Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szoval ha dadog vagy valami ilyesmi akkor szar,má csak az injektor miatt kérdem mert a karbis mocikat ismerem de az injektoros nagyon idegen
Elöl térdidom alatt bal oldalt a hűtőtartóra csíptetve.Termo passz ditekk néha nem adja a hőfokot.
Induljon.Ne puffogjon-durrogjon menjen.
Hali segitség kéne.Mire kell figyelni egy Aprilia sr injektoros vásárlásánál?
Mert ilyen mocim még nem volt és hot topa vagyok hozzá.
vízhőfok amit írtam az természetes, vagy esetleg van ebbe is olyan termosztát féle mint az autóban amit cserélni kéne?
indexrelé elől van?
Indexrelé,kábelátnézés,kapcsoló szintén.
Zoli bácsi nincsenek 5leteid a problémáimra? :-(
Sziasztok!

Van egy Athena nikasil-os Vízhűtéses minarelli hengerem + hengerfej sérült ,de használható. A nikasil nem pattant le sehol csak van benne egy pár húzás. Az ára 5000 Ft.
szeva!
nem vettem meg a motort. rossz volt az injektor azért kérdeztem, de sokba lett vna megcsinálni!
Lehet.De minek.Konverziós kitett gyárt a malossi 60-70e körül árulta is valaki itt ebben a topikban is.Evvel kiváltod az inyektort oszt mehet a tuning.
Hi!Injektoros sr-re lehet berugókart tenni?
Hi!Nekem is ez lenne a kérdésem, mert van egy 2008-as ditechem és az injektor miatt nemnagyon lehet tuningolni.Ha valamit megtudsz akkor lécci irj freestylemoto@hotmail.com-cimre.köszi!
szerinted mire gyanakodjak, relé, index kapcsoló, kábel zárlat? És ezeket hol keressem a mociban?
lámpa ok. Index nem csinál semmit :-(, se relé kattogás se villogás csak az a halk sípolás
Villog az index?
Lámpa alapon nem lesz jobb.
megnéztem, 2 db-ot találtam az aksi mellett, mindkettő ép. Index bekapcsolásnál halk sípolást hallok. még valami: Az természetes hogy alapjáraton villódzik a világítás? (esetleg hibás lehet a neszszabályozó?)
Biztosítékot meg kéne nézni.
helló, ma mentem egy hosszabb távot, az előző úgymond "mocimhoz " képest brutál jól megy, két kis hibát vettem észre: az 1ik hogy néha gázadásra nem reagál csak ha még1szer ráhúzok vagy várok pár másodpercet, a másik hogy az irányjelzőm bedöglött meg sem nyikkan, ezekre van valami megoldás esetleg tipikus hiba, vagy csak nekem találták ki direkt? A hangjának milyennek kell lennie? :-P nekem kicsit hangosnak tűnik, de lehet hogy csak azért mert új henger új fúrás van benne. Még egy a vízhőmérséklet mérő menet közben szinte meg sem nyikkan aszittem rossz de álló helyzetben elkezd felfele csúszni, ez természetes?

köszi válaszotokat egy kezdó sr 50-es :-)
Gyári,csak lefújattam pirosra,de van fekete is,most az van rajta,szeretem a változatosságot
A kerék fölötti sárvédőd az gyári?
Mániákusan mindenből a legjobbat nézem ki és próbálom megvenni, még akkor is, ha nem is engedi a pénztárca, szóval az alkatrészeknél sem fogok spórolni. (Egyszer élünk)
A segítséget meg előre is köszi!

Érdekes, ebből a szögből már nem kérdés, simán BCD! Sokkal szebb!
Nem is matyizok a vágottal szerintem!
görgő szett: polini,stage6,malossi 2300-2600ft.
szíj:Dayco(szerintem felejtős)4-5000Ft,malossi x-special 5800Ft.
Gyertya típustól függően kb 2000Ft
A többi az csak pár perc meló,hajtóműolajam meg van,tavaly vettem literes kiszerelésben,páran már bejelentkeztek cserére
Majd szólsz,ha aktuális lesz a dolog és megcsináljuk.
Képek: a kieslernél(a mattabb cuccos) jól látszik a hézag amit írtam,lehet hogy kifogtam egy selejtet,de kb 18ezer pízé kicsit jobb minőséget várna az ember...
Húúú, nagy király vagy, hogy felajánlod a segítséged és szerintem igénybe is fogom venni, mivel nem bírom kivárni, mire hajlandó ránézni a srác.
Én meg azt szeretném, hogy rendben legyen, mire itt a jó idő!
Viszont a verda még Kunhegyesen van barátnőmnél, szóval holnap nem jó, de mihelyst hazaviszem Szolnokra szólok és akkor egyeztetünk időpontot.
Egyébként én is úgy gondolom, ahogy írtad, hogy nem lehet nagy a baj, reméljük így lesz.
Egyébként azoknak a cseréje, amit felsoroltál milyen összeget jelent? Persze nem gagyikból?
Amikor arról írunk,hogy mennyit megy a gép,természetesen mindig a km óra szerinti értékre gondolunk,ami nem valós sebesség.Lehet azért csalnak a robogók órái ennyit,mert a sebességérzeted 90nél 110
Ha ilyen jól megy végre,akkor felesleges felújításon gondolkoznod,elég ha a kopó dolgokat megnézzük és max azokat cseréled.görgő,szíj,kuplungnak,harangnak egy kis csiszolás,gyertya,légszűrő tisztítás,esetleg egy hajtóműolaj csere és már mehetsz is neki az idei szezonnak