Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De konkrétan arra gondoltam, sportkipuffos, módosított elektronikás USA edition, kb 140 lovas
Nem dehogy! Csak szépen fokozatosan. 250es vagy 400as kezdésnek.
Lehet,de most ez van,nagyon sok munkával és ráfordítással készült el,és tetszik is...
megpróbálom majd ,hogy kijön-e vagy sem,meg kíváncsi vagyok,ha beviszem a csapágyboltba,hogy adjanak nekem egy ilyet hová fognak elküldeni.... de ez tuti kuka,mert eldeformálódott a kerék,nyócas lett benne
Szia!
Egy barátommal csináltuk a fényezést,a grafit a Motoguzzi-tól van,a narancs pedig Kawasaki Z-750 gyári színe.Csavarokat hoztak nekem olaszból,de végül nem kellett volna,mert szépen eltakarítva vissza mehetett az eredetiek nagyrésze.Hozhatod,de készülj fel anyagilag,én is csak fogtam a fejem a végén...
Egy 125/150/250-ös leonardo lehet jobb választás lenne hang miatt.
Szia!
Az EGü-höz sajnos nincs lehetőségem elvinni,így maradni fog a kísérletezés.Igazából nem akarok tuning csodát csinálni belőle,csak egy kicsit nagyobb teljesítményt nem üvöltő hanggal.A görgőkön már most érzem,hogy nehezek lesznek,de egyelőre nem bántom,amíg nincs bejáratva.A Polini-től viszont a hangja miatt is félek,állati hangos lesz,és nekem ez nem jön már be.A ZXR-750-em üvöltött magas fordulaton,de nem kell mondanom ott azért ez megint más....
Viszont azoknak a kipuffogóknak a formája tetszik,tehát olyat keresek majd,de nem túl hangosat.Csak hogy ez melyik típus is pontosan,szóval azt nem tudom....
Teflongyűrű van az italmondónál de több darabot rendelj mert tuti kinyírsz párat mire felraksz egyet.Iszonyat szoros az illesztése.Szerintem forró vizzel kéne felmelegíteni vagy hasonló.Elvileg kell lennie egy spec célszerszám amivel fel lehet helyezni.
A hengerfej tömítés készletben a malossi ad minden O gyűrűt más felújító cucc mincs.
Esetleg a robogo webáruházas kollégánál van egy halom alkatrész a webáruházban.
Én megpróbálnám kipéselni és újat belerakni.Ha van tartalék akkor nem gáz.
Üdv. Kellene nekem egy kis segítség. SR50 Di-tech injektorhoz kellene teflongyűrű. Hol és mennyiért lehet beszerezni? Injektor felújító készlet is érdekel. Segítséget előre is köszönöm.
Szerencsére csak a kompresszor tűgörgője szorult meg,a főtengelynek és a csapágyaknak nem lett baja elvileg.alig tudtam kiverni belőle a csapot szét is ment az egész csak a dugattyút tudtam megmenteni de az sem sokat ér,a két szélén eléggé belemélyedt a 2db alátét...
Mivel volt itthon a "raktárban" egy 2003as felújított példány beraktam és már lehet is tovább robogni
50.000 km alatt egy párszor átfordult már
Akkor végülis nem a csapágy szorult meg?
Szerencséd h nem akkor jöttél erre rá amikor már szétkaptad az egész blokkot..
Üdv
pár nappal ezelőtt,megállt alattam a motor,próbáltam indítani,de alig forgatta meg az önindító...Na mondom F@xa,megint szétszállt a főtengelycsapágy,már lelki szemeim előtt lebegett ahogy cafatokra kell szedni,enyhe rosszullét kerülgetett
Leszedtem az oldalát,próbáltam átfordítani a főtengelyt fémes nyikorgó hang és szorulása volt szegénynek ,de azt vettem észre,hogy csak egy bizonyos ponton...
Hirtelen ötlettől vezérelve kiszedtem a kompresszort,mert nagyon gyanús volt ez a tünet.
A kompresszor még a gyári volt,csak felújítószettet kapott új gyűrűt,meg csapot,50000km volt benne.Ennyit bírt a tűgörgő,mielőtt szétszakadt volna a kosara.Megszorult a görgő és ez okozta a problémát,a kis kerék ami a kompresszort hajtja eldeformálódott.Tehát szép és jó dolog a felújítószett,de nem ártana ha adnák hozzá a tűgörgőt,vagy kompletten a kis "kereket" mert ezek is kopó alkatrészek....A szerencsém az volt,hogy pont pirosnál várakoztam mikor beállt,ha 60-70nél szorul meg akkor tuti perec,meg lehet elnyomja a főtengelyt is
Szia, elfelejtettem ezt linkelni:
http://www.egumotors.hu/tuning...

olvasd el nagyon hasznos tud lenni
Szia tpeti!

a hangolásról annyit tudok mondani, hogy szakemberhez vidd szerintem(pl.: EgümotoRS-ba vittem én) a kipum ami rákerült egy "Gianelli Next" volt , és elég nehézkes a hangolás mert én kaptam erősebb kuplungrugókat(magasabb ford.nál nyit) közepes erősségű Stage6 kontraszrugót és 4,5 grammos Stage6 görgőket
De ahogy láttam/éreztem sokat számít még 0,2 gramm is mert kipróbáltatták velem 4,7 g-el is és a 4,5g-el sokkal jobban megy
DE! a könnyű görgőtől nem lesz végsebessége! erre figyelni kell!

Bocsi a regényért, Remélem segítettem

Üdv: Roland
Mikor ad ki ocsmány hangot?Mikor teker?
Üdv
A Ditech-em öninditolya nagyon ocsmány hangot ad ki amikor től szalad.
Mit jelent ez?Sokba fog kerülni?
Ha lehet ne egy zzr 1000 legyen az első.
Teljes mértékben igazat adok Neked ebben és ehhez is tartom magam. A ZZR szerintem csak jövő ilyenkor lesz meg, mert most elég bizonytalanok az anyagiak.
Ezért is gondoltam hogy kicsit helyre pofozom az SRt és idővel odaadom öcsémnek, úgyis 16 lesz és kezdi lenyúlogatni a mocit. Akkor marad a gyári henger, esetleg veszek egy 17.5es karbit, görgő- és szíjcsere, kipuff tisztítás. Áprilistól megyek A korl.ra
szép munka, elemeket ti fényeztétek? Gyári csavarokat lehet valahol venni hozzá? Vihetem a következőt? :-)
Hajtja az olajpumpát.
Sziasztok!

Ma regisztráltam a fórumra,mivel elkészült a kis városi cirkálóm,egy 97'-es SR.Eddig nagyon sok mocim volt,köztük pár nagy is,de SR az most van először,ezért gondoltam nem árthat egy szakértő fórumra regelni....A motor gyakorlatilag teljesen és igényesen fel van újítva,a festéstől a telókig,gumik,blokk,hajtás,olajak,stb.,szóval szinte olyan most menni vele,mint egy újjal.... Itt találtok pár képet a felújításról.

Lenne egy kérdésem.Most a bejáratáshoz gyári kipuffot raktam fel,de van hozzá egy Funky Polini is.A bajom csak az,hogy ez elvileg hetveneshez való,de az enyém ötvenes lett végül.Szóval a bejáratás után ha rá raknám,mit kellene hangolnom hozzá,hogy érjen is valamit a szomszédok idegeinek szétszedésén kívül?Gondolom a könnyebb görgők az alap,de ezenkívül?Vagy nézzek másik kipuffogót?(Leo Vince TT,pl.)

Üdv! tpeti
Szia!

Az Aprilia szerviz válaszolt a levelemre, hogy mennyibe is kerül most a 2. éves, 8000-es szerviz egy karbis SR50 streetre. Mindez 7050 km-nél.

"Tisztelt Uram!

A robogójának esedékes szervize kb.23000ft. Ez tartalmazza a gyertya, hajtószíj, olajpumpa szíj, légszűrő, hajtóműolaj, görgők cseréjét.

Amennyiben az éves revíziót végezzük el úgy légszűrőt, gyertyát illetve hajtóműolajt cserélünk. Ennek költsége kb.13000ft.

Javaslom a 8000km.-nek megfelelő szerviz elvégzését.
"

Ez még egész elviselhető szerintem.
Olajpumpa szíj az mire jó?
Én ahhoz tartanám magam, amit az adatlapodon is írsz. Gyűjtök egy zizire. Hidd el jobban jársz. Ez nem fog megállni neked 17-be. Posta, csapágy, görgők, szíj, stb... Én nem indítanám a lavinát plusz 4-5 lóért. Nem is vagy már 15 éves, jogsi le és ugorj egy pár kategóriát nagyságrendekkel jobban jársz, legjobban anyagilag.
Sziasztok!
Valaki írja meg legyen szíves, hogy milyen gyertyát vegyek (8as vagy 9es hőértékű kellene, lehetőleg NGK Denso, hosszúmenetes). Köszi!
Más: néztem ezt a hengert, szerintetek megérné bepróbálni?
oké köszi majd kap egy mosást itt :-)