A hőgombát mint írtam nem gondoltam rossznak, mivel a vízhőfokot reálisan mutatja( nem tudom). Mi az ideális ellenállás? Mi hideg, és mi meleg motornál? ezen ne múljék rámérek.
A benzinnyomást nem tudom mérni.
Sikerült rámérni a kompresszorra. 5bar és tartja.
Jó a kompresszor.
Jó az injektor.-ja, ezt kiszedtem, ez is kormos volt mint a gyertya. Megtisztítottam, kipróbáltam. Klasszul kúp alakban porlaszt.
Hát mi a jó anyja van vele?
Segítséget szeretnék kérni!
2002-es morini sr50-em(karbis) szerelőnél volt.
Görgő, szíj, fékbetét csere, karburátor, levegőszűrő tisztítás.
miután visszakaptam, következőket tapasztaltam:
-20km/h-ig magas fordulaton lomha, majd rendesen megindul fordulat visszaeséssel.
-30-40km/h tól alacsony fordulatról nehezen húzza ki magát
- alacsony alapjáratnál kopogó,kattogós hang.
mindez lehet a helytelen görgő műve?
A szerelő 7.5g görgőket tett bele, mondván ezek könnyebbek is mint az eredeti.
morinis 50-es gyári henger és variátorhoz hozzászólásokban 6.8-7.2 görgőket írtak.17x12-es mérettel. Mekkora lehet a megfelelő?
Esetleg a szíj mérete is eltérhet, ami csúszhat?
tanácsotok, ötletetek előre is KÖSZ!
Hogy lehet szar egy gyakorlatilag új kompresszor?
Ha a hőgomba rossz akkor a vízhőfok jelző nem a valós értéket mutatná(gondolom) Tehát azt kizárnám.
Amúgy ha a motor kompresszora helyett a sajátomat 5Bar-ral rákötöm úgy tűnik,hogy tökéletesen működik.( pörög, nem prüszköl), De hát hogy lehet rossz egy új kompi?
Vagy mi lehet a komp.. baja?
Hát a tüzijátékot akarsz akkor gyujtsd meg
Komolyra fordítva a szót a Champion gyertyával próbálkozz...utána mérj egye levegő kompresszor nyomást asszem h 4.5 - 5 bar nak kell lenni pár másodperc indítózás után...ha nincs ekkora nyomás akkor fel kell újítani....de lehet hogy csak a hőgomba a szar..
Így látatlanba én is csak találgatok.....
Sziasztok!Szerintetek mi baja lehet az injektoros sr-emnek, ha:
-3600Km van benne
-hidegen nehézkesen indul,
-gázadásra dadog, nehezen de felpörög, majd "megjavul"
-egy darabig majdnem tökéletesen megy, 5-10km,
-majd kereszteződésnél a kigyorsítás dadogós(mint indításnál a felpörgetés)
-gyertya ha kiveszem kormos, cserével pár kilóméterig orvosolható gond.
Gyertyát cseréltem többször shampion rg6yca, ngk cpr8e, jelenleg ngk cr8evx. Mindegyikkel előjön a hiba. Tanácstalan vagyok mint egy kis község. Mit cseréljek ki? Hol keressem a hibát? Vagy benzin+gyufa?
Megbízható ez.Több embenek is van akár 50e KM futás is.Ssak bejön a magyar mentalitás.Megvesszük a szart kinn olcsón eladjuk és házilag buheráljuk hogy jól elbaxuk.Utána bagóért eladjuk.
Nekem ez a második ditech, de még igazából komoly gond nem volt egyikkel sem. Az előző ment mint a meszes, sport program volt rajta, 100volt a vége. Ezen egy kicsit kellett túlórázni mikor megvettem, mert egy két csati amit ér a víz nagy esőbe pocsolyába, szét rohadt nem érintkezett, azokat meg csinálgattam, az összest átfújkáltam wd-40-el, és azt leszámítva amit lejeb leírtam, nincs vele gond mindig pöcre indul.
Egyébként értem én,hogy az Aprilia-nál szempont volt az emissziós értékek csökkenése,a fogyasztással együtt,meg hogy újítani akartak...De a karbis,azzal az 1-2 liter többlettel is meghálálja a bevált módszer alkalmazását.Ma néztem a Használtautón az SR-eket,és láttam több injektorost is,olcsón,mert "Nem indul,nem tudom mi baja lehet..." .Egy robogónál szinte elsődleges szempont a megbízhatóság,hogy bármikor ráülsz és mész,gondok nélkül.Na ez a Di-Tech-ekre nem jellemző...
Itt nem az a gond hogy meg kell csinálni.Hanem hogy nem jövedelmező.Egy karbis teljes felújítása megvan annyi időből mint itt egy szimpla hibakeresés.Pláne ha trükkös a hiba.Viszont most mit kérjen valaki ha 1 hétig keresett egy zárlatot és annit mond az ügyfélnek hogy itt volt egy pici zárlat megforrasztva 20e ft.Kitér az ügyfél a hitéből az fix.
vajon ez jó? belefér?