helosztok!
segítségetek szeretném kérni!
van egy sr70-em!
2000res évjárat!
és az a probléma adódott hogy nem akar menni!
olyat csinál mintha szabályozna!
durrog és 10nél többet nem megy!
elektronikai bajra gondolok.....de nem tom h azon belül mi lehet a baj!
tud vki vmi okosságot mondani nekem?
előlre is köszi!
helosztok
Hello! Az lenne a kérdésem hogy nincs-e valakinek első lámpája a régebbi osztott lámpás SR-hez és akksitakarója baráti áron ? A másik kérdésem az lenne hogy az újabb 2000 körüli burkolatot rá lehet tenni a régebbi modellre? Csinált már vki iet? Vagy csak a lámpáját átszerelni, mert azt hallottam hogy a régi lámpa szarul világit. Esetleg tud vki egy jó bontót Pesten vagy a környéken? Válaszokat előre is köszi! Balázs
Azt szeretném kérdezni van-e valaki Borsod megyében aki Aprilia Sr50 Ditechben a computerjában meg-e tudha piszkálni hogy több üzem anyag menjen.
Vagy ha esetleg van letiltás akkor azt kiszedni.
Szívócsonkot találsz az oldalon 2200.-Ft-tól
Légszűrő gumicsonk gyári 3900.-Ft www.robogotuning.hu
Ha érdekel írj e-mailt a következő címre
aruhaz@robogotuning.hu
Szia Zoli igazad volt, tényleg a csövem volt lyukas,átmostam benzinnel a kompressort és a padon elkezdtem kézzel nyomogatni,és a benne maradó benzin el kezdet buborékolni,egy tűhegynyi repedésen,beszarás a télen cseréltem a gyári csövét,nem igazán tudnak már az eredetihez közelálló minőségű dolgokat gyártani,minden után gyártott Kínai gagyi úgyhogy csőcsere volt, frankó a nyomás 9bárt mutatott az óra ,kb 3másodperc indítózás után,ja és indul is pöcre a gép,köszi a tippeket nagy segítség volt
Olyan leírásra gondolok hogy hogy hogyan kell beállítani hozzá a mocit ha egyátalán be kell állítani.
Amúgy meg nem tudom hogy hozzá való e mert én így vettem.
Köszönöm a részletes válaszod.Szerintem nem kis idegeskedéstől kiméltél meg.Azt hittem hogy a dekni felöl cserélhető a vizpumpa.
Látom a shopban 3300 a vizpumpa készlet, de nem tudom mennyit kérhet a szerelő a cseréért.Szerinted mire számíthatok mint munkadíjra?
csövet a télen cseréltem új bilincsekkel,levettem direkt megnéztem,meghajtogattam semmi repedés, törés, ilyesmi holnap kiveszem megint ,átmosom benzinnel,hátha tényleg valami kosz lehet alatta,mert a rugó vissza nyomja a fene egye meg most kidobtam 5500 potyára
Lenne egy kérdésem hogy nem lehet azért lomha a ditech-em mert elkopott a vario meg a (vagy) a kuplung?
Mert csak 40-50-et megy de nem fullad és jol is indul....kipörög ha sztenderen van de maikor ráülök és elakarnék indulni vele alig akar menni!És ezért kérdem hogy nem lehet ezektöl ilyen lomha?
És ha igen akkor milyen variot és kuplungot ajánlotok?
Válaszaitokat elöre is köszi
Gyakorlatilag mindent.Blokk ki mindent lekötni fel asztalra majd mindent leszerelni hengert karbit variot gyujtást stb.Ezután széthúzni és a nagy blokkfélben lévő vizpumpát kivenni egy faszom megoldással két csapágyat betenni meg a tengelyt és a távtartót közé rakva mindezt betuszkolni a helyére nem kihagyva a szimeringet amit überszopás berakni a helyére.Majd mindezt blokktömítővel a két felet bekenve összerakni.Mindezt elvileg fagyasztós/melegítős módszerrel hogy ne feszüljön a főtengely.Lehet máshogy is én így csináltam.Namost ha sokat futott és szét van érdemes a csapágyakat cserélni de a két főtengelyszimeringet tuti.Ha kész mindent vissza és mehet a blokk be a helyére.
most hogy mondod, ezen agyalok éppen,ki mentem a műhelybe és megmértem még egyszer és csak 0,5 bar volt és azonnal vissza is engedi, a fenék szelep alatt gondolom valami kosz lehet,vagy nem?hogy lehet javítani ?vagy egyáltalán elromolhat?hisz csak egy lemezdarab meg egy rugó,a nyomásmérés értem holnap meg mérem ott mi lehet a gond? tavaly már szedtem szét ,ott meg pont a visszacsapó fordítottja van egy rugót kel legyőzni a benzin nyomásnak
testkábel
gyertyapipa
segítségetek szeretném kérni!
van egy sr70-em!
2000res évjárat!
és az a probléma adódott hogy nem akar menni!
olyat csinál mintha szabályozna!
durrog és 10nél többet nem megy!
elektronikai bajra gondolok.....de nem tom h azon belül mi lehet a baj!
tud vki vmi okosságot mondani nekem?
előlre is köszi!
helosztok
Vagy ha esetleg van letiltás akkor azt kiszedni.
Légszűrő gumicsonk gyári 3900.-Ft
www.robogotuning.hu
Ha érdekel írj e-mailt a következő címre
aruhaz@robogotuning.hu
2003'.as SR50-hez keresek légszűrő gumicsonkot és egy szívócsonkot. Új is érdekel.
Injektoros SR-be milyen olajat (2t) javasoltok?
előre is kössz.
Amúgy meg nem tudom hogy hozzá való e mert én így vettem.
Látom a shopban 3300 a vizpumpa készlet, de nem tudom mennyit kérhet a szerelő a cseréért.Szerinted mire számíthatok mint munkadíjra?
Lenne egy kérdésem hogy nem lehet azért lomha a ditech-em mert elkopott a vario meg a (vagy) a kuplung?
Mert csak 40-50-et megy de nem fullad és jol is indul....kipörög ha sztenderen van de maikor ráülök és elakarnék indulni vele alig akar menni!És ezért kérdem hogy nem lehet ezektöl ilyen lomha?
És ha igen akkor milyen variot és kuplungot ajánlotok?
Válaszaitokat elöre is köszi