Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is azt mondta a szerelőm, most azért kell kitanulnom a szakmát, hogy a sajátomat tudjam javítani.
Zoli te nagyon vágod a témát!

Gondolom nekem vásárlás előtt ezért mondta pár szerelő haver,ha Di-Tech-et mersz venni,hozzám ne hozd azt a szart majd...
Látom nagyon benne vagy ebben a témában.Azt mond meg nekem akkor hogy az én motoromnál a hőfokmérő teljesen hideg 2 napja be nem indított állapotban miért van a piros alatt a mutató, van egy másik hőfokmérőm is azt kézbe rádugva az is annyit mutat.A vezetéket már a rajz alapján a komuterig visszamértem, és minden ok, se zárlat se szakadás. Emiatt ha beindítom elég egy pici melegedés, és már úgy veszi, mintha üzemi hőfokon lenne a motor, utána meg már villog is a piros lámpa hogy túl melegedett. Pedig még az üzemi hőfokot sem érte el.
Persze mind mind a a szegény keverékre állított arány megváltozása okozza.De ki lehet szűrni.Leszerelt inyektornál ha a porlasztás szép finom nagyon aprószemű kúp alakú ködként megy ki akkor ott annyi gond nem lehet.A baj sajnos többismeretlenes lehet alacsony benzinyomás ez AC hiba vagy az inyektorfejben lébő nyomáshatároló hibája is,lehet kevés a kompresszor által szállított levegő elégtelen mennyisége és nyomása is,lehet hogy nem kúp alakú a spriccfejből kiadott benzin hanem rásspriccel a forró gyertyára sugárban és hazavágja de lehet hogy a hőmérséklet jeladó rosz és emiatt dúsabb keveréket állít elő a computer.Na igen és lehet az is rossz.Itt jön képbe a hozzáértő szerelő.Ki tudja mérni meg tudja mondani hogy ebből a halmazból mi lehet a gáz.Mert van tapasztalata spec szerszámai és nem vaktában cserélget hogy lehet ez is a baja meg nem ez is.
És utána általában jön a komplett rendszer megvetetése a tulajjal meg a fúrás/dugó csere meg az add el szar ez nem lesz sosem jó tipusú felkiálltások.Holott lejhet egy 3e Ft os jeladó nem műkszik rendesen vagy szmötyi került a nyomáshatároló alá.
Szia Zoli!
Én is a te véleményeden vagyok, nekem is a lég kompresszort mondták, valószínű hogy nem jó a keverék összetétele, és nem megfelelő az égés.
Inkább inyektorhiba.jellemzően a levegő inyektor.De a legtöbb gond a kompresszornak szokott lenni.Computer ritkán dilizik be.Igaz akkor nagyon.Meáll mint a szög nem csak nyirkálja a gyertyát.
Azért ne hagyd magad levenni, mert az a legegyszerűbb kijelenteni hogy rossz a computer, aztán 500ft-os alkatrész cserével megoldja a hibádat, és el kér 15ezret a javításért!
Szia Hagens! :) Én holnap viszem szerelőhöz a motort,de látatlanba már mondta hogy valószinű a computer-em hibás.
1-2 nap mulva remélem hogy többet tudok majd mondani.
Szia!
Ez engem is érdekelne, ugyan is én is kicseréltem a gyertyát, zsír újra, és ugyan így jártam mint te. Tiszta fekete lett, és valahol a tövébe szikrázott.
Sziasztok! Nekem egy Aprilia sr50 ditech-em van. Mondjatok már valami infot arról, hogy miért nyírja ki fél óra használat után bármilyen uj gyertyát?! Vagy beáll a gyertya, vagy pedig össze-vissza szikrázik a tövénél. Előre is kössz. Üdv.: Zoli {TEL.:06-30/384-1096}
Nehéz lehet kiszámolni...
50cm3 úgy aránylik a 70cm3 -hez,
mint az 5 liter a 7 literhez.....
Van még 20cm3, amit meg kell tölteni...oda kell a nyál, ahhoz meg egy nagyobb karbi, hogy minimum úgy üzemeljen, mint egy 50-es...
Szia!
Igazából szerintem hetvenesre kellene egy 17,5-ös karbi,hogy legyen értelme.A ZX hetvenesre való,de nagyobb karbi nélkül nem sok értelme lesz az átalakításodnak.Egy-két literrel számolj majd többre,maximum.Egyébként van eladó karbim,ha kell.
Sziasztok!
Egy termosztát kellene nekem, nincs valakinek egy eladó, vagy nem tudtok olcsó szerezni az old SR-embe?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem van nekem egy 1997-es Aprilia Sr50 Lc-m!szeretnék rá venni egy 70-es hengert hogy kicsit erősebb legyen mint most 50-esként! Engem csak az agaszt hogy mennyit fog fogyasztani így!? Nagyobb karburátort nem akarok rá! Leo Vince ZX sportkipufogó van rajta most! Előre is kösz
Dellorto karburátor (PHBN12)

Bontott, jó állapotú Dellorto karburátor (PHBN12) 50 ccm -es Minarelli/Yamaha 3KJ/Aprilia blokkhoz. Ára: 5500 ft valamint STAGE-II sportkipufogó, alig hasznát (2 hónapot volt motoron) jó állapotban. Fekvőhengeres Minarelli blokkos típusokhoz.Ára : 14,500 ft . Te.: 0670/2705280
igazából elegem van ebből az automata szivatós dologból. a manuálisat sokkal jobban kedvelem és megbízhatóbb. mivel előbb utóbb csere lesz ezért szeretném manuálisra inkább.
Ha Szeged környékén vagy,akkor de.
Srácok,van eladó Polini Funky kipuffom,teljesen felújítva,festve,újratömve.Nekem sajnos nem jó,70-esre ajánlom.Hibátlan állapotú,ha valakit érdekel,szóljon!
Köszi!
Még sosem volt kuplung problémám, ez azt jelenti, hogy ki kell cserélni? Felújítani lehet ezeket?
Hmmm....
Ma idom rögzítéssel próbálkoztam, egy pár fül eltört a térdidomnál, már nem vmi sok tartja,.
Nem ismer valaki egy robogó pénztárcabarát műanyagost?
Majd szerdán viszem motorszerelőhöz ő megnézi aztán majd kiderül.
De szerintem a blokknak lesz vége. Bontatlan minarelli vizes 16400 km órája szerint. Itt van egy érdekes cikk az sr-ekről.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Aprilia%2
0SR%2050
itt van egy mondat lehet ez az én mocimnak a baja.
hat-nyolc éves modelleknél a főtengely szimmering kikeményedéséből adódó erőtlenség okozhat a használónak „megfejthetetlen” hibát.
Ha eszi a vizet akkor nagy a baj? Mert tavaly óta egy picivel volt a minimum jelzés alatt és öntöttünk bele.
köszi a segítségeket
jah és azóta csinálja mióta sportpuffot felraktam
Helló. Olyankor mivan ha alapjárat pötyög a mocc és magától megáll és újratölt az ac pumpa?
Minek variáltak? Bocsesz azt hittem, mint a karbis...
Nameg a fogazást is rendesen kell berakni mert csúnya dógokat tud művelni a főtengellyel.
öööö,eszembe jutott valami....a nagy fogaskereket ugye nem fordítva raktad fal?
Szedd ki,takarítsd meg wd-40 stb,ha továbbra sem jó akkor csere...

http://www.vatera.hu/aprilia_s...