Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Eladó lett a morinis ditechem. 2004-ben vettem. Minden eredeti rajta, 4700 km lett belerakva csak. Gyertyacsere volt és egy kompresszor-felújítás, mert alapon néhány perc után megállt. Jól húz, a vége 75 km/h, biztosítás ez évre befizetve. Ha érdekel valakit, dobjon mailt.
Ez való a morinis szörnyre,nyugodtan megveheted.Sajnos a srácnak nem erőssége a takarítás ,vettem már én is tőle 1-2 dolgot,általában úgy van,ahogy a motorról leszedte...
néztem én is ezt de nekem másnak tűnt. Lehet hogy mégse?
Van ott,csak szét kell nézni Nem is adja drágán

http://www.vatera.hu/aprilia_s...
a következő nyügöm hogy nem találok sárvédőt a gépre (a motorvédőt) vaterán aszittem van de szerintem 1ik sem az enyimére való. Gondolom az új horribilis összeg lehet, bontott kellene. Tudtok valami infót adni erről?

szerintem ez kéne rá
Eléggé.Nemigen.
szuper köszönöm előre is :-) Ez a 4e Ft reális vagy találok olcsóbbat is? :-)
Majd ha lázod egyértelmű lesz.Nekem az első tartótt 1 óráig ki-berakással.A második már csal 30 perc volt.
oké köszönöm
ezt olvasva elég precízen kellene csinálni:

Figyelem a gyűrű és a csap túlfedéssel van gyártva!

1.lépés: állítsuk be a gyűrűhézagot tűreszelővel, hogy behelyezéskor 0,2max 0,25mm legyen.

2.lépés: Ha szükséges a csap illesztését, átmeneti illesztésre állítsuk, ezt dremmel, kézi csiszolóval és hozzá használt olajjal átitatott vízüvegpapírral tegyük.

3.lépés: összeszereléskor kenjük be 2T olajjal a dugattyút és a furatot. A kopás mértékétől függően azonnal, vagy Kb.40-50km után érhetjük el a megfelelő eredményt!

Vigyázzunk a gyűrű felhelyezésnél, a gyűrű keménysége végett elég rideg!
Ár:4,000 Ft.
Valamikor hétvégén ha lesz időm előkaparom a fotósorozatot a felújításról.
annyira nem messze, én Gyáli vagyok :-) na majd megkérdem öcsémet hogy bevállaljuk-e ő jobban ért hozzá :-)
20-30 KM.Gödöllő.De mint mondtam nem nagy dolog olajos 1000-es vászonnal becsiszolja az ember a dugattyút elmossa és beállítja a hézagot a gyűrűnél és mehet vissza.Beolajozva persze és mindent előte alaposan elmosva.
aki csinálta annak bizti nem :-) Zoli bácsi messze tetszik lakni Bp-től? :-P (vizuális típus vagyok ha már 1x látom hogyan kell akkor bátrabban nekiállok :-) )
Ja a kis májkrémeskonzerv a jobb oldalon 4 csavarral.Mielőtt kiveszed takarítsd meg rendesen mert ha a kosz beesik a főtengelybe sok gondot okozhat.Felújítani nem egy ördöngős meló.
ez lenne a kompresszor?
szuper sárvédő nincs rajta :-)
tudsz nekem ennek javításában segíteni? Láttam van hozzá felújító szett.
http://www.easyparts.nl/showdr...

Közvetlenül a szívócsonk mögött van,le kell venni a hátsó sárvédőt,hogy hozzáférj.
egy képet tud valaki küldeni hogy melyik alkatrész a kompresszor? köszi
az nem jó :-(
Kompresszor határeseten döglődik.
gyertyát még nem néztem de nem mai darab benne, lehet ettől?
nem nagyon, hidegen 2-3 mp önindítózásra indul, nem áll le, melegen 1enletesen jár, talán hidegen mintha egy kicsit nem de gondolom ez természetes. Amikor megyek vele és mondjuk előttem lassú jármú van gáz vissza alapra és amikor ráhúzok (gyorsítok) nem csinál semmit kell neki 2-3 mp mire reagál vagy rá kell húznom még1et. De ha ilyenkor nem nagy gázt adok hanem 1enletesen kezdem el egyre jobban húzni akkor nem annyira csinálja.
Más hibajelenség nincs?nehezen indul elsőre,leáll néha alapjáraton,nem jár egyenletesen,kormolja a gyertyát...?