Akkor amit olvasok itt másoktól, hogy 110-et megy alatta, az szintén 90?
A bütykölést inkább ráhagyom a hozzáértőknek. Én, ha hozzányúlnék, többet be sem indulna.
Mondtuk, hogy csal az óra. Minél többel mész annál többet. Azért nem rossz az a valós 90 sem. A 110 meg a lelkedet erősíti.
Az oldalsó deklit le tudod venni. A variátorhoz kellene légkulcs. 1 csavar és a variátor a kezedben, benne görgők. Ennyi.
Gyerekek! Amióta megvettem a verdát minden "futam" után hoz valami meglepetést. Sajnos mindig negatívat.
Ha röviden, tömören kellene leírnom olyan, mintha egyre gyengébb lenne.
A múltkor írtam, hogy bemelegedve nem húz annyira, mint hidegen, de egy kis pihi után megint rendben volt, amit meg is magyaráztatok.
Most viszont húzom neki így megy, aztán húzom neki, úgy megy. Minden álló helyzetből való gyorsulásnál más és más fordulaton adja le a nyomatékot.
Szerintem nagyon komoly baja nem lehet, de nem is akarom így használni, nehogy totál kukára vágjam.
Eddig abban maradtunk, hogy amíg nincs komolyabb baja, addig kapassam szét, de így meg attól félek, hogy egy kisebb hibából nagyobbat csinálok.
Na mi legyen?
Faszt. Kevesebb gyapottal ordít mint a disznó, de csak tompító feladata van. (A gyapotnak). Nézned kéne egy gyertyaképet, mert az modaná meg, hogy mi újság a karbinál. Persze előtte levegőszűrőt takarítsál.
A kuplung nem vált vissza? Éreznéd, ha nem húzna vissza rugó, vagy a kontraszt. Inkább jobban be kék lőni a karbit. Egyik legnehezebb dolog, hogy 0-40 fok között is jól menjen a szekér.
Köszi Conair! Bocs hogy rosszul fejeztem ki magam, a karbi szinkron alatt hangolást értettem. Csak én már eléggé unom mert melegen olyan is volt már párszor hogy fékezés után nem pörgött fel gázadásra, ezért azt gyanítom hogy a kuplung nem vált vissza olyankor. Másik, hogy ha gyertya vagy egyéb hasonló alapvető hiba lenne akkor a behörgés szerintem nem szűnne meg adott xy sebesség és fordulat után. Kipuffot hogyan lehet legegyszerűbben tisztítani? Múltkor kivettem a gyapotot és csiszolópapírral nekiestem, jobb is lett. Kevesebb töméssel állat hangja van csak úgy meg visszafolyt. Wááá
Először érdemesebb lenne az egyszerűbbnél kezdeni. Ha régen volt gyertyacsere akkor csere. Levegőszűrő takarítás, csere. Görgő, szíj megnéz, )kockás görgő, szíj szélesség, szemrevételezés) csere. Próbáld... Ha így sem megy gyertyaképnézés, karbihangolás. Szinkron nem kell ha jól tudom az sr-en egy karbi van. Ha sötét szutykos fekete a gyertya akkor síber tű emel, vagy kisebb főfúka. Ha fehér akkor ennek ellentéte...
Sziasztok! Elég rég jártam itt a fórumon, de most megint akadt egy kis problémám a mocival és a segítségeteket szeretném kérni.
Március közepén tervezem rendberakni, átnézni a gépet ('99es Racing LC minás) és kicserélni pár dolgot. Olyat produkál, hogy nehezen veszi a fordulatot, néha dadog és csak utána lassan gyorsul, majd kb. 40-től kezd el húzni. Sajnos zöldfülű vagyok a témában és tanácstalan is, mert gondolom ez lehet rossz karbi szinkron, csúszó kuplung, kopott görgő, laza szíj stb. Szerintetek mire számíthatok? Jah és még annyit, hogy néztem a Motoforce termékeket, nevezetesen M-Type kuplung (~Malossi Delta), 17,5 karbit (~Dell'orto PHBN), amiket berakatnék majd.
Jelenleg gyári henger, 12es karbi, Gianelli GSP kipu, 5grammos S6 görgők gyári varióban, gyári kuplung sárga Malossi kontraszttal. Várom a véleményeket és az építő jellegű javaslatokat is!
Üdv: Marco
Csak a bcd van meg,az maradt rajta,a másikat eladtam.egüfórumon láttam egy egész jót ,mindjárt megnézem megvan- e még a srácnak,ha megtalálom a hirdetését
A bütykölést inkább ráhagyom a hozzáértőknek. Én, ha hozzányúlnék, többet be sem indulna.
Az oldalsó deklit le tudod venni. A variátorhoz kellene légkulcs. 1 csavar és a variátor a kezedben, benne görgők. Ennyi.
Már rég szétkaptam volna. A szerelő cimbimnek meg még fázik a picsája a szereléshez.
A hab a tortán pedig itt van!:
Rátettem a gps-t és padlón, óra szerint 110, ami a gps-en 90 volt.
Kiszaladtam megnézni az enyémet, de már semmi nem látszódik belőle.
5YM-PA?
Ha röviden, tömören kellene leírnom olyan, mintha egyre gyengébb lenne.
A múltkor írtam, hogy bemelegedve nem húz annyira, mint hidegen, de egy kis pihi után megint rendben volt, amit meg is magyaráztatok.
Most viszont húzom neki így megy, aztán húzom neki, úgy megy. Minden álló helyzetből való gyorsulásnál más és más fordulaton adja le a nyomatékot.
Szerintem nagyon komoly baja nem lehet, de nem is akarom így használni, nehogy totál kukára vágjam.
Eddig abban maradtunk, hogy amíg nincs komolyabb baja, addig kapassam szét, de így meg attól félek, hogy egy kisebb hibából nagyobbat csinálok.
Na mi legyen?
merre találom a rakétalámpás sr-nek a motorszámát?
A kuplung nem vált vissza? Éreznéd, ha nem húzna vissza rugó, vagy a kontraszt. Inkább jobban be kék lőni a karbit. Egyik legnehezebb dolog, hogy 0-40 fok között is jól menjen a szekér.
Március közepén tervezem rendberakni, átnézni a gépet ('99es Racing LC minás) és kicserélni pár dolgot. Olyat produkál, hogy nehezen veszi a fordulatot, néha dadog és csak utána lassan gyorsul, majd kb. 40-től kezd el húzni. Sajnos zöldfülű vagyok a témában és tanácstalan is, mert gondolom ez lehet rossz karbi szinkron, csúszó kuplung, kopott görgő, laza szíj stb. Szerintetek mire számíthatok? Jah és még annyit, hogy néztem a Motoforce termékeket, nevezetesen M-Type kuplung (~Malossi Delta), 17,5 karbit (~Dell'orto PHBN), amiket berakatnék majd.
Jelenleg gyári henger, 12es karbi, Gianelli GSP kipu, 5grammos S6 görgők gyári varióban, gyári kuplung sárga Malossi kontraszttal. Várom a véleményeket és az építő jellegű javaslatokat is!
Üdv: Marco
képet holnap,vagy hétfőn tudok feltenni,hogy hogyan áll rajta.
Tudnál majd feltenni a tiedről képet? Vagy valami linket, ahol láthatnám, hogy milyen a tiéd?
Azért köszi.