Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsesz nem írtam még fórumon nem tom h hogy mükszik:S :D
nekem egy aprilia rs50-esem van 1993-as kiadás
és szeretnék rá venni 1 új plexit de nem sok jót hallok róla,úgy hallom h nagyon rideg anyagbol van és mikor fúrom ki a jukakat a felfogatásnál eltörik :S
ezzel kapcsolatba szeretnék segítséget kérni
előre is köszönöm :D
gondolkozom rajta h eladom bár nagyon a szívemhez nőtt a kicsike de 1x muszáj váltani :S
igaz :-)
Hézagmérő olcsóbb és jobb tippnek látszik.Tolómérővel az életben nem mérsz 0,2 t belül.
Sziasztok nem tudjatok mi lehet a baj mikor hozom a gazt elkezd ilyen kattogo hangot adni a motor
csúcs vagy 0,2max 0,25mm ezt olvastam ez jó? Asszem akkor be kellene ruháznom egy digi tolómérőre is :-(
Nem neked szólt hanem tomeewap-nak.
Kivétel eccerű.Nagy fekete műanyag karika lenyom csap kitol és az egész szétjön.Vigyázni a vékony hézagoló alátétekre ami a dugó belső fala és a görgő csapágya közt van hajlamos leesni.Vissza ugyanúgy csak fordítva.Alátétet picit nehezebb visszajátszani de nem lehetetlen.Hézagot meg egyértelmű bedugod a hengerbe és addig csiszolod a két végét míg bent a hengerben csücsülve megfelelő lesz a hézag amit mérővel ellenőrzöl.
tényleg nem tűnik bonyolultnak. Bár sztem mielőtt szétkapnám keresek egy nyomásmérős pumpát és ráapplikálom nehogy felesleges legyen a meló.
jaj türelmetlen voltam.
nagyon szépen köszönöm. Több kép nincs? dugattyú kiszedése gyűrű levét csiszol feltesz?
Ne.Ne.NEEEEEEEEEEE.
Bár szita az agyam de nöm.
Hát a festés az tuti biztos hogy gyári...bár ha jól látom van az oldalán 1 karc..meg necces h az első sárvédő nem - e repedt....
A kipuff is gyári így gondolom h nincs berhelve...
Szerintem nem ez nem egy agyonütött szar...ennyi pénzért el kell menni ki kell próbálni...
vaterán is nézz szét ott van ennél fiatalabb is olcsóbbért. Vagy a kepesmotor.hu
itt is láttam olcsóbbé.
Hali mindenkinek!

Van egy használt motor a neten: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr50_di
-tech-3650928, amit lehet hogy megvennék, csak sajnos a ditech-hez és ehhez az évjárathoz sajnos nem értek. Akinek volt dolga hasonló paraméterű motorral, és aki ismeri a ditech ügyeit-bajait, az mondjon kérem pár szót erről a mociról hogy érdemes e megvenni, hogy azért jó 2-3 évet gondmentesen kiszolgáljon. előre is köszönöm!
oksa köszi. annyira nem sürgős csak ne felejtődjön el.
http://www.sportmotor.hu/motor...

hogy értsétek miről van szó
Igen megkaptam....átraktam minden amit jobb állapotú tehát most müködik minden rendesen!
De most nem arról van szó hanem arról hogy ha indítózok az öndindító meg se nyekken csak kattog a relé....Ha direktbe kötöm az akksira az önindítót akkor pörög mint állat....csak ha berakom a helyére akkor nem csinál semmit...
Valószínű h test hiba vagy valami kábel szar?
Húúúú bazz el voltam havazva.
Este pótolom.
Megkaptad a cuccot és átraktad a forgórészt a saját önindítódba?(szerintem nem....lustaság fél egészség )Amit küldtem neked,mondtam,hogy nem az igazi,szorulása van neki,már nálam is nyekergett.Ha azt raktad úgy bele ahogy volt,akkor azért nem indul.Rakd át a te állórészedbe amit küldtem annak a forgórészét.
A kefét meg amelyik jobb állapotú azt rakd rá.
Érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek egy felesleges elektronikája (Morini di-tech) és , hogy kb. mennyi lenne ennek az új ára?
Sziasztok!
Olyan problémám vna h mikor ráadom a gyujtás feltölt az AC és utána mikor indítozni akarok nem csinál semmi csak kattog a relé...
Az akksi meg az önindító tuti jó....
mi lehet erre a megoldás?
zoli32 mesterem igértél nekem képeket kompresszor felújításról?! Kaphatok?
SR-re felrakható?