Húúú. Teljesen más a pigi blokk meg a minarelli. Ezt így nem lehet megmondani, hogy mekkora kell bele. Olyan 0,6-1grammal könnyebb görgővel próbálkozz. Fúvókát meg 10-15%al nagyobbat neki.
Szevasztok segítség kellene , van egy 2007-es factorym egy ZX kipuf van jelenleg rajta ha szeretnék gyárit rárakni cserélnem kell görgőt vagy valamit . Lesz valami jelentős változás a kipufogó csere miatt ?
Értem,vagyis lehet,hogy értem....
Tehát hiába nyit-zár,lehet hogy nem a megfelelő hőfokon.Mindegy,meglátjuk,mit csinál melegben,addig nem veszek bele másikat.
Más téma.A véleményeteket szeretném kérni.Szeretnék rá kipufogót,Leo Vince TT-re gondoltam,miután nézelődtem kicsit.Gyári 50-es henger van rajta,jó lesz rá a TT?
Mivel az Sr-edre is kettő hűtéscső megy, 1 a hengertalpra, 1 a hengerfejre, ami alatt a termosztát található, (így teljesen kizárja a hűtőt) valószínű termosztátbajod van. Tudom hogy kell ellenőrizni a termosztátot. Még az újat is szoktam, mielőtt beépítem a meglepetések elkerülése végett. Ne általánosíts, ha rásóznám a rosszat a vevőre, most pont leszarnám hogy a tiednek mi lehet a baja.
Én is tettem az Areára 70-es vas-szettet és mikor ki akartam venni a termosztátot, darabokra hullott. (Tudtommal sok így jár bent a hengerfejben a rezonancia végett). Így nem is raktam bele. Viszont 10-15 perc után, a 0 fokban is beállt középre a hőfok.
Ez betudható a 11 Bar-os kompressziónak.
Amúgy mostanában a termosztátokat úgy tervezik, ha elszáll belőle a gáz akkor kinyit, így elkerülve azt hogy útközben megforrald a motorod.
Amúgy már eladtam a robogót, pont -e végett mert mindíg csak b@sztatni kellett, motorozásra szinte nem is használtam.
Írtam róla tesztet is....
Okostojások! Szerintem mindkettőtöknek igaza van...
Az Sr az már csak ilyen...véletlenül sem úgy működik ahogy a nagykönyvben megvan írva. Ilyen hidegben max akkor mozdul ki a mutató,ha egy helyben járatom,vagy a városban tekergek lámpától-lámpáig.Nekem már lassan 3-4 éve megvan a robogó de eleinte én is azt hittem,hogy megdöglött a mutató,mert meg sem moccant.Csak nagyon melegben mozdult ki,de akkori is csak pár mm-t.Mióta 70es lett azóta szépen beáll középre,ha jó idő van.
Viszont múlt héten, mikor kerültem egyet szintén nem akart bemelegedni az istennek sem.Szerintem valahol ott van a kutya elásva,hogy bár működik a termosztát,nagyon korán kinyit...
Okostojás? Az autószerelő suliban azt nem tanították meg,hogyan lehet ellenőrizni egy termosztátot,hogy jól működik e?Vagy ha rendesen hőre nyit-zár,te akkor is megveteted majd a kuncsafttal?Mondjuk ez is magyar autószerelőre valló sztori lenne,igazad van... Ha vállalom az arcom megnyugszol?Attól még igazad nem lesz,haver.Nem vagyok tök hülye én sem a motorokhoz,hidd el,jó a termosztátom,a tapasztalat viszont akkor is az marad,hogy most nem mutat a hőfokmérőm.Okostojás....
Minek kell elmosni?
Egyszerűen a berúgótengelyről le kell venni a seagert, megpucolni a tengelyt, és a perselyt, megzsírozni és mehet vissza a helyére.
És ha nem piszkos a dekni belseje?
EZ nem hülyeség...
Ezt az autószerelő suliban tanítják!
A másik.: ha valakinek megvétózod a véleményét, legalább töltsd ki az adatlapod, és vállald az arcod...
Vegyél a motorjaidba új termosztátot, és meglátod hogy igazad van -e?
Okostojás...
Kettő SR-t raktam most össze,egyik az enyém.Van bennük termosztát,mielőtt összeraktam,ellenőriztem a termosztátot is,az órát is.Víz feltöltve,mutató nem mozdul egyikben sem....?
A másikat már tavaly óta használjuk,és melegebb időben mutat az óra,de most nem.Akkor most tényleg én vagyok a hülye,vagy mindkét motor gagyi lenne? (Ezt nem hinném,tekintettel arra,hogy az egyik A-Z-ig felújított....)
Viszont nekem mi a teendőm ha nem akar behúzni a kis fogaskerék az önindítónál?
Tehát hiába nyit-zár,lehet hogy nem a megfelelő hőfokon.Mindegy,meglátjuk,mit csinál melegben,addig nem veszek bele másikat.
Más téma.A véleményeteket szeretném kérni.Szeretnék rá kipufogót,Leo Vince TT-re gondoltam,miután nézelődtem kicsit.Gyári 50-es henger van rajta,jó lesz rá a TT?
ha már arra járok, és dzsuvás, akkor kipucolom.
Én is tettem az Areára 70-es vas-szettet és mikor ki akartam venni a termosztátot, darabokra hullott. (Tudtommal sok így jár bent a hengerfejben a rezonancia végett). Így nem is raktam bele. Viszont 10-15 perc után, a 0 fokban is beállt középre a hőfok.
Ez betudható a 11 Bar-os kompressziónak.
Amúgy mostanában a termosztátokat úgy tervezik, ha elszáll belőle a gáz akkor kinyit, így elkerülve azt hogy útközben megforrald a motorod.
Amúgy már eladtam a robogót, pont -e végett mert mindíg csak b@sztatni kellett, motorozásra szinte nem is használtam.
Írtam róla tesztet is....
Az Sr az már csak ilyen...véletlenül sem úgy működik ahogy a nagykönyvben megvan írva. Ilyen hidegben max akkor mozdul ki a mutató,ha egy helyben járatom,vagy a városban tekergek lámpától-lámpáig.Nekem már lassan 3-4 éve megvan a robogó de eleinte én is azt hittem,hogy megdöglött a mutató,mert meg sem moccant.Csak nagyon melegben mozdult ki,de akkori is csak pár mm-t.Mióta 70es lett azóta szépen beáll középre,ha jó idő van.
Viszont múlt héten, mikor kerültem egyet szintén nem akart bemelegedni az istennek sem.Szerintem valahol ott van a kutya elásva,hogy bár működik a termosztát,nagyon korán kinyit...
De úgyis jó,ahogy mondod.
Egyszerűen a berúgótengelyről le kell venni a seagert, megpucolni a tengelyt, és a perselyt, megzsírozni és mehet vissza a helyére.
És ha nem piszkos a dekni belseje?
Ezt az autószerelő suliban tanítják!
A másik.: ha valakinek megvétózod a véleményét, legalább töltsd ki az adatlapod, és vállald az arcod...
Vegyél a motorjaidba új termosztátot, és meglátod hogy igazad van -e?
Okostojás...
Szerintem:
-Dekli le,szétszed,és brigéciol-al,ecsettel elmos,majd összerak,plusz olajozás.
-Először a vezetéket nézném meg,utána a többit sorban.
-Műbőr.Itt olyan 3000Ft. körül mozog egy ülés áthúzása.
indulás előt szeretnék egy két dolgot helyrerakni, amit téli álom előtt nem raktam rendbe. Ebben szeretném kérni a segítségeteket:
-Berugókar lassan jön fel. (gondolom le kéne kapni a dekli fedelét, és szépen kipuceválni az egészet. Mivel tisztítsam, zsír, olaj, wd 40?
-régóta nem működik az üzemanyagszint mérő mutatóm, hol kezdjek neki? Visszajelző felől érdemesebb, vagy a tartály felől kezdjek kutakodni?
Kezd málni az ülés bevonata. milyen anyagot rakassak rá a kárpitossal, valami műbőrt gondolom?!
előre is kösz a segítséget!
Az óra mégsem mozdul.
Kettő SR-t raktam most össze,egyik az enyém.Van bennük termosztát,mielőtt összeraktam,ellenőriztem a termosztátot is,az órát is.Víz feltöltve,mutató nem mozdul egyikben sem....?
A másikat már tavaly óta használjuk,és melegebb időben mutat az óra,de most nem.Akkor most tényleg én vagyok a hülye,vagy mindkét motor gagyi lenne? (Ezt nem hinném,tekintettel arra,hogy az egyik A-Z-ig felújított....)