Ha tippelnem kéne neked pigid van akkor a vizpumpaszerelés az atomjaira szétszedés és csere jelenti.Vidd szerelőhöz mert azt könnyű szétcseszni.Mina/morini házilag laikusnak is könnyű cserélni pigit nem.
Az engedési nyomás kéne.Az a nyomás aminél a visszatérőbe küldi az inyektor a benzint.Magyarán a be lévő csatlakozóra kéne egy nyomásmérős kerékfujót csatlakoztatni majd megfujni.Egy bizonyos nyomásig jón a levegő a visszafolyócsatin de bizonyos nyomásnál már a normál középről jön a levegő.Namost a nyomást ha megvernek sem emlékszem mennyi de olyan 4 bar körül ha nagyobb nem jó.De ez az érték nem biztos.A kompresszor fenékszelepe sem biztos hogy jó mert a 1,5 az irtó kevés még indulásra is.
Sziasztok!
A következő lenne a problémám.
A motor bal oldali deknijének az alsó részén egykis résen folyik ki a hűtőviz.
Teljesen feltöltve is kb 20 perc használat alatt kiürül a viz.
Nem nagyon értek hozzá de gondolom a vízpumpánál lehet a baj.
Ha jól gondolom akkor esetleg valaki le tudná írni a vizpumpa cseréjét.
Előre is köszönöm segítségeteket!
Szia Zoli a helyzet a következő ma vetem javító készletet a csap is meg a gyűrű is pont passzolt nem kellet csiszolgatni lent ahol a dugó jár beraktam a gyűrűt és 0,3 volt a hézag egyenlőre 1,5 volt a nyomás de gondolom ez jobb lesz ha bekopik,megmértem a üzemanyag nyomás 12-13 bár körül volt és tartotta összeraktam indítanám és ugyan az a jelenség csak pöfög nem indul ha be is indul pici gázadás és le is áll,és teljesen televeri a gyertyát benzinnel elektronikai baja nem lehet mert gondolom azt kijelezné rendeltem egy gyertyát ,meg levettem az üzemanyagot csontra holnap veszek valami normálisabb benzint hátha csak annyi baja lenne,ha tönkre megy a pillangó annak szoktak előjelei lenni meg hogyha szar a chek lámpa kijelzi ,lehúztam a vezetéket róla és villogott gondolom ha szakadt vagy zárlatos azt is jelzi,szerinted mi lehet még mert én már elég tanácstalan vagyok,hogy csak egyik pillanatról a másikra így megáll
Lassan 2 éve, hogy ide írtam, akkor vettem egy vadi új Ditech-et. Kezdettől fogva nem ment igazán jól a gép. Szarvasi vagyok, a gépet Szegeden vettem, de az a kereskedés leállt az Aprilia-val, ezért meg mivel közelebb van, az első kötelező szervizre Békéscsabára vittem. Ott megállapították, hogy hibás a pillangó szelep, garanciában cserélték. Továbbra sem ment jól, csak hidegen, ha bemelegedett akkor lomha lett. Majdnem 6 hónap téli állás után ma előszedtem a gépet, de nem indul be. Az akkut télire kivettem és fűtött helyre tettem, most meg visszaszerelés előtt feltöltöttem, de nem indul a gép. Akku jó, az önindító szépen teker, gyertya megtisztítva, szikra jó, mégsem indul a gép. Hiába csepegtettem a gyertyára üzemanyagot, az sem segített. Szerintem nem kap üzemanyagot, de nem nyúlok bele, nem akarok garancia vesztést. Mivel lassan amúgy is itt az ideje a következő kötelező szerviznek, így majd ott megoldják ezt is. De mivel a csabaiak őszintén bevallották, hogy nem igazán értenek a Ditech-hez, így most akár messzebbre is vinném, csak rakják rendbe, hogy melegen is jól menjen, meg a sport programot is rá szeretném töltetni. Tudomásom szerint csak hivatalos szakszervizbe vihetem, különben elvesztem a garanciát amit nem szeretnék. Már 2 éve is minden Ditech-esnek a Nagykátai Apró Motor-t ajánlottátok, akik profik a Ditech-ben. Ők hivatalos márkaszerviz? Ha nem akkor mit ajánlotok, kihez vigyem a gépet? Előre is köszönöm a segítséget!
Lenne egy kérdésem hogy nem lehet azért lomha a ditech-em mert elkopott a vario meg a (vagy) a kuplung?
Mert csak 40-50-et megy de nem fullad és jol is indul....kipörög ha sztenderen van de maikor ráülök és elakarnék indulni vele alig akar menni!És ezért kérdem hogy nem lehet ezektöl ilyen lomha?
És ha igen akkor milyen variot és kuplungot ajánlotok?
Válaszai tokat elöre is köszi
2000-es vizes fekvő mina sr50 gyári. Malossi redfilter, 4,7 görgő, Rms variátor, gates szíj, közepes stage 6 rugók, giannelli reverse cső.
Tönkrement a 12-es dellorto karbi. Milyet vegyek helyette 12-es vagy inkább 17,5 dellortot?
Meg van a mocin Giannelli reverse cső és ahhoz kellene leírás nekem de nem találok sehol.
Köszi
A minap velem is előfordult,hogy megtorpant,majd leállt.Evett is az ideg,már nagyon unom szerelgetni.Aztán itthon nyugis körülmények között,hallottam ,hogy sziszeg valami.A kompresszor bilincsénél engedte a nyomást.Azt azért nézd át,hátha meglazult ,valamelyik bilincs,esetleg kirepedt a cső...bár ha csak úgy indult be régebben is ,hogy gázt húztál,akkor más probléma lesz
Sziaasztok, olyan kérdésem lenne hogy 2002 es prilia sr 50 ditech em van és sehol nemtalálok olyan csavart ami a hajtómű olaj lecseréléséhez van. Lehet ezen nincs? Ilyen lehetséges? És még azt hogy minden ditech nek hangos az ac punpája? Azzal lehet valamit kezdeni? előreis köszi.
Nagyon gáz lenne megpróbálni? Mit tudok vele tönkretenni?