Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kiesler-ről én is hallottam, hogy nem passzol rendesen, de a bcd-nek meg a kivágásai nem jönnek be.
A BCD-d nincs is fújva, gyárilag olyan fényes?
Amiben a kerek index van az a kiesler,a másik ovális indexekkel a fényesebb, az a bcd.
Ha most vennék ilyet ,akkor a bcd lenne a befutó,szerintem jobban illeszkedik.a kieslert is volt alkalmam kipróbálni,de számomra csalódás volt,a lámpa mellett lukak voltak két oldalt a felfogató csavarok helyei nem passzoltak,
valamint festés nélkül elég csúnya, alul elég nehéz berácsozni,vagy valamit tenni arra a részre ahol ki van vágva...(Lehet ez az én hülyeségem,de én beműanyagoztam,hogy ne csapja be a sarata kerék)
És talán árban is a bcd a nyerő...fenn a képeim között meg tudod nézni mindkettőt,de azok a hibák igazából közelebbről látszanának amiket leírtam.
Az alsóbb képeiden lévő az milyen alsó idom?
Egy gyárit, amiről revágták a "felesleges" részt elég szépen!
Ingyen lesz, szóval adok neki egy esélyt, hogy megtetszen.
Nem sok esélyt adok neki, szóval több,mint valószínű, hogy az általad említett kettő közül lesz a befutó.
Milyet vettél kieslert,vagy bcd-t?index?
na köszi a válaszokat!
Nem fárasztalak tovább!
gud nályt!
Nem.
akkor csak csavarok ki, hódfarok le, csavarok vissza? Alátétet vagy valami távtartóféleséget nem kell pótolni?
Morini hódfarkát egy bal oldalt a blokkhoz egy a légszűrőhöz fogja jobb oldalt meg kettő a vízpumpaházhoz és a kipuff rögzítő felső csavar is fogja.
Azért gratula hozzá!
Még alvó előtt egy megválaszolhatnád nekem, hogy a hátsó kerék fölötti sárvédőt (közvetlenül a kerék fölött) milyen csavarok fogják és hol? Az ülés alatti idomot jövő héten hozzák, gondoltam lekapom holnap, ha lesz időm.
Ja nem ezért kell a pogácsa a piginek nem túl szép 3 küllős a kereke az aerox meg yamaha.Tögbe más kell hozzá ami összehangolja a dolgot.Ez a pogácsa.
Jó muri volt.Megérni nem.De nem is azért készült.Csak azért hogy meg tudom e csinálni.
És megérte ezt a sok matyizást?
Én a szerelés leírásának elolvasásába is belekattantam majdnem, nemhogy végigszenvedni magát a faragást!
Akkor más az ET száma a papucsoknak, azért kellett a pogácsa?
Hát nemigen.Kelett a bontószökevényhez némi találékonyság.Nos morinis ditekk váz és egy halom vas így belement egy NRG pure jet blokk majd ezt megfejeltem egy 98-as minás sr tankjával és a java idom ditekkből jött mint az első futómű.Az NRG kábelkötege nem volt egy fáklyásmenet mire belement at SR be mert minden kivezetés más helyen volt.Majd ez átalakult egy malossi kittel karbissá és felment az S6 pro kipuff HEBO manston replica henger polini spc malossi delta malossi harang és egy kiesler pogácsa egyaerox kerékkel.Meg az NRG hűtő.
Ditekk már nincs meg.A pigis izé meg álldogáll kihsználatlanság miatt.Valszeg visszaalakul bevásárlomotorrá.
madaras teszkós pilács? Beszarás. Tiszta mekk-elek!
Aerox? Nem is figyeltem még rajtuk, nagyon hasonlít a Kiesler-re.
Alakítás nélkül rá lehet dobni? Az első kerekekük is olyan?
nagyon szépek :-) az enyimé eléggé leharcolt kívülről, de legalább így a tolvajok szeme nem akad meg rajta :-)
Csak aerox.Lámpa két ködlámpa a madaras tescoból.
Pofás nagyon,tetszik!
Az egy kiesler hátsó kerék?
Milyen fényszórót faragtál bele?
Na jó a lámpák helyét átvette egy NRG hűtő.Dobost csak blokkfél,felni,felső munkahenger,féknyereg,tárcsa beszerzésével és cserével lehet átalakítani.Nem éri meg.
Ez még félkész állapot azóta így néz ki plusz a két középső idom ami akkor szervíz miatt lenn volt.
A dobos témán sokat filóztam, hogy tárcsásra kellene faragni.
Megéri vacakolni vele szerinted? Nekem így sem tűnik rossznak a fékerő. Meg legalább nem csúsik ki olyan könnyen a segge!
Ha esetleg egy-két idom "kiszökne" még a bontóból nagyon pofás kis gép lenne!
(lábtartónál lévő, meg az első "szellőátengedő" részre gondotam).
Meghiszem azt.Karbis dobos.