Majd akkor gyertyát cserélem. Én oda vagyok E5 hangjáért... még 50esen is ez volt rajta és akkor ugyan úgy ment vele mint pl gyári légszűrővel úgyhogy, de majd úgyis próbálgatok..
Az NGK-t cseréld le championra,RG6YC vagy RG6YCA kell bele.Lehet ez meg is oldja a problémát.
A motoforce membrán nagyon jó ár-érték arányú cucc,nekem is az van benne.Viszont beszéltem a nagykátai guruval Azt ajánlotta,hogy a membránlapot cseréljem le vékonyabbra,mert kevés levegőt kap vele a motor.Ami rajta van az elvileg 0.4mm azt mondta,hogy 0.25-0.30-as kéne bele.
malossi E5-öt...
én is vettem kb 2-3hete,de le is vettem róla,mert szerintem romlott vele az amúgy sem hűdejó gázreakció,ráadásul olyan hangja van mint egy 125ös krosszmotornak ,nem hallottam tőle a kipuff hangját...
Köszi, ez lett volna a megoldás, de közben megoldódott, ragadt a hátsó ékszíjáttétel, vagyis az a tárcsa, nem tudom mi a pontos neve. Szétszedtem, átmos, új kenés, és most mint új koráan úgy megy, jah, és köszönöm
NGK gyertya van benne. Malossi E5 van fent. És MF racing membrán,
de majd ha jobb idő lesz és ha még mindíg csinálja akkor kezdek vele vmit. Azér kössz a tippeket.
mit takar az hogy hortyog?durrog vagy nem húz?
A hideg miatt elég nehezen indul.
nekem is 70es pollini van fent...próbálj meg fecskendővel nyomni benzint a hengerbe,ha nem akarod minden nap tölteni az akksit...
a 70es elég gyorsan lemeríti ha van kompresszió a gépbe
Helló. Most lett készen a Sr-em di-tech 70es polini hengerrel stb... és ma voltam kint vele és az eleje hortyog, ez csak a hideg miatt van vagy vmi más? És nehezen indul 1nap elteltével...
Ha kifogsz 1 sz*r ditechet akkor elindul a szarakodás...eszi a gyertyát,durrog-puffog....nem megy sehova... nehéz behangolni,meg nem is a legjobb tuning alap..
bár ha sikerül kifognod egy jó ditechet akk nem sok bajod lesz vele..kicsi fogyasztás,kevés olajat eszik meg még aránylag megy is...
A karbisat annyira nem ismerem...sokkal egyszerűbb a felépítésebár ha tuningolni akarsz akkor jobb választás a karbis.... biztos h jobban fog menni de bekapkodja az 5-6 litert...
De ha 0 km-es gépet akarsz venni akkor nincs miről beszélni...akkor én már inkább a ditech mellett döntenék mert a pigisek elég jók...
Ha én ujra kezdhetném tuti h nem robit vennék....irány jogsi aztán meg nagy motor....gyárilag van kraft meg ugy megy ahogy csavarod neki..
Kérdezd meg az "öreg" motorost Conairt hogy hogy is megy ez
Eladó Aprilia mx50-em Gianelli nyitott kipurendszerrel(sport)és enduro szettel! több infóért msn: nem-ethakos@freemail.hu e-mail:neme-thakos@freemail.hu