Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A legfontosabbat az index relét kifelejtetted.
Valakinek van ötlete mi a megoldás ha 2006 sr lc típusú gépen megszűnt az index , kapcsoló , vezetékek rendben . Köszi
Utángyátott valamilyen cég csinálhatta a gyári alapján valahol.Ha a gyárit követik akkor pár felszerelés anyag hiányzik.Két cső távtartó és két másik bonyeszes oldalra.
Én sem nyúlnék hozzá, ha melegen jó. Rászánnám azt a +1-2 percet a melegítésre. Nem kell halálra etetni sem. Ha meg jó a gyertyakép akkor meg végképp kár bántani.
Na erről van szó, most segítsetek!
a Givi-nek ilyen a konzolja
Szia!

A gyertyakép tökéletes, és ha bemelegszik, szintén minden a legnagyobb rendben. Akkor meg mi a rossebnek nyúljak a tűhöz?
íhidegen van a gond, kevés benyát kap, de nem nagy baj, mert így jól fogyaszt, jobban oda kell figyelni a mekegítésnél. Csak az érdekelt, hogy másnak hogy áll a műszer.

Üdv
Köszönöm, és kösz mindenkinek!
Nem mondjátok, hogy ezen a kis rendszeren még termosztát is van...Hol?
Még valami, ma kaptam egy doboztartó konzolt. Nem érzem magam fasznak, de egy órát forgattam és nem jöttem rá hogy kell felrakni. Akinek van ilyen Help! Esetleg egy képet dobhatnátok a felfogatásról. Vagy lehet hogy nem is jó az enyémhez? A dupla kereklámpásoknál különböző konzolok vannak?

Üdv Nektek
Nekem se moccan a mutató, csak vánszorgáskor, a termosztát meg azért van benne, hogy a motor az üzemi meleget elérje, akár -20ban is! A kocsik is így működnek! Majd 2hét múlva cserélek termosztátot, és megmondom mire jutottam!
Most a hűtés a gondod, vagy fulladozik a motor? Ki a rossebet érdekel, hogy pálca nehezen mozdul. Majd nyáron 50 fokban kileng 1/3-ra és kész. Engem sosem érdekelt, csak pirosban ne legyen. Ha hamar visszajön az automata szívató és utána fullad, akkor vagy kevés a levegő, vagy kevés a benzin. Nézzél rá a gyertyára. Ha kevés a benzin akkor tűt állítsd feljebb.
Szia!
Bár túlzottan nem vagyok hozzáértő,de nekem tegnap mozdult meg először a hőfokmérőm,egy hosszasabb városi nyúzás után.Ez inkább valami típushiba lehet,nem tudom.Bár az enyém 1-2 perc melegítés után már nem fulladozik.
sziasztok megtudja valaki mondani hogy 2002-es morinis sr-nek hány bár a kompressziója és indítózáskor hány bárt kell nyomnia a kompresszornak?
Sziasztok!

Vizes SR-em van igényes 70-es tuning.
A hűtés a gondom. Reggelente a hidegben, mikor megteszek cca 13km-t, 70km/h átlaggal, a mutató meg sem moccan, hazafelé a melegben épphogy kimozdul. Ha letakarom a hűtőt, és cammogás van akkor felmegy szépen, tehát a műszer jó. Ezzel az a gond, hogy sokáig fulladozik mert a szivatófúvóka nem kályhacső méretű, és nem is akarom azzá tenni....
Az autómata szivató cca. 2perc után visszaejti szépen a fordulatot(talán korán is...?..)
Van (volt)valakinek ilyen problémája? Nem létezik, hogy ennyire alulhűtött legyen. Hozzáértők ötleteit várom.

Köszönöm!4
Sziasztok!Van egy Sr50-es ditechem és egy pár napja elkezdett köhögni hiába húzoma gázt nem megy de ha meg indul akkor is csak szaggatottan szerintem a benzinadagolóval van valami de más meg azt mondja gyertya baja van.Valaki nem találkozottilyen problémával?Nem tudtuk rá valami megoldást?Jó lenne mert így nem igazán lehet használni.köszönöm
hello skacok kéne nekem 125 vagy 150es blokk az srembe valaki nemtud intézni:?
srácok mennyit eszik egy aprilia sr 150 tud valaki tuti infott?:Dkössz hi!
Ezen kívül volt egy jogszabály ami arról szólt, hogy az üzletnek kötelező visszavennie a terméket 3 napon belül, akkor is ha mindenféle indoklás nélkül viszik vissza a boltba.
Ez úgy változott, hogy az üzlet saját hatáskörében döntheti el, hogy vissza veszi e a terméket, vagy levásárolhatja a vásárló, vagy azt csinál vele, amit akar.
És még egy csomó mindent változtattak ezekkel kapcsolatban.
ezen kívül az is megszűnt, hogy az importőr köteles a forgalmazott termékekhez 5 évig alkatrészt biztosítani, ezért van tele az ország mindenféle KÍNAI csodával, amihez nem lehet kapni semmit sem.
Ezért mondtam, hogy nem tudom, mi van háromszori ugyan azzal a hibával történő javítás után, amit még most sem tudok, de az biztos, hogy sok múlik az importőrön és az üzleten, de inkább az importőrön.
Régebben az volt a jogszabály, hogy a garanciális terméket 15 napon belül köteles javítani a szervíz és ha a 15. napon felajánl helyettesítő terméket a fennmaradó időre, akkor van lehetősége javítani a terméket még 15 napig.
Ha ezen idő alatt sem tudja megjavítani akkor köteles cserélni a terméket.
Na ez a jogszabály változott, méghozzá úgy, hogy a javítást végezheti valójában bármeddíg és meg kell határoznia a lehetséges elkészülés időpontját. Ha addígra nem tudja megjavítani akkor lehet kérni a cserét.
Erre csak azt tudom válaszolni, hogy tavaly vásároltam egy viszonylag drága karórát ami 3 alkalommal javítva lett. Ezek után cserét kértem amit gond nélkül teljesített az eladóhely. Mást nem tudok mondani erről.
Na megkérdeztem, hogy mit cseréltek legutóbb: az olajszivíttyút, és ezt volt tele olajjal. Most valószínű hogy ez lesz ismét a hiba, holnap megnézik. Mondjuk lehet hogy ezzel összefüggésben lehet az, hogy nagyon kevés olajat eszik a moci? Míg a rgi SR-emnél 1000km volt 1 liter olaj élete, ennél simán elég ennyi olaj 2000, vagy még több km-re. Érdekes.
A gyári súlyú görgő a karbisba 5,5g. Mivel ezt tudják valószínűleg a szervízbe is azt teszik bele, csak valószínűleg kihagyták a hézagolót belőle a madarak. Ditechbe gyárilag van 1. Szerintem a karbisba is. De ha nem akar menni nem pörög ki akkor gyanúsan nehéz a görgő
sajnálom, de ez a jogszabály megszűnt ebben a formában.
Addíg javítja a szervíz a motort amig akarja, Vagyis nyilatkoznia kell a javítás várható határidejéről, de ha ettől eltér, akkor a jogszabály nem ír elő semmit sem, csak ha nem tudja megjavítani és erről nyilatkozik, (amit nem tesz meg).
Azt nem tudom, hogy ha háromszor ugyan azzal a hibával javítják a motort, akkor mi van, mert erre nem emlékszem
Na ez a fogalom az Apriliánál nem létezik. Egyszer már jártam így a kört az előző mocival, aminek rossz volt a lámpája és nem tudták megjavítani. Hiába írtam hivatalos levelet, nem foglalkoztak vele. Most meg épp ezt szeretném elkerülni. Be fogom kérni az összes munkalapot. A legutóbbi alkalomkor cseréltek egy alkatrészt, azt hogy mit majd megnézem, mert nem tudom hogy nevezik. Tele volt olajjal, mutatták is, de nem segített a problémán.