek! Olvastam több fórumban is erről a kompresszor kopásról. Ez melyik is pontosan, mert ha jól tudom ez a benzint a levegőt és az olajat is nyomja külön. Az olajpumpa az OK, azt tudom melyik, az nem téma. A másik 2-ből melyiket szokták mérni és mivel?
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat is, sokat segített.
Az előzőnél kimaradt hogy a vonalat sugárirányban húzd a főtengőtől a varió külső széléig.Valamint az,hogy amit a végén írtam ahhoz hozzá kell tenni,hogy a robogók órái csalnak.minél gyorsabban mész annál többet.akár 15-20km/h különbség is lehet az eltérés a km óra szerinti és a valós sebesség között.
Az 1mm vastag alátét az a berugóracsni és a külső variótárcsa közé való(nagy hatlapfejű vasdarab )oda rakd vissza.Az ábrán az 5ös cucc. http://www.easyparts.nl/showdr...
A szíjat ízlés szerint vagy cseréled vagy nem.El lehet a daycoval is robogni,de kb egy ezressel többért megkapod a malossi specialt,ami jobb minőségű.
görgőt én megpróbálnék egy fél grammal kisebbet Végre is többet menne és jobban is gyorsulna.Csinálj egy olyat,hogy a varió belső felére csinálj filctollal egy vonalat,utána kerülj vele egyet.Ha azt látod,hogy a külső szélétől visszafelé megmarad a jelölés mondjuk egy fél centire.akkor az azt jelenti,hogy nem éri el a motor a maximális áttételt.Amiből az következik hogy:
-kisebb fordulaton dolgozik,mint kellene
-a végsebesség és a gyorsulás romlik
Ez általában 2dolog miatt fordul elő.
1.nehezek a görgők
2.kopott a szíj
Ha beleraksz mondjuk egy 7-7-2gr görgőt tuti eléri az az óra a 80at is
Mikor olyanokat olvasol,hogy 90-95öt megy egy motor,akkor mindig arról beszélnek(ünk)amit a km óra mutat.nekem is ment gyárilag 95körül a ditech.A régebbi kiadásúakon még 120as óra van ráadásul máshogy skálázva.Ami neked 80 az a 120as órán nekem olyan 90-95körül van.
Végre volt egy kis időm szétkapni a varit. Sajnos az előző tulajt nem tudom megkérdezni, mert olaszból hozták. A szíjat elég nehéz pontosan megmérni, mivel gumiból van, de ha a tolómérőt kinyitom 18,4-re, akkor kb 1 mm-t "lötyög" benne a szíj. A görgők súlya kicsit érdekes (többször is megmértem), 46g összesen, tehát a legnagyobb jóindulattal is 7,6g darabja. Enyhén kopottak, de nem vészes. A külső variátortárcsa és a cső között volt 1 kb 1mm-es gyűrű, ami nem tudom, hogy gyári tartozék-e, de 1előre kivettem. Szerintem lehetett a gépen tuning kipufogó, mert hiányzott a kipufogó tömítés, és nem hiszem, hogy így jártak vele. Ezt csak a görgők miatt írom, de akkor is kisebbet szoktak bele rakni, nem!? Amúgy az én 100 feletti súlyommal is egész jól megy a gép, nem tudom érdemes-e belepiszkálni. Max. az izgat kicsit, hogy írogatnak a fórumokon 85-90-es végsebességeket alap cuccokkal, ezek mennyire hihetőek?
Heló. robogotuning.hu hoz lenne olyan kérdésem hogy néztem az óldalukon a MALOSSI MULTIVAR sr 2000 szettet, és a MOTOFORCE EVOLUTION kuplungot ez a 2 párosítás jólenne a mociba. Vagy ha nem akkor tudnále valami jót ajállani. Köszi
sziasztok szeretnék venni használt robogot és lenne egy kérdésem hogy méket ajánjlátok vagy aprilia sr 50est vagy yamaha aerox 50est max 150-200ezer forintig ti méket ajánlanátok meg méknek kevesebb a fogyasztása? végsebességük mennyi ugy hogy nincs tuningolva? és hanyas évjáratot ajánlanátok? és aztmondják az injektoros jobb szerintetek? kezdő vagyok még a robogókba irjatok le mindent részletesen lécci.
előre is köszönöm.
Üdv:Sanyi
sziasztok!
A gyujtás jeladót hogy tudom ellerőrizni h müködik-e?
Nincs egy kicsi szikrám sem...ezért arra gyanakszok hogy a jeladó a szar...alaplapon van áram azt már kimértem...
Ha véletlen rendelnem kell akkor honnan tudnék ilyet beszerezni?
sziasztok lenne egy nagy problémám van a vízpumpánál egy műanyag amiben van 3 darab csavar és a darab csavaron körbe gumi gyűrű van az egyik lelazult és szétment rajta a menet mia neve ennek a csavarnak és mennyiért lehet kapni? köszi puszi:D
Nem attól köpi a gyertyát, de a jó olajat meghálálja. A ditech érzékeny a henger kompresszióhiányra is nagyon. Kevés olajat eszik kár olcsót venni. Lényeg a full szintetikusság és hogy legyen valami márkája.
Üdv
Sima olajra gondoltam amit kever a benzinhez mert én úgy hallottam ha nem a megfelelő olajat töltöd bele akkor beköpi a gyertyát én csak ezért kérdeztem
Üdv
Köszönöm mindenkinek a választ, főleg a pontos méreteket. Ha lesz időm este, szétszedem és megméregetem. A nagyobb görgőt csak azért gondoltam, mert a fordulat hamar maximumon van és nem is esik le egy picit sem gyorsítás közben. De az is lehet, hogy a szíj kopott valóban és csúszik...
Ami még nem volt nekem tiszta, az az injektor lámpa. A könyve szerint el kell aludnia egy idő után, de tényleg nem alszik el, csak indítás után. A könyv szerint ez kisebb hibára utal. Kitöröltem a hibakódokat a computerből, de akkor is ezt csinálja. Úgyhogy szerintem is ez normális, valószinűleg változtathattak a szoftveren, vagy hibás a leírás.
A Leo ZX-hez annyit fűznék hozzá, hogy azért mondják, hogy hangos, mert aki használtan megveszi, az általában nem tudja milyen hangja van egy újnak. Hamar kiég a gyapot a tompítóban és úgy tényleg durva a hangja. Cserélni egyszerű, nem kell bele gyári, jó a sima kőzetgyapot, vagy a dörzsiszivacs.
felszereltem a kompresszor után egy vízleválasztót,teli van az ülepítőtartály szürke trutymóval,ami a gyűrű kopása miatt keletkezik.
Megkérdeztem valamelyik nap az italmondósokat állítólag magyar gyártmány a gyűrű...Az új kompri meg 39rugó
De már úton van hozzám egy 25e-ért egy 2006os gyártmányú,ami teljesen zsír,csak a srác eladta közben a motorját,az új kompresszor meg megmaradt,mert nem az volt a baja Alig várom,hogy megérkezzen,mert ezzel a mostanival elég haloványan műxik
Amíg zörög a benzinpumpa addig ,szerintem felesleges foglalkozni vele,lehet mérni mennyit nyom,de passzolok mi a neve az órának...
youtube-on beírod,hogy ditech,találsz fenn videókat a mérésről is.
A gond inkább a kompresszorral szokott lenni az hamarabb feladja.(nekem a benzinpumpám 46000km-nél halt be)
A kompresszor a hátsó sárvédő alatt van,könnyen megtalálod,csak kövesd a fehér nyulat...ööö a levegőcsövet
Ott meg annyi a történet,hogy leveszed a csövet és összebarkácsolsz egy nyomásmérő órát egy kis darab csővel,azt ráteszed,bilincset meghúzod és indítózol pár mp-ig.
Itt is elmondható,hogy amíg normálisan működik a motor,nem áll le alapjáraton,nem durrog,nem kormolja a gyertyát,addig szerintem felesleges piszkálni...olyan 5-6bar körül,ha nyom akkor tökéletes.Mikor elkezd kínlódni az olyan 2.5körül van.
Addig ne nyúlj hozzá amíg szép alapjáratod van és ki van égve barnára a gyertyád.
Amit lehet kapni javítószettet elég gyenge minőségű utángyártott valami,pár 1000km alatt szétkopik,annyit ér mint halottnak a talpmasszázs Motor eladás előtt jó
Legalábbis én tavaly újíttattam fel szakemberrel,most megint döglődik
Ez a filces jelölés jó ötlet, már gondolkodtam hogyan lessem meg a szíj futását, mert nem nagyon merem sztenderen húzni neki. Szerintem a súly miatt mindenképpen rendelek bele görgőket, akkor meg már egy postával rendelek szíjat is. (Szerintetek melyik webshopból érdemes?)
Még egy dolgot had' kérdezzek! Olvastam több fórumban is erről a kompresszor kopásról. Ez melyik is pontosan, mert ha jól tudom ez a benzint a levegőt és az olajat is nyomja külön. Az olajpumpa az OK, azt tudom melyik, az nem téma. A másik 2-ből melyiket szokták mérni és mivel?
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat is, sokat segített.
http://www.easyparts.nl/showdr...
A szíjat ízlés szerint vagy cseréled vagy nem.El lehet a daycoval is robogni,de kb egy ezressel többért megkapod a malossi specialt,ami jobb minőségű.
görgőt én megpróbálnék egy fél grammal kisebbet Végre is többet menne és jobban is gyorsulna.Csinálj egy olyat,hogy a varió belső felére csinálj filctollal egy vonalat,utána kerülj vele egyet.Ha azt látod,hogy a külső szélétől visszafelé megmarad a jelölés mondjuk egy fél centire.akkor az azt jelenti,hogy nem éri el a motor a maximális áttételt.Amiből az következik hogy:
-kisebb fordulaton dolgozik,mint kellene
-a végsebesség és a gyorsulás romlik
Ez általában 2dolog miatt fordul elő.
1.nehezek a görgők
2.kopott a szíj
Ha beleraksz mondjuk egy 7-7-2gr görgőt tuti eléri az az óra a 80at is
Mikor olyanokat olvasol,hogy 90-95öt megy egy motor,akkor mindig arról beszélnek(ünk)amit a km óra mutat.nekem is ment gyárilag 95körül a ditech.A régebbi kiadásúakon még 120as óra van ráadásul máshogy skálázva.Ami neked 80 az a 120as órán nekem olyan 90-95körül van.
Tud ennél valaki olcsóbban?
előre is köszönöm.
Üdv:Sanyi
43/17 -es arány
eladó egy 5küllős sr első-felni tárcsával! szép jó állapotban van!
6000Ft budapesten van....
msn:hokika@msn.com
mail: hokika@gmail.com
tel:
70/579-35-00
Amikor indítózok akkor a jeladó kábelén is kéne hogy legyen áram nem?
A gyujtás jeladót hogy tudom ellerőrizni h müködik-e?
Nincs egy kicsi szikrám sem...ezért arra gyanakszok hogy a jeladó a szar...alaplapon van áram azt már kimértem...
Ha véletlen rendelnem kell akkor honnan tudnék ilyet beszerezni?
http://www.italmondo.hu/index....
Sima olajra gondoltam amit kever a benzinhez mert én úgy hallottam ha nem a megfelelő olajat töltöd bele akkor beköpi a gyertyát én csak ezért kérdeztem
Üdv
Ami még nem volt nekem tiszta, az az injektor lámpa. A könyve szerint el kell aludnia egy idő után, de tényleg nem alszik el, csak indítás után. A könyv szerint ez kisebb hibára utal. Kitöröltem a hibakódokat a computerből, de akkor is ezt csinálja. Úgyhogy szerintem is ez normális, valószinűleg változtathattak a szoftveren, vagy hibás a leírás.
A Leo ZX-hez annyit fűznék hozzá, hogy azért mondják, hogy hangos, mert aki használtan megveszi, az általában nem tudja milyen hangja van egy újnak. Hamar kiég a gyapot a tompítóban és úgy tényleg durva a hangja. Cserélni egyszerű, nem kell bele gyári, jó a sima kőzetgyapot, vagy a dörzsiszivacs.