Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyujtás nélkül nyomni a mode gombot 10 másodpercig,aztán ráadni a gyujtást és még 10 másodpercig nyomni.
köszi
sajnos én nem tudok olyat, de itt van
van valami oldal ahol rá lehet keresni hogy gyárilag hogy nézett ki ez a típus?
köszíííííííííííííííí -)
www.robogotuning.hu
SR 50 H2O IE. SBK 2003
helló mototuning. Lehet ilyet? nekem is meg tudnád mondani?
alv.szám:zd4rld1003s026056

köszi
Szét kell szedni,ki kell takarítani,zárt a háza és a felgyülemlett szén-bronz kefe por összegyűlik benne és az miatt nyekereg valószínűleg,nekem ez volt a baja.Egy idő után akár meg is szorulhat teljesen._Belül az alsó részén van egy kis csapágy oda meg cseppentesz egy kis műszerolajat és egy darabig jó lesz.
Ok!
Estére felrakom a képet ha úgy jó neked...
Nemrég vettem ma írtuk meg az adásvételit és nem tudták mikori pontosan... Na majd töltöm a képet.
Köszönöm
nem tudom, a program ezt íta ki
Csak kiváncsiságból fényképezd le, ha van kedved(közelről olvashatóan)hátha észre veszek valamit
Na ez érdekes...
Pedig jó számot írtam be, megnéztem... Ez hogyan lehetséges szerinted?
Ez az alvázszám nem rally, hanem
SR50 H2O FD kat. NERO HARADA 1999
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem... Alvázszám alapján meg tudja valaki mondani mikori a Rally-m?
A szám : ZD4MZL100XS011045
Sziasztok!

Nem tudjátok esetleg, hogy lehet kitörölni a műszerfalról a villáskulcs logót! Ami a szervit jelzi, mert azért nem fogom bevinni megint hogy leszedjenek rólam 5-10e ft-ot!
Ha valaki tud rá megoldást az írja meg nekem!

Köszi
a csavarok nem eladók? :-)
Tekeri normálisan, de ha nem kapja el a fordulatot akkor. nem csendes mint az átlagos öninditó..
itt van link a teflongyűrűkről és a Di-Tech alkatrészekről
http://robogotuning.hu/shop_ar...
Hozzájuk vágod?
Asszem telefonálni kell az italmondonak és ha van úgy mert webáruházaban nincs az fix.
félreteszem Húsvétra a locsolkodóknak
be tudnád nekem linkelni a teflongyűrűt, sajnos nem találom.
Sajnos nekem ezek a tpusok nem tetszenek, inkább a burkoltabb, sport-túrákat kedvelem. ZZR ZXR GPZ FZR VFR GSXR GSXF CBF
És anyagiak terén is korlátozva vagyok most, kb 400-450 ezerben jó lenne megállni.
Ha tojás a görgő akkor annyi csere a megoldás.
Ha rám hallgatsz inkább gyűjtesz kicsit és egy ER-5,Gs-500 kategóriát célzol meg.Ki lehet fogni 25Kw-os példányt is.Nem kéne agyonhajtott belpiacos cuccokkal foglalkozni.De ez csak vélemény.
Én is letöltöttem kíváncsiságból a képeket,nagyon szép és igényes munka gratulálok hozzá