Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előfordul az is de nem jellemző.Én mérnék először nyomást.
ja és azért szedtem szét ma motoroztam és egyszer megtorpant és le is állt utána meg csak kapogatta de nem indult be,de szerintem ez üzemanyag problem sokan panaszkodnak a benzin kutunkra lehet hogy víz került bele
A főtengelyen az gáz ha a kompresszor csapja az nem annyira mert a csap mellékelve van a felujítószettben.Viszont a görgő csapágyát is kéne ellenőrizni mert a hézagoló alátét nem okozhat kopást.A 0,5 sok picit a felújító 0,2-0,3 közt írja.
igazából csak arra lettem volna kíváncsi le vettem a kompresszort a ditech-ről és észrevettem hogy a főtengelyen ahol fut a csapágy olyan sorjásra van kopva a főtengely sonka de csak az egyik széle,mintha nem derékszögben állna a csapágy,vagy elvan kopva a csap azért ilyen?a gyűrű hézag meg olyan 0,5mm körül van így szemre és a csapba is bele vágott az egyik hézagoló alátét ezeket így összegezve szerinted felújításra szorul ?ja és a gyűrű hézag akkor menyi legyen ?mert mondanak ezt is aztis
Ugyanaz
Helló mindenki! Mondja már meg valaki hoogy a di-tech-be hány Bár-nak kell lenni a hengernyomásnak?
a skype címre gondoltam
Fenn van adatlapon.
ja vigjoco@citrromail.hu
küld el a címed privátba köszi
ESte fenn leszek skype-on.
jó csak telefonon hamarabb elmagyaráznám 2 perc
Bocs nemigen.Ha kérdés van és esetleg tok válaszolni mehet itt is.Annyira nem értek hozzá.Általában csak tippelek.
szia zoli32 privátba meg tudnád adni a telefon számod ?lenne egy pár kérdésem vagy skypon vig józsef11 vagyok vésztőről ha megoldható köszi előre.
Sziasztok!
Tudom,már írtam ezzel kapcsolatban,és nem itt van a helye,de még egyszer megpróbálom: 97-es vízhűtéses Sr50-hez keresek első idomot.Ha esetleg van valakinek,vagy tudja,hol lehetne venni,akkor ...megköszönném.Kb 3 felé tört,a csavarhelyekről nem is beszélve:(
Köszi előre is!
Üdv
Na barátom, ha lesz időd, akkor kellene a segítséged!
Ez a pöcs gyerek azóta sem nyúlt hozzá a gépemhez, engem meg már az őrület kerülget.
Ha még mindig áll az ajánlatod egy kis buherálásra, elvinném hozzád, mert már nagyon unom, nem várok rá tovább, mert lassan már vége is a nyárnak.
A hiba kiolvasásához nem kell semmilyen eszköz, csak a diagnosztikai kód. (45256 a gyári)
A hibakódokat kiovasom, de nincs hiba. Bár szétszedésnél áramtalanítás alkalmával valószínüleg törlődik.
A görgőd nehéz. Kisebbet vegyél bele nyugodtan, 5-5,5 gramm körűl.
Az alacsony fordulaton a kopogás.: le van lazulva a szíjtárcsa anyája, szedd szét minél előbb.
ha csak kontaktos,akkor szerintem nem...ha teljesen behal,akkor elvileg a műszerfalon kinyom valami hibakódot...
A fellépő (elektronikus)hibákból meg valamennyit tárol a computer,lehet érdemes lenne kiolvastatnod egy gameboyos szakival,hátha van benne valami.
gyári méret 17x12.7.3gramm.a görgők miatt nem kopoghat,főleg,ha nem is rég volt cserélve,lehet a csúszkák vannak kikopva,az (is)okozhat alapjáraton zörgést.kisebb gőrgők,erősebb nyomórugó,esetleg kevés már benne a kompresszió azért erőtlen...
Na az keves.
Most megmértem melegen, 0,8kOhm.
Kérlek segítsetek!
A valószínű görgő problémámban!
[11262] ma 19:05
Tapasztalat kéne hozzá.20 fokon 2,7 ennyit tok.
A légtömegmérő hibája kiszűrhető valahogy?