Sziasztok! Eladó lett a morinis ditechem. 2004-ben vettem. Minden eredeti rajta, 4700 km lett belerakva csak. Gyertyacsere volt és egy kompresszor-felújítás, mert alapon néhány perc után megállt. Jól húz, a vége 75 km/h, biztosítás ez évre befizetve. Ha érdekel valakit, dobjon mailt.
Ez való a morinis szörnyre,nyugodtan megveheted.Sajnos a srácnak nem erőssége a takarítás ,vettem már én is tőle 1-2 dolgot,általában úgy van,ahogy a motorról leszedte...
a következő nyügöm hogy nem találok sárvédőt a gépre (a motorvédőt) vaterán aszittem van de szerintem 1ik sem az enyimére való. Gondolom az új horribilis összeg lehet, bontott kellene. Tudtok valami infót adni erről?
Figyelem a gyűrű és a csap túlfedéssel van gyártva!
1.lépés: állítsuk be a gyűrűhézagot tűreszelővel, hogy behelyezéskor 0,2max 0,25mm legyen.
2.lépés: Ha szükséges a csap illesztését, átmeneti illesztésre állítsuk, ezt dremmel, kézi csiszolóval és hozzá használt olajjal átitatott vízüvegpapírral tegyük.
3.lépés: összeszereléskor kenjük be 2T olajjal a dugattyút és a furatot. A kopás mértékétől függően azonnal, vagy Kb.40-50km után érhetjük el a megfelelő eredményt!
Vigyázzunk a gyűrű felhelyezésnél, a gyűrű keménysége végett elég rideg!
Ár:4,000 Ft.
20-30 KM.Gödöllő.De mint mondtam nem nagy dolog olajos 1000-es vászonnal becsiszolja az ember a dugattyút elmossa és beállítja a hézagot a gyűrűnél és mehet vissza.Beolajozva persze és mindent előte alaposan elmosva.
aki csinálta annak bizti nem :-) Zoli bácsi messze tetszik lakni Bp-től? :-P (vizuális típus vagyok ha már 1x látom hogyan kell akkor bátrabban nekiállok :-) )
Ja a kis májkrémeskonzerv a jobb oldalon 4 csavarral.Mielőtt kiveszed takarítsd meg rendesen mert ha a kosz beesik a főtengelybe sok gondot okozhat.Felújítani nem egy ördöngős meló.
nem nagyon, hidegen 2-3 mp önindítózásra indul, nem áll le, melegen 1enletesen jár, talán hidegen mintha egy kicsit nem de gondolom ez természetes. Amikor megyek vele és mondjuk előttem lassú jármú van gáz vissza alapra és amikor ráhúzok (gyorsítok) nem csinál semmit kell neki 2-3 mp mire reagál vagy rá kell húznom még1et. De ha ilyenkor nem nagy gázt adok hanem 1enletesen kezdem el egyre jobban húzni akkor nem annyira csinálja.
http://www.vatera.hu/aprilia_s...
szerintem ez kéne rá
Figyelem a gyűrű és a csap túlfedéssel van gyártva!
1.lépés: állítsuk be a gyűrűhézagot tűreszelővel, hogy behelyezéskor 0,2max 0,25mm legyen.
2.lépés: Ha szükséges a csap illesztését, átmeneti illesztésre állítsuk, ezt dremmel, kézi csiszolóval és hozzá használt olajjal átitatott vízüvegpapírral tegyük.
3.lépés: összeszereléskor kenjük be 2T olajjal a dugattyút és a furatot. A kopás mértékétől függően azonnal, vagy Kb.40-50km után érhetjük el a megfelelő eredményt!
Vigyázzunk a gyűrű felhelyezésnél, a gyűrű keménysége végett elég rideg!
Ár:4,000 Ft.
Közvetlenül a szívócsonk mögött van,le kell venni a hátsó sárvédőt,hogy hozzáférj.