Megint én vagyok. Azóta már elindult a motorom csak most nem akar . Mikor végre múltkor sikerült beindítani akkor 3 4 naponta indítóztam, indult is. Na most többet állt. 7 nap,uuuuuuuu .Az történt, hogy önindítózok 3x is. SEMMI. majd rugok és megröffen ....leáll, rugok beindul.....leáll. és ez történt kb 8x, aztán semmi, meg se nyikkant. Gázadásra nem reagált sehogy. Nem akart felpörögni a motor (automata szivató), de pöfögött 2 mp-t. Szerintem ez automata szivató gond de nem tudom. Szerintetek mi az? Köszi
Szia!Persze,fel tudom adni.Mint öreg vaterás az átutalásra gondoltam,az a legolcsóbb megoldás,ha utánvéttel adom fel akkor kb annyi,vagy több lesz a postaköltség mint maga az önindító.Az adatlapomon ott van az E-mail címem,arra írj egy üzit a postacímeddel,én meg visszaírom a számlaszámom.
Hi! Karburátor csere folyamatában tudna nekem valaki segíteni? Sosem vettem még ki, de egyrészt ki akarom pucolni, másrészt lehet lecserélem egy 17.5esre egy Malossi Red Filterrel együtt. Csak nemtom hogy kell, mármint hogy elfolyik-e a benzin vagy egyáltalán hogy van ez? Bocs ha hülyeséget kérdezek de érdekel a dolog.
Hali! Segítséget kérnék! Van egy 97-es sr-em, és olyan gondja van, hogy ha bemelegszik, akkor ...húú hogyan mondjam... olyan mintha nem nyitva vissza az áttétel, megállok egy kereszteződésnél, és mikor indulok, nem sokkal alapjárat felett nyit. A karbi rendben, új görgők vannak bennt, új tolórugó, ezek mind gyáriak. Egy helyen azt mondták, hogy a kuplunk ban a kis rugók miatt van, hogy ahogy melegszik, úgy gyengül, de az rms -el is ugyanaz, előtte meg semmi baja nem volt. indulás után sem pörög fel annyira, amennyire kellene, csak hidegen, és mikor teljesen nyitott az átétel, rendesen normálisan megindul, ahogy kell.... jah 5.5-ös görgők vannak benne, azt hiszem ez volt a gyári.... bár nem biztos, de az elején azzal is jól működött.
Én úgy emlékszem, hogy 8000km-enként szoktuk cserélni, minden második szervíznél.
Van alul egy leeresztő csavar, hátul a keréknél,felül pedíg egy másik csavar, álltalában műanyag, az a beöntőnyílás.
álltalában 1,25dl olaj megy bele, lehet kapni külön ilyen kiszerelésű hajtómű olajat. www.robogotuning.hu
Sajnos már odaígértem a havernak,akivel csináltuk.Ő is belekezdett az övét szétszedni.
Megint én vagyok. Azóta már elindult a motorom csak most nem akar . Mikor végre múltkor sikerült beindítani akkor 3 4 naponta indítóztam, indult is. Na most többet állt. 7 nap,uuuuuuuu .Az történt, hogy önindítózok 3x is. SEMMI. majd rugok és megröffen ....leáll, rugok beindul.....leáll. és ez történt kb 8x, aztán semmi, meg se nyikkant. Gázadásra nem reagált sehogy. Nem akart felpörögni a motor (automata szivató), de pöfögött 2 mp-t. Szerintem ez automata szivató gond de nem tudom. Szerintetek mi az? Köszi
Hogy kéne megoldani az anyagi kérdést? Utánvét?
Akkor annyi amennyit megbeszéltünk? 1500 Ft....
Van alul egy leeresztő csavar, hátul a keréknél,felül pedíg egy másik csavar, álltalában műanyag, az a beöntőnyílás.
álltalában 1,25dl olaj megy bele, lehet kapni külön ilyen kiszerelésű hajtómű olajat.
www.robogotuning.hu
Érdeklődnék, hogy a hajtóműben holl kell lecserélni az olajat.
Illetve hány km után érdemes cserélni!
Köszönöm szépen h megnézted!
Itt van a kép a számról...