helo!
az sr-ek tankja 5literes:)
lelkük van a gépeknek:)
kis pihenés és már jobban megy:)
egyébként komolyra fordítva a szót szerintem a keverék miatt!
nagysebességnél a keverék kezd kifogyni!(ha kis karbid van!ezért ajánlják a 21esdellorto karbikat!jo kari én ajánlani tudom!)
ha megállsz vissza áll az adagolás megkapja aneki szükséges üzemanyag mennyiséget és megy!
szerintem vegyél nagyobb karbit!
nekem is azvan!megvok vele elégedve!
egyébként ha szababd tudnom milyen cuccok vannak a gépedben?::)
remélem tudtam segíteni valamiben:)
helo
Így viszont születtek újabb kérdések!
1.
Full tankkal adta ide a gyerek,amikor elhoztam, szóval csak most jött el az ideje az első tankolásnak. Mielőtt útnak indultam elkezedett pislogni az üzemanyagszint jelző, így befordultam a kútra. Bele a pisztoly, elkezdem tölteni, majd meglepetésemre 3 liternél nem engedett többet és fullon volt. Szóval a kérdés az, hogy hány literes a tank(én úgy tudom, 8) és hány liternél jelez a lámpa? Gondolom 1-2 liternél jelezhet, szóval, ha arra rádobom azt a 3-at, akkor is csak 5 liter.
2. kérdés.
Úgy tűnik, hogy járó motoros, sztenderen pihenés után jobban húz a gép, mint amikor már egy hosszab szakasz után megállok és újra odarántom neki. Nem hatalmas a különbség, de azért érezhető. Ennek mi lehet az oka?
Sziasztok!Yamaha aeroxról érdeklődnék egy kicsit.Az a helyzet hogy nem nagyon akar 65-nél többet menni,szerintetek mi lehet vele?Esetleg még benne lehet a folytás,vagy a görgők vagy mi lehet?A szíjat néztük,az eléggé oda van már,lehet hogy az?Amúgy hol szokták ezeket folytani?Bocs hogy ide írok,de nem találtam aeroxos fórumot.Ha tudnátok segíteni azt megköszönném. Erről lenne szó:
helo:D
na én nem az voka ki azt hiszi h elmegy:D
tudom h a fulltuningos robogok pörögnek mint a szar:D
de am ha jolmegvan csinálva minőségi cuccokal és karban van tartva plussz az olaj megfelelő mennyiségben van benne akor bírja....2t-nek ha van kenése bírja!
am nem igazán hajtom mert nem akakrok rá költeni:D
egyébként az ugyan ilyen fulltunigos gépeket néztem és alacsonyabb fordulaton indul:D
gondolom ez a rogo erősségtől függ vagy valami:)
am köszi h írtál:)
helo
Szia. Azért indul magas fordulatról, mert szarrá van tunyingolva az agya...
Valszeg aluhenger van rajta, amit 1-gyűrűs dugóval szerelnek, és az magasabb fordulatot igényel, vagy mert el vannak tolva a vezérlés-szögek. Ne törődj vele hajtsd szét, úgysem mész el vele 1000 km-ert +hibásodás nélkül...
Meg sokan azt hiszik, ha magas fordulatról indul, az jót tesz mindennek a motorban..........ez csak az én véleményem, és egyedül vagyok vele.....
hello!
lenne egy oylan kérdésem h az aprilia sr70 milyne fordulaton indul?
mert az enyém nagyon pörgetni kell az induláshoz!
vidiken láttam h a többi motor fele ilyen fordulaton indul mint az enyém...
ez miért van?
előlre is köszi!
helo
Leszedném a deknit és megnézném, hogy milyen nehezen tudom átfordítani a variót. Ha sehogy vagy csak iszonyat nehezen akkor lehet, hogy egy csapágyad szorult meg. Ha át tudom fordítani, akkor az önindító a ludas.
Nem Tóth Zoli,akit mondok ő csak motorokkal foglalkozik semmi mással.Adjál már valami elérhetőséget(pl E-mail,msn,egümotors... stb) ahová privátban el tudom küldeni az adatokat,nem akarom másnak a nevét -telefonszámát nyilvánosan kiírni a netre.
Nem a Tóth Zoli véletlenül? Bár ő is nagy kipufogó mágus Szandán, de ő inkább az autókra van szakosodva.STI Subaru, VFTS, meg ilyenek kis okoságokat hoznak neki az ország minden tájáról. Cimbim sógora volt és neki egy Banditra dobott egy gyönyörűséget iszonyat brutál hanggal.
Szia!
Szoktam néha vállalni szerelést,hangolást, kisebb javításokat,de kipufogót nem.Azért mert nincs hozzá megfelelő gépem,meg nem is tudok hegeszteni
Viszont tudok (most már)Szolnokon egy kifejezetten kipufogós emberkét a vosztokon aki gyönyörűen meg tudja csinálni.Konkrétan chopperekre és sportmotorokra gyárt saválló anyagból komplett rendszereket,de ha tudsz várni valamennyit, szerintem elvállalja és nem is dolgozik drágán.Csak tényleg rengeteg munkája van.A malossit is vele csináltattam és volt előtte egy reversém amiből ki kellett venni a fojtást,komolyan mondom szebb lett amit csinált, mint a gyári varrat
Kár volt felraknod az előtte/utána képeket, most mégjobban rákattantam az alakításra!
Azt reméltem, hogy a könyök résznél lehetne hajlítani vagy vágni, mivel ott nincs krómozott rész. Pontosabban csak rozsdás felületet látok, gondolom ott lehetne beavatkozást végezni.
Javaslat a művelethez esetleg?
Milyen rezsióradíjjal dolgozol, mert akkor tolom is a garázsodba!
áááá, jó hogy nem egy mozivásznat akarsz feltölteni
Rakjad felfelé kicsibe izibe mid van eladó ,mert engem konkrétan mindig érdekel a ditech alkatrész(Jó ha van tartalék)
az sr-ek tankja 5literes:)
lelkük van a gépeknek:)
kis pihenés és már jobban megy:)
egyébként komolyra fordítva a szót szerintem a keverék miatt!
nagysebességnél a keverék kezd kifogyni!(ha kis karbid van!ezért ajánlják a 21esdellorto karbikat!jo kari én ajánlani tudom!)
ha megállsz vissza áll az adagolás megkapja aneki szükséges üzemanyag mennyiséget és megy!
szerintem vegyél nagyobb karbit!
nekem is azvan!megvok vele elégedve!
egyébként ha szababd tudnom milyen cuccok vannak a gépedben?::)
remélem tudtam segíteni valamiben:)
helo