Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A robogómban már 14 000 km van kb. és nem volt ilyen jellegű probléma pedig a kötelező szervizeléseket elvégezték rajta annyi kiegészítéssel hogy a fojtásokat kivetettem igaz csak azután miután a garancia már lejárt.
Ha nem tudják megjavítani vagy a pénz jár vissza vagy a motort kell cserélni, kissé rosszul fogalmaztam, elnézést érte.
a motortól való elállás az mit jelent?
Azért érdekes, mert 4000-es szervíznél nem ír elő semmiféle cserét a gyertya cserén kívül a szervíz.
Ennek ellenére lehet cserélni dolgokat, mert jobban megéri, mint tisztítani.Pl levegőszűrőt lehet érdemesebb cserélni, mert óradíjba több a tisztítás, mint a csere, ezen kívül az olajszívattyú szíjat érdemes cserélni, nehogy gond legyen vele és az sem drága.
A variót max tisztítani kell és lehet, szíjat sem kell cserélni, csak 8000-nél, ezért nem értem, hogy mitől lett rosszabb.
Vásárláskor kaptál hozzá, egy magyarnyelvű leírást, abban benne kell lenni a kötelező szervizeknél elvégzendő munkáknak.
Munkalapot minden esetben kötelező kiállítani, ha nem akarnak kiállítani szólj érte. Különben mivel bizonyítod később, hogy milyen hibával vitted oda és hogyan javították a motort? Ha ez a másik szerviz is márkaszerviz akkor itt is garanciálisan kell javítani a motort, bár valószínű az előző mókolást már nem akarják bevállalni.
Lényeg hogy ne hagyd annyiban amíg garanciális, bizonyos helyzetekben még a motortól való elállás is lehetséges, olvass utána a fogyasztóvédelemmel foglalkozó fórumokon.
Ez éppen a másik baj. Egyik szervíznél sem adtak munkalapot, sőt ott kellett hagynom a mocit fél napra. Azt mondták, hogy a papíron előírt javítást végezték rajta.

Az még a furcsa, hogy volt már egy SR-em amit rég eladtam, de annál is ugyanez a hiba jött elő 4000-es szervíz után. Viszont a különbség az, hogy ott meg tudták javítani (azt még máshova vittem)! És itt mondták most hogy csak pénzért állítják be.
Tényleg garanciális a hiba, meg kell csinálniuk.
Amúgy mit csináltak vele 4000-es szervíznél, hogy megváltozott a menettulajdonsága? Ez érdekes.
Szia!
Hogyan mondhatják hogy ez nem garanciális hiba? Ezt ne fogadd el magyarázatként!
Ha garanciális a robogód kötelesek megjavítani, ne hagyd magad megvezetni. Közöld velük először finoman hogy állítsák helyre ha nem engednek szép szóval említsd meg a fogyasztóvédelmet! Minden esetben állítsanak ki munkalapot a bejelentett hibáról, így le sem tudják tagadni. nekem is volt annak idején garanciális problémám a márkaszervizzel, mivel nem akartak engedni írtam a forgalmazónak és láss csodát mindjárt készségesek lettek. Esetleg a vásárlók könyvébe is írj be!
Üdv és sok sikert.
Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni:

Tavaly vettem a képgalériámban is látható Sr50 R robogót, amivel semmi gond nem volt egészen addig, amíg nem került szervízes kezek alá. 4000km-es szervíz után egészen máig nagyon lomha, és lassú a motor. Dombon is alig bír felmenni, néha-néha éles búgó hanggal leszabályoz 20km/h-ra. 100% hogy valami beállítás hibája van. A baj az, hogy most jövök már másodszorra a szervízből, és nem tudják beállítani a motort, még mindig kaki. Ha elviszem más szervízbe, ott azonnal megmondták hogy rosszul van beállítva: rossz görgőkkel és bordásszíjjal, viszont mivel ez nem garanciális hiba, ezért 10-12ért tudják megcsinálni. Szóval maradt ez egyetlen lehetőségem, a hozzá nem értő szervíz, és maradt egy beállítatlan motorom.

Nem tudom ilyenkor mit lehet csinálni, mert azt mondták nekem, hogy ez tökéletes motor, de aztán a sok beállítgatásuk után mai napig nem megy rendesen, mint amikor megvettem (akkor nagyon jó volt).

Ha tudtok valami ötlettel, vagy beállítási adattal szolgálni akár görgő, akár más alkatrész esetében, nagyon megköszönném, mert elég siralmasan megy a járgány. Úgy látszik nekem kell megtanulni garanciális motort szerelni.
Tökéletes hozzá mindegyik, típus szerint, amúgy variótól és kuplungtól nagy csodát nem kell várni, maximum mivel adják hozzá a variogörgőket és a kontrasztrugót, ezért nem kell bajlódnod a beállítással, esetleg csak finomítani kell.
De nézz be ide is, lehet , hogy megéri.
www.robogotuning.hu
Van rendes test a blokk és a váz között? Akkor szokott hasonlót produkálni. Elvileg a gyári test az önindítónál van. De kösd össze a blokkot és a vázat rendesen festék mentes fémtiszta helyen jó vastag vezetékkel is ha megy rendesen megvan a probléma
Helosztok Gianelli rivers kipufogót szeretnék venni karbulátoros sr be aki tud irjon midneféle képen.köszi előre is helló
Minarelli blokkot tesséékk ! :D
http://www.egumotors.hu/index....
sziasztok, nézegettem az egümotors óldalán pár cuccot a mocihoz. A véleményetek érdekelne hogy a Malossi multivar variváltó+Malossi Fly kuplung jó kombinálás lenne? (morini ditech) Vagy ha van aki tudna valami tutit mondani az jólenne. Köszi
Mail ment.
Sziasztok!
Van egy 2004'-es SR50, Piaggio blokkos. Kapott új CDI-t, amivel egy darabig ment rendesen, de most megint nem működik rendesen. Nehezen, de beindul, nem pörög ki, szaggat , majd leáll. Forrástekercset, jeladót kimértem, jók az értékek. Mi lehet még? Gyertya új.
Van egy másik is, ami egy 2003-as Morini blokkos. Ahhoz szívócsonk kellene, amire 2db csavar fogja a karbit. Egy vízhőfok jeladó és egy légszűrőcsonk. ( bár, ha jó rá a Ditech légszűrőcsonk, akkor az nem kell.)
Sziasztok! Engem Gianelli Reverse kipuff érdekelne Morinis Di-Techre. Van rajt most egy Gianelli Extra, amit ha lehet beszámíttatnék. Köszi. Amúgy az injektorossal általában több a gond, mivel ha nem újonan veszed nem tudni mennyi benn a valós km. Én első tulaj vagyok és igazából nem volt vele gondom. 20 ezernél cseréltettem benne levegőkompresszort, no meg kapott egy 70-es Malossi hengert, főtengelyt, kipuffot.
Köszönöm, elviszem.
Szia ! Van konzolom, gyári, 3 ezerért vihető.

joesky@freemail.hu
Sziasztok!

Dupla kereklámpás SR-em van, doboztartó konzolt keresek, ha van valakinek.
Vagy ha valaki dobna egy képet a konzol felfogatásáról nagyon hálás lennék.
Elég sürgős lenne...
Előre is THX
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy mi a tapasztalatotok az injektoros ditech sr50-el kapcsolatban?menyire megbízhatok?

köszönöm a válaszokat
Hát nekem hidegen 2-3 indul melegen pöccre.
Ha szar a gép és lemerül én elsőre inkább az aksit tesztelném meg hogy hol szívja le valami nem berugókart szerelnék rá.Az csak arra jó hogy vidin menőzzön vele valaki.Ha gebasz van nem fog avval sem indulni.Nekem mindíg pöccre indult ha nem akkor komoly volt a gond.
Hát madj kiderül. Most úgynéz ki lesz minden egybe bontottan. Főként nekem azért kéne mer hiába töltöm fel az aksit akkor is néha alig tekeri be és csak lemerül. Ienkor meg csak jó egy berúgókar.