Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várd meg a nyarat 9-ig világos van.
Sziasztok!
Van egy vizes Rallym. Következő kérdésem lenne: mit lehet variálni a lámpájával mert nagyon gyenge. Gondoltam már kék vagy 25 W-os izzóra de nem tudom jó lesz-e. Meg ledes izzót is néztem hozzá. Szerintetek mi a legjobb megoldás?
Köszi
Mai nappal megkezdődött nálam a motoros szezon
Elővettem a kicsikét, 10x megrugdostam, aztán önindító, pöcc-röff és megy, mint az álom. Szereteeeeem!
ha nem cserélik ki azokat a dolgokat amit a 8000-es szervíz előír, akkor nem is pecsételik be a szervízkönyvbe a szervízt, tehát viheted 8000-nél.
De ha nem csinálnak vele semmit, akkor minek viszed be?
Világos az egész.Ha 1 év alatt többet mész mint 4000 akkor 4000 nél viszed szervízbe ha kevesebbet akkor tetszőlegesen az évben de nem haladhatja meg a 4000.-et az óra mutatója az előző szervízhez képest.Ennyi.
És ha nem cserélnek semmit 7000-nél? Mert felesleges? Ergo saját magam toltam lejjebb a szervizintervallumot futott km alapján? Mivel a 8 ezret nem éri el, de a 11000 már messze van.
Valszeg 11.000-ig már nem lenne szabad várni.
Kb mibe fáj most egy 8000-es szerviz, amikor cserélnek szíjjat stb...
nem teljesen értem, de elmondom, hogy is van ez.
A két kötelező szervíz között nem telhet el 12 hónapnál több, vagy 4000km- nél több különben elveszíti a garanciáját a motor.
Ha te elviszed 7000km-nél szervízre a motort akkor 11000-nél vagy a szervízhez képest 12 hónap múlva lesz a következő.
Ez abban az esetben érvényes, ha 7000-nél megcsinálnak mindent amit a 8000-es szervíz előír.
A kötelező szerviz intervallumok a következők:
0km ezt az üzlet csinálja meg a motor átadása előtt.
500km, vagy 12hónapon belűl
4000km,vagy 12hónapon belűl
4000km-enként,vagy 12hónapon belűl
Amúgy a kötelezö szervízek nem mindehol lehúzások, hanem fontos dolgokat kell megcsinálni a motoron a megbízható működéshez.
Nem igen értem mi a baj?
A szervíz 4000 vagy egy év.Ha 3000 után viszed és cserélnek benne dolgokat ugyanazt a pénzt fizeted mintha 4000 nél tennék.Pecsét is úgy lesz benne hogy 6984 Km nél x szervíz.
Msn: gergacz_david@freemail.hu
Sziasztok!

Tanácsot kérnék a szakértőktől.
Van egy 2008 júniusi SR50 Street karbis robim.
Használtan vettem. Első tulaj elvitte az 500-as szervizre, majd 2009 márciusában a 4000 km-esre.
Én közel sem megyek vele annyit. Nekem most 2010 márciusában kéne megint kötelező szervizre vinnem, hogy garanciális maradjon, vagy 2010 júniusában, amikor ugyanis 2 éve lett kihozva a szalonból? Szerintem márciusban.

Nos, a leírás szerint 8000 km-nél illő lesz benne cserélni ezt azt ami biztos lesz vagy 20 ropi. Jobban járok vajon, ha most elviszem kötelező szervízre (7000 km lesz benne), ráköltök vagy 15 ropit a semmire (pecsétre a szervizkönyvben), majd hónapokkal később újra elviszem a 8000-es szervizre, ahol már valóban hozzá is nyúlnak, mert ugye cserélni kell a kopó alkatrészeket. Olcsóbban cserélik az alkatrészeket 8000-nél, ha garanciális a robi?

Alapvetően nem ragaszkodom a sem a garihoz, sem a kötelező szervizzel járó lehúzáshoz. Nem egy bonyolult cucc ez mint egy ditech, azt talán hordanám a gari miatt rendszeresen.
Annó az autómat is csak első éves szervizre vittem, azóta csak a helyi szaki látta, 10 éve semmi baja. A scarabeomat is csak az 500-asra vittem el.

Előre is köszönöm a vélemenyeket
Balesetmentes motorozást mindenkinek!
Á
hello.
msn cim vagy valami? mert lehet érdekli az ismerősöm.
Sziasztok!
Van egy vizes Rallym. Következő kérdésem lenne: mit lehet variálni a lámpájával mert nagyon gyenge. Gondoltam már kék vagy 25 W-os izzóra de nem tudom jó lesz-e. Meg ledes izzót is néztem hozzá. Szerintetek mi a legjobb megoldás?
Köszi
szia Robogótuning!
Bocsi a zavarásért ,de nem tudnál ,képet bemásolni a nálatok kapható sr 50 factory:/ immobos/gyujtáskapcsoló zárszettjéről?
Csak azért mert eddig itt a neten kétfélét láttam.vagy bizonyos évtől változtattak rajta,Elöreis köszi Busi
Eladó Aprilia Sr Di-Tech robogóm! Akit komolyabban érdekel írjon!
Én nem.Nincs ditekkem.

De majd lesz.Valamikor.
Csatlakozom hozzád,nekem több mint 2hónap után egy kis bikázással ugyan,de szépen beindult, ennek örömére mentem is gyorsan 20km-t Nekem egy hibája van,hogy egy bizonyos kis fordulaton kicsit szaggat,de egy gázhúzással elmúlik.
Üdv
Múlthéten beinditottuk a Di-tech-et, gond nélkül beindul, semmit sem kelet rajta piszkálni csak aksit tölteni.1 hónapig állt.
sokan irtátok hogy nem megy a ditech ilyenkor nem értem.....(bocsi)
a gyerty ment vagy 10.e km-t...semmi baja...
bocs ha felvágtam, csak gondoltam megosztom...
Lehet hogy már kicsit kopottabb mint egy új, nem mostanában lett rárakva. Hát ez van elfáradt, úgyhogy csere.
Kösz a segítséget.
Üdv mindenki!
Érdeklődni szeretnék a Szentesi Brezó motor felől.Ha valaki tud vmi felvilágosítást adni róluk(milyen árban dolgoznak?, jól dogoznak?, korrektek?)?
Köszönöm
Aki ért Aprilia Sr50 Ditech-hez az letudná írni az msn címét.
Csak ugyanazt tudom mondani mint Conair,cseréld le a lehető leggyorsabban,mert ha szétnyílik akkor összekócol ott pár dolgot .Lehet a fénykép készült olyan szögből,de nekem fele olyan vastagnak tűnik mint lenni kéne neki...
Én sem vagyok nagyobb tudású mint te. Aki tudja és érti az Zoli. Ő már megjárta a poklot saját maga. (Én megfizettem...)
Reméltem is!
Tényleg csak poén volt, ráadásul pozitív tartalmú!
Ráadásul, a legnagyobb tisztelet annak, aki próbál segíteni egy ilyen "szakértőnek", mint én!
Én azonnal cserélném még addig, még csak harangot kellene cserélni.
Sziasztok
Az gáz ha a kuplungharangom elvan repedve?
Így néz ki:Kép