Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez már valami!Nem úszhatom meg?
Csak Zolihoz tudok csatlakozni!
Viszont nekem mi a teendőm ha nem akar behúzni a kis fogaskerék az önindítónál?
Következő ötlet?
ha sokat állt akkor karbi pucolás
Kéne bele benzin.
Szasztok!Nem indul a karbis moci,téli állás után!Mi a teendő ?
Zx mellé mehet a 4-5 gramm, meg egy 17,5-es karbi 100-as főfuvival....
Húúú. Teljesen más a pigi blokk meg a minarelli. Ezt így nem lehet megmondani, hogy mekkora kell bele. Olyan 0,6-1grammal könnyebb görgővel próbálkozz. Fúvókát meg 10-15%al nagyobbat neki.
Értem,köszi.Az enyém karbis.Kell görgőt is cserélni gondolom,mekkorával próbálkozzak?
Tökéletes a TT. Nekem nagyon bevált. Ditech-en is jól szólt meg karbison is. Nekem 97et ment valósan vele
Szevasztok segítség kellene , van egy 2007-es factorym egy ZX kipuf van jelenleg rajta ha szeretnék gyárit rárakni cserélnem kell görgőt vagy valamit . Lesz valami jelentős változás a kipufogó csere miatt ?
Értem,vagyis lehet,hogy értem....
Tehát hiába nyit-zár,lehet hogy nem a megfelelő hőfokon.Mindegy,meglátjuk,mit csinál melegben,addig nem veszek bele másikat.
Más téma.A véleményeteket szeretném kérni.Szeretnék rá kipufogót,Leo Vince TT-re gondoltam,miután nézelődtem kicsit.Gyári 50-es henger van rajta,jó lesz rá a TT?
Kösz!
ha már arra járok, és dzsuvás, akkor kipucolom.
Mivel az Sr-edre is kettő hűtéscső megy, 1 a hengertalpra, 1 a hengerfejre, ami alatt a termosztát található, (így teljesen kizárja a hűtőt) valószínű termosztátbajod van. Tudom hogy kell ellenőrizni a termosztátot. Még az újat is szoktam, mielőtt beépítem a meglepetések elkerülése végett. Ne általánosíts, ha rásóznám a rosszat a vevőre, most pont leszarnám hogy a tiednek mi lehet a baja.
Én is tettem az Areára 70-es vas-szettet és mikor ki akartam venni a termosztátot, darabokra hullott. (Tudtommal sok így jár bent a hengerfejben a rezonancia végett). Így nem is raktam bele. Viszont 10-15 perc után, a 0 fokban is beállt középre a hőfok.
Ez betudható a 11 Bar-os kompressziónak.
Amúgy mostanában a termosztátokat úgy tervezik, ha elszáll belőle a gáz akkor kinyit, így elkerülve azt hogy útközben megforrald a motorod.
Amúgy már eladtam a robogót, pont -e végett mert mindíg csak b@sztatni kellett, motorozásra szinte nem is használtam.
Írtam róla tesztet is....
Okostojások! Szerintem mindkettőtöknek igaza van...
Az Sr az már csak ilyen...véletlenül sem úgy működik ahogy a nagykönyvben megvan írva. Ilyen hidegben max akkor mozdul ki a mutató,ha egy helyben járatom,vagy a városban tekergek lámpától-lámpáig.Nekem már lassan 3-4 éve megvan a robogó de eleinte én is azt hittem,hogy megdöglött a mutató,mert meg sem moccant.Csak nagyon melegben mozdult ki,de akkori is csak pár mm-t.Mióta 70es lett azóta szépen beáll középre,ha jó idő van.
Viszont múlt héten, mikor kerültem egyet szintén nem akart bemelegedni az istennek sem.Szerintem valahol ott van a kutya elásva,hogy bár működik a termosztát,nagyon korán kinyit...
Nem muszáj elmosni,de ha már szétszedném,elmosnám.5 perc.
De úgyis jó,ahogy mondod.
Okostojás? Az autószerelő suliban azt nem tanították meg,hogyan lehet ellenőrizni egy termosztátot,hogy jól működik e?Vagy ha rendesen hőre nyit-zár,te akkor is megveteted majd a kuncsafttal?Mondjuk ez is magyar autószerelőre valló sztori lenne,igazad van... Ha vállalom az arcom megnyugszol?Attól még igazad nem lesz,haver.Nem vagyok tök hülye én sem a motorokhoz,hidd el,jó a termosztátom,a tapasztalat viszont akkor is az marad,hogy most nem mutat a hőfokmérőm.Okostojás....
Minek kell elmosni?
Egyszerűen a berúgótengelyről le kell venni a seagert, megpucolni a tengelyt, és a perselyt, megzsírozni és mehet vissza a helyére.
És ha nem piszkos a dekni belseje?
EZ nem hülyeség...
Ezt az autószerelő suliban tanítják!
A másik.: ha valakinek megvétózod a véleményét, legalább töltsd ki az adatlapod, és vállald az arcod...
Vegyél a motorjaidba új termosztátot, és meglátod hogy igazad van -e?
Okostojás...
Kösz szépen!
Szia!

Szerintem:

-Dekli le,szétszed,és brigéciol-al,ecsettel elmos,majd összerak,plusz olajozás.

-Először a vezetéket nézném meg,utána a többit sorban.

-Műbőr.Itt olyan 3000Ft. körül mozog egy ülés áthúzása.
Sziasztok!

indulás előt szeretnék egy két dolgot helyrerakni, amit téli álom előtt nem raktam rendbe. Ebben szeretném kérni a segítségeteket:

-Berugókar lassan jön fel. (gondolom le kéne kapni a dekli fedelét, és szépen kipuceválni az egészet. Mivel tisztítsam, zsír, olaj, wd 40?

-régóta nem működik az üzemanyagszint mérő mutatóm, hol kezdjek neki? Visszajelző felől érdemesebb, vagy a tartály felől kezdjek kutakodni?

Kezd málni az ülés bevonata. milyen anyagot rakassak rá a kárpitossal, valami műbőrt gondolom?!

előre is kösz a segítséget!
Tisztában vagyok a vízhűtéssel,és a termosztát működésével...
Az óra mégsem mozdul.
Pedig nem hülyeség az elv igaz és jó.
Mekkora hülyeség?

Kettő SR-t raktam most össze,egyik az enyém.Van bennük termosztát,mielőtt összeraktam,ellenőriztem a termosztátot is,az órát is.Víz feltöltve,mutató nem mozdul egyikben sem....?
A másikat már tavaly óta használjuk,és melegebb időben mutat az óra,de most nem.Akkor most tényleg én vagyok a hülye,vagy mindkét motor gagyi lenne? (Ezt nem hinném,tekintettel arra,hogy az egyik A-Z-ig felújított....)