Bendix nincs benne.Kivéve sem megy az önindító?
Ha nem akkor végig kell követni a dolgokat az önindítónál.Első hogy a relét mérd ki ad e áramot az önindítónak fenn a relénél.
Sziasztok!2001-es sr-be keresek lengéscsillapitó szilentet!Az aluöntvénybe van belenyomva,külső átmérője 22.3mm belső 10mm!Tudtok segíteni?Aprilia szilentek,vele foglalkozó boltok,szilent gyártó cégek!Nem találok a keresőben sem, semmit!Vagy használtan valakinek?Köszi előre is!Zsolti
Inkább a relé a gáz.Levett deklinél nézd meg mit csinál.Először szedd le a meghajtó racsnit két csavar tartja.Ha beindul maga az indító akkor a racsni a gáz ha nem akkor nem kap áramot.
1 egyszerű megoldás akinek nincs légkulcsa-kompresszorrral :D
vesztek 1 olajszűrő letekerőt amivel a kocsik olajszűrőjét szokták letekerni. Ne láncos legyen hanem gumi vagy szövet és beraktok a szerszám meg az alkatrész közé egy durvább csiszolópapír darabot hogy ne forogjon el. és már lehet is leszedni csavarkulcsal krovával kinek mi van.
Én csillagkulccsal vettem le az anyát, kézzel fogattam a ventillátor tárcsát és kitartóan ütögettem a kulcs szárát kalapáccsal. Kb. 2 perc alatt lazult le.
Sziasztok! Tudtok valami könnyen összerakható célszerszámot, amivel itthon bármikor leszedhetem a csillagot a varióról vagy a kuplungoldalon az anyát? Haverom az övét gumishoz szokta vinni aki lekapja légkulccsal de nekem a közelben nincsen és nem akarom emiatt szervízbe vinni. Konkrétan kuplungrugót akarok cserélni, esetleg szíjat, ha kopott.
Igen, győrből rendeltem meg a Synerject kompr. felújítót. 4500 Ft. volt+ posta klts. Ebben egy dug. gyűrű és egy edzett dug. csap van, ezt kell kicserélni ,alapos kompr. tisztítás után. Főleg a lábszelepet ellenőrizd előtte, mert átereszthet. (felverődés vagy kosz)
A csapot esetleg csiszolni kell, hogy enyhén húzósan illeszkedjen a csapágy belsőben, a gyűrű-véget szintén úgy csiszolod, hogy a hengerbe illesztve a gyűrűhézag kb. 0,1-0,15 mm legyen. Arol-2T-vel raktam össze, azóta jó. Kb. 30 Km után állt be a jó komprinyomás. (2-3 sec indítózás után 4,5-5,5 bar)
Üdv hyruyu. Olvastam hogy kompresszor felújítást végeztél mert alapon leállt. Nehezen is indult mert nekem igen és szerintem azt kéne de a kompresszort hogy újítottad fel? Új alkatrészeket vettél bele és ha igen kb. mennyiben volt? Előre is köszönöm
Csak kérdezem....Miért kell a 0,2mm?
Így éri el a megfelelő nyomást? Ez a gyári adat? Amúgy nem tűnik bonyolultnak...
Nem akadékoskodom csak kérdezem, mert még nem láttam ilyet...
A 0,2-t soknak találom...
Én úgy tanultam, ha nem tudsz gyűrűhézagot, az átmérőnek a 0,05%-a.
Konkrétan a motor tesómnak lenne, és a hirdetés az ismerősömé. "Ismerem" én is a mocit, a tulaj szerint nem volt baja motorikusan, és elég jól megy. Én is inkább a karbis felé húzok. Most nyílik egy király Aprilia bolt 300m-re tőlem, rengeteg használtmotorral, lehet hogy ott nézünk inkább. És köszi a gyors válaszokat.
A plexit lehet fúrni, nekem az a tapasztalaton hogy baromi gyors fordulaton tompább fúróval picike előtolással kell átfúrni (lényeg hogy inkább olvadjon a luk mint forgácsolódjon. Lehet hogy ez így nem szakszerű de nekem így sikerült (nem motoron volt a plexi de dolgoztam vele)
Ha nem akkor végig kell követni a dolgokat az önindítónál.Első hogy a relét mérd ki ad e áramot az önindítónak fenn a relénél.
Gondoltam arra is h a kapcsoló a szar!? bár akkor nem kattogna a relé..!?
Ha a bendix szar akkor lehet olyan h nem forog az önindító?
Meg se nyikkan mikor indítózni akarok!
vesztek 1 olajszűrő letekerőt amivel a kocsik olajszűrőjét szokták letekerni. Ne láncos legyen hanem gumi vagy szövet és beraktok a szerszám meg az alkatrész közé egy durvább csiszolópapír darabot hogy ne forogjon el. és már lehet is leszedni csavarkulcsal krovával kinek mi van.
én így szoktam.
Beindult a moci nem volt semmi baja de ezt nem értem. Párat rugtam és elindult.
és ezzel a "műszerrel" mértem a komprinyomást.
A csapot esetleg csiszolni kell, hogy enyhén húzósan illeszkedjen a csapágy belsőben, a gyűrű-véget szintén úgy csiszolod, hogy a hengerbe illesztve a gyűrűhézag kb. 0,1-0,15 mm legyen. Arol-2T-vel raktam össze, azóta jó. Kb. 30 Km után állt be a jó komprinyomás. (2-3 sec indítózás után 4,5-5,5 bar)
Így éri el a megfelelő nyomást? Ez a gyári adat? Amúgy nem tűnik bonyolultnak...
Nem akadékoskodom csak kérdezem, mert még nem láttam ilyet...
A 0,2-t soknak találom...
Én úgy tanultam, ha nem tudsz gyűrűhézagot, az átmérőnek a 0,05%-a.
nem segítene vki mert olyan sík az agyam ehez mint a vasalódeszka XD