Szia!
Amennyire tudom,a ZX 70-esre való,gyárira jobb a TT.Körülbelül egy tízessel olcsóbb is,mint a ZX.
Egyébként ha kipu vásárlásban gondolkozol,van egy eladó Polini Funky-m,olcsón odaadnám.Teljesen felújított,drótkorongozva,festve,újratömve.Semmi horpadás nincs rajta.
Szia!
Ezzel azért vitatkoznék mert már 0,5 mm kopás is jelentős sebességvesztéshez vezet. Persze ez nem jelenti, hogy nem lehet ennél kopottabb ékszíjjal használni a robogót. Szerinted a gyártók véletlenül adják meg a szervizkönyvben az 1 mm kopás utáni cserét?
Az hülyeség, hogy csak 1mm-ert kophat a szíj. Ezért kell a gyárinál erősebb kontrasztrugót rakni, hogy a szíj ne csapkodjon, mert akkor csúszik. Utána lehet felgörgőzni, hogy végig ugyanazon a fordulaton húzzon 80-ig, és ne érezd mikor leejt a varió.
Amúgy vannak szar olcsó 2-3 ezer Ft-os szíjak a piacon, amik alapból szarok bármit csinálhatsz vele.
Nekem is sikerült ilyet vásárolnom...
1.Kopott a kompresszorod azért dadog picit,de ha melegen stabil akkor nem érdemes szerintem foglalkozni vele.Ha melegen elkezd leállni alapjáraton akkor csere,vagy felújítás...Meg hidegen szerintem hangyányit mindegyik dadog,mert több benzint kap és azt nem szereti nézd meg a gyertyát,egy hosszabb motorozás után,hogy milyen színű,az mindent elárul.
2.Tolómérővel mérd le a szíj szélességét gyári méret 18.4mm 17.4mm-nél már kuka.Lehet persze tovább is használni baja nem lesz a motornak,de csökken a végsebesség stb.Az ugrabugrálás az egyenletlen alapjárat miatt is van,esetleg nyúlt is a szíj.Kérdezd meg az előző tulajt mikor voltak benne cserélve a dolgok.
3.Az óra szerinti 75km/h az elfogadható,gondolom 80as órával van szerelve...
4.Gyári tuningmentes motorba ne rakj nehezebb görgőt,mert még a babettások is megelőznek
Tuningoltakba is általában könnyebbet szoktak,nem nehezebbet.
Maradj a gyári súlynál ,esetleg ha nagyon lomha akkor pár tizeddel rakhatsz könnyebbet is.Gyárilag 17x12 a mérete és 7.2gramm
Üdv mekkGyver!
Csak a szíjhoz szólnék hozzá, a szélességét mérd meg, hogy nem kopott-e. Ha még nem érte el a cserés kopást úgy azt ne cseréld szerintem. Általában 1 mm a kopáshatár a cseréhez de talán 2mm még nem túl nagy kopás ha a többi alkatrész rendben van.
A zx nem hangos kipufogó.Először
Miután kiég belőle a gyapot mindegyik üvölt,szóval teljesen mindegy.
Újonnan a multivar 16e,reverse zx kb 40e ft.Elgondolkodnék a helyedben a 70es hengerszetten,mert ilyen összegből az is kijönne és nagyobb lenne a változás mint a kipuff és a varió cserétől,bár még kell hozzá egy karbi is...
Most különben ugyanezzel a problémával küzdünk,hogy van egy karbis morini ami nem akar kis sebességnél húzni,40után viszont megindul mint az őrület.Viszont abba már benne van a 70es malossi henger,multivar,special szíj,17.5 dellorto karbi...
A kuplungrugókra,gondolok,hogy nagyon lágy és mikor bemelegszik,nagyon kis fordulaton nyit,ezért nem tud kigyorsulni a motor.Abban fehér van,szerintem a tiédben is az lesz vagy a gyári...
Na sikerült kiszedni a termosztátot, az ülést teljesen le kellett bontani, és úgy lehetett hozzá férni! Árt még nem tudok, mert a figura majd még a héten megy pestre, mert neki nem volt!
50-esként hagynám a mocit, csak többen ajánlották, hogy malossi multivarral, reverse kipuval, görgö és rugó beállításokkal remek változás érhető el!(igaz még nem vettem egyiket sem, biztosabbra akakok menni)
A leo vince zx kipufogó egy őrülten hangosra emlékeztet, viszont ha teljesítményben mégsem lenne kimagasló külömbség, lehet még szóba jön. árban viszont olcsóbb is ha jól emlékszem.
Üdv! Pár napja vettem én is egy Ditech SR 50-est. Nekem tetszik, jó vele motorozni, annak ellenére, hogy nem olyan dinamikával gyorsul, mint az előző karbis robogóm. Sokat olvastam a témában, de lenne pár kérdésem, amiben nem vagyok biztos. A gép 2003-as morini blokkos, 17000 km van benne, és semmit nem tudok az előéletéről.
1. Indítás után az alapjárat nem egyenletes, a lámpa is pislákol, de le nem fullad. Üzem melegen viszont már stabil. Lehet szívató gond, vagy ez ilyen?
2. A variátor fedelet leszedve alapjáraton látszik, hogy a szíj kb 2-3 centit "remeg", és összenyomni is nagyon könnyű. Cseréljek szíjat, vagy ez is normális.
3. Kb. 75 a végsebessége. Ez azt jelenti, hogy már nem gyári program van benne? Vagy tudhatna többet is szoftveresen? Folytást nem találtam benne sehol.
4. Még nem volt időm a variátort szétszedni, de ha kopottak, akkor cserélem a görgőket. Mekkorát szoktak belerakni (kémény, blokk gyári)? Csak, mert olvastam, hogy a gyárinál nehezebbet érdemes.
Teljesen gyári a gép, a kuplungrugóhoz nem nyúltam, a kontraszt rugó piros, fogalmam sincs h erősségű, én ahhoz sem nyúltam, csak láttam tegnap amikor szereltem a mocit. kuplung rugókat nem láttam, nem is figyeltem.
ja és majd elfelejtettem,azt azért nem ártana tudni,hogy a moci marad-e gyári,vagy kap pl egy 70es hengert,mert nem mindegy.ha gyári marad akkor felesleges a giannelli cső,bőven elég rá a TT,vagy a zx.
Nekem ditech,van,ami szintén morini blokkos szörny pl a leo zx egy nagyon jó cső(volt rajta),sheepnek a morini blokkos karbis apriliáján is ilyen van ,amit nemrég próbáltam ki,szerintem tökéletes választás.Ajánlott vétel,pláne ha találsz használtan,majd féláron meg lehet venni.Persze a reverse sem rossz.
HI ALL!
Szeretnék a motoromra giannelli reverse kipufogót venni!
Ezt ajánlották,ez a jó!?
EZ EGY MORINI-s SR karburátoros.
jelenleg gyári.
Tanácsokat, kipufogó ajánlatot szeretnék!
Ahol be tudom állítani a motor alapjáratát, mert egy picit alacsony. Ha beindítom, akkor éppen hogy csak jár és magasabbra kéne állítani. Ugyanúgy ahgoy az autóknál be lehet állítani az alapjáratot, az alapjárati motornál, gondolom a Ditechembe is van vm olyasmi. (autóknál egy csavarral belehet...)
Gyári Ditechbe milyen színú kontraszt és kuplungrugókat javasoltok?
Amennyire tudom,a ZX 70-esre való,gyárira jobb a TT.Körülbelül egy tízessel olcsóbb is,mint a ZX.
Egyébként ha kipu vásárlásban gondolkozol,van egy eladó Polini Funky-m,olcsón odaadnám.Teljesen felújított,drótkorongozva,festve,újratömve.Semmi horpadás nincs rajta.