Tolj rá egy 17,5 karbit meg ha nem jó a 90-es fuvi, akkor egy 100-ast neki. A reverse öblít ám....12-es karbit felesleges tunyingolni...Soha nem lesz jó, nem bírod rendesen beállítani...
Sziasztok!
Olyan gondom volna h az racsni ami hajtja a főtengelyen a nagyfogaskereket nem akar kicsuszni annyira h össze érjen a két fogaskerék!Már minden kipróbáltam de tanácstalan vagyok!
Valaki 5let?
SR téli állás után használva: nagyobb terhelésnél rezonál és "darál" a hajtás...Szóval húzok neki egy fél gázt és akkor is érezni, persze dombra föl még jobban.
Januárban még nem volt ilyen és azóta nem is mentem vele, mégis csütörtökön már megtörtént a dolog
szíj+görgő+variátor tavaly nyáron volt cserélve. Malossi Multivar és Malossi Multifly.
Mit gondoltok?
Üdv Nektek! Egykis segitség kellene. Hogyan tudom megállapitani hogy megfelelő keverést kap a karbi ill a gyertyán mire kell figyelni hogy milyen legyen? nekem elég kormos mostan.a tűt hogyan kell beállitani? egyszóval az egész karbit.köszönöm a választ
Aprilia sr 50 2000-es fekvő minarelli Stage 6 rugók( kontrasztrugó és kuplugrugó mindkettő közepes erősségű tavaly augusztusban cserélve) malossi redfilter gianelli reverse, vadonatúj első RMS variátor 4,7 grammos új görgővel, új GATES szíj. Gyári 50-es blokk karbis 12-es dellorto karbival 70-es főfuvókával.
Amit nem tudunk megfejteni az az hogy melegen miért nem megy a moci ( üzem melegen ). Úgy értem hogy hidegen megy gyorsul rendesen. És ahogy eléri az üzemi hőmérsékletet elmegy az ereje szó szerint. Bedarál erőtlen dadog a motor. Olyankor pici gázzal indul csak el és kb. úgy gyorsul mint egy gyári robogó. Tehát gyatrán.
NGK gyertya van bent. Kiszedtük és fehéres színe volt. Rájöttünk nem kap elég anyagot. Középre állítottuk a súbertűt de a jelenség változatlan. De szép őzbarna lett a gyertya. Hidegen állat megeleg gyatra. Vadonatúj gyertyával próbálkoztunk szintén semmi.
Gondoltunk a hőtágulásra hogy amiatt van valami hogy melegen egyszerűen nem hajlandó menni.
Kezd meghalni a henger? Már mindenre gondoltunk de semmi nem segített.
Ma voltam tankolni Shell 95-öst szoktam bele tenni. 20 km-re van a kút a lakástól. Mentem 65-el óra szerint majd lejtős rész 100 majd falu lassítottam és piros lámpát kaptam. Mikor elindultam szinte erőtlen volt de nem tudom miért. Onnantól 50-55 háromnegyed gázon. Hazafele sem ment 50-nél jobban enyhe lejtő nagy nehezen elérte a 65-öt és utána mint a marha elindult 100-ig. Megint pirosat kaptam és a jelenség ugyanaz.
Ezután szedtük szét és próbáltunk rájönni a hibára de nem volt szerencsénk. De melegen viszont nem forog ki a motor rendesen.
Annyit viszont megoldottunk hogy a benzin nem folyik a karbiból. Szerencsére a malossi redfiltert kitisztítottuk és befújtuk tehát az is jó. Teflon spray-vel be lett fújva az első variátor és a görgők.
Még membránt nem cseréltem de nem hinném hogy attól lenne ez a jelenség.
Aki tapasztalt hasonlókat és sikerült megoldania segítsen nekem.
Köszi
Sziasztok .2napja vetem egy aprilia sr-t azlene a kérdésem ,hogy természetes e hogy, elinduláskor nempörögfel csak egy bizonyos idöután. elöreis köszönöm.
valószínűleg nem, mert beledöglött a benzin és ilyen zöld trutyi eltömíti a fuvókákat.
Egy utolsó lehetőség, ha annyira nem vészes a dolog, leengeded a benzint a karbiból az alján levő csavarral és utána nem önindítóval, hanem berugókarral rugdalod, hogy a vákumos csap kinyisson és telefollyon benzinnel
Leírtam korábban, ez a címe...
Mert én nem! Hogyhogy nem érik el a fogaskerekek egymást? Az nem csúszkál sehova... Azért van a szabadonfutó!
Vagy én tudom rosszul?
Segítenétek átalakítani automata szivatós 99-es sr 50-esemet manuális szivatósra. Linkeket légyszi küldjetek.
Előre is köszi.
Olyan gondom volna h az racsni ami hajtja a főtengelyen a nagyfogaskereket nem akar kicsuszni annyira h össze érjen a két fogaskerék!Már minden kipróbáltam de tanácstalan vagyok!
Valaki 5let?
SR téli állás után használva: nagyobb terhelésnél rezonál és "darál" a hajtás...Szóval húzok neki egy fél gázt és akkor is érezni, persze dombra föl még jobban.
Januárban még nem volt ilyen és azóta nem is mentem vele, mégis csütörtökön már megtörtént a dolog
szíj+görgő+variátor tavaly nyáron volt cserélve. Malossi Multivar és Malossi Multifly.
Mit gondoltok?
Az alapjárat tökéletes melegen is szépen egyenletesen jár.
Aprilia sr 50 2000-es fekvő minarelli Stage 6 rugók( kontrasztrugó és kuplugrugó mindkettő közepes erősségű tavaly augusztusban cserélve) malossi redfilter gianelli reverse, vadonatúj első RMS variátor 4,7 grammos új görgővel, új GATES szíj. Gyári 50-es blokk karbis 12-es dellorto karbival 70-es főfuvókával.
Amit nem tudunk megfejteni az az hogy melegen miért nem megy a moci ( üzem melegen ). Úgy értem hogy hidegen megy gyorsul rendesen. És ahogy eléri az üzemi hőmérsékletet elmegy az ereje szó szerint. Bedarál erőtlen dadog a motor. Olyankor pici gázzal indul csak el és kb. úgy gyorsul mint egy gyári robogó. Tehát gyatrán.
NGK gyertya van bent. Kiszedtük és fehéres színe volt. Rájöttünk nem kap elég anyagot. Középre állítottuk a súbertűt de a jelenség változatlan. De szép őzbarna lett a gyertya. Hidegen állat megeleg gyatra. Vadonatúj gyertyával próbálkoztunk szintén semmi.
Gondoltunk a hőtágulásra hogy amiatt van valami hogy melegen egyszerűen nem hajlandó menni.
Kezd meghalni a henger? Már mindenre gondoltunk de semmi nem segített.
Ma voltam tankolni Shell 95-öst szoktam bele tenni. 20 km-re van a kút a lakástól. Mentem 65-el óra szerint majd lejtős rész 100 majd falu lassítottam és piros lámpát kaptam. Mikor elindultam szinte erőtlen volt de nem tudom miért. Onnantól 50-55 háromnegyed gázon. Hazafele sem ment 50-nél jobban enyhe lejtő nagy nehezen elérte a 65-öt és utána mint a marha elindult 100-ig. Megint pirosat kaptam és a jelenség ugyanaz.
Ezután szedtük szét és próbáltunk rájönni a hibára de nem volt szerencsénk. De melegen viszont nem forog ki a motor rendesen.
Annyit viszont megoldottunk hogy a benzin nem folyik a karbiból. Szerencsére a malossi redfiltert kitisztítottuk és befújtuk tehát az is jó. Teflon spray-vel be lett fújva az első variátor és a görgők.
Még membránt nem cseréltem de nem hinném hogy attól lenne ez a jelenség.
Aki tapasztalt hasonlókat és sikerült megoldania segítsen nekem.
Köszi
Egy utolsó lehetőség, ha annyira nem vészes a dolog, leengeded a benzint a karbiból az alján levő csavarral és utána nem önindítóval, hanem berugókarral rugdalod, hogy a vákumos csap kinyisson és telefollyon benzinnel