Ha most vennék ilyet ,akkor a bcd lenne a befutó,szerintem jobban illeszkedik.a kieslert is volt alkalmam kipróbálni,de számomra csalódás volt,a lámpa mellett lukak voltak két oldalt a felfogató csavarok helyei nem passzoltak,
valamint festés nélkül elég csúnya, alul elég nehéz berácsozni,vagy valamit tenni arra a részre ahol ki van vágva...(Lehet ez az én hülyeségem,de én beműanyagoztam,hogy ne csapja be a sarata kerék)
És talán árban is a bcd a nyerő...fenn a képeim között meg tudod nézni mindkettőt,de azok a hibák igazából közelebbről látszanának amiket leírtam.
Egy gyárit, amiről revágták a "felesleges" részt elég szépen!
Ingyen lesz, szóval adok neki egy esélyt, hogy megtetszen.
Nem sok esélyt adok neki, szóval több,mint valószínű, hogy az általad említett kettő közül lesz a befutó.
Azért gratula hozzá!
Még alvó előtt egy megválaszolhatnád nekem, hogy a hátsó kerék fölötti sárvédőt (közvetlenül a kerék fölött) milyen csavarok fogják és hol? Az ülés alatti idomot jövő héten hozzák, gondoltam lekapom holnap, ha lesz időm.
És megérte ezt a sok matyizást?
Én a szerelés leírásának elolvasásába is belekattantam majdnem, nemhogy végigszenvedni magát a faragást!
Akkor más az ET száma a papucsoknak, azért kellett a pogácsa?
Hát nemigen.Kelett a bontószökevényhez némi találékonyság.Nos morinis ditekk váz és egy halom vas így belement egy NRG pure jet blokk majd ezt megfejeltem egy 98-as minás sr tankjával és a java idom ditekkből jött mint az első futómű.Az NRG kábelkötege nem volt egy fáklyásmenet mire belement at SR be mert minden kivezetés más helyen volt.Majd ez átalakult egy malossi kittel karbissá és felment az S6 pro kipuff HEBO manston replica henger polini spc malossi delta malossi harang és egy kiesler pogácsa egyaerox kerékkel.Meg az NRG hűtő.
madaras teszkós pilács? Beszarás. Tiszta mekk-elek!
Aerox? Nem is figyeltem még rajtuk, nagyon hasonlít a Kiesler-re.
Alakítás nélkül rá lehet dobni? Az első kerekekük is olyan?
Na jó a lámpák helyét átvette egy NRG hűtő.Dobost csak blokkfél,felni,felső munkahenger,féknyereg,tárcsa beszerzésével és cserével lehet átalakítani.Nem éri meg.
A dobos témán sokat filóztam, hogy tárcsásra kellene faragni.
Megéri vacakolni vele szerinted? Nekem így sem tűnik rossznak a fékerő. Meg legalább nem csúsik ki olyan könnyen a segge!
A BCD-d nincs is fújva, gyárilag olyan fényes?