Csak várd ki a nyarat, hogy ideális körülmények közt mi történik, mert most persze, hogy tele van még a segge is keverékkel. Ha nyáron csöpög akkor majd nézel gyertyaképet, hogy mi újság, esetleg cserélsz majd tömítést.
picit húzhatsz a csavaron a melegen nem megy annyira dologra visszatérve ott már felmelegszik a kuplungod és azért nem harap olyat de mihelyt lehűl utánna imét jobb ;D
Azt hiszem tényleg igazad van, felesleges lenne bántani, ha nincs vele komolyabb probléma, csak én minden apróbb zörejt észre veszek, minden kis hibát meglátok és azonnal idegesíteni kezd.
Lehet, tényleg sz.rni kellene rá, majd jelzi, ha "beteg"!
A kipufogó toroknál lévő két csavar közül, az egyiknél minimálisan, de olajfoltos. Idáig csak egyet csöppent, inkább csak "taknyos"!
Erre is kakilhatok?
A variátornál lehet esetleg a vario és külső tárcsa között egy alátét. Szerintem nincs benne fojtás. először nézd meg a görgőket is, nehogy valami idióta hülye beállítás miatt menjen ilyen rosszul, mert egyszer valaki tuningolni akarta....
az enyémen 21es dellorto van top nardo kipuff top variátor,top70es vizes henger,top oldal dekni,polini sportlégszűrő,top végáttétel,versenygyujtás,versenymembrán és ennyi!
nekem eddig bevált!
baj nem volt vele!
ajánlani tudom a Top Performances cuccokat!nagyon megbízhato,nagy menet teljesítmény!jolbírja!
lassan 1000kilométert mentem vele és mégnem volt baja!
nem sajnálom pedig!
fogyasztást még nem átlagoltam de biztos megeszi a magáét
ja és az olajzást is kivettem belőle!
a tuningolt gépeknél általában kiveszik!ha esetleg elbazsodik a keverés megszorul és így tudom h nem lesz baja:)
én motullal keverem!2t 710!
2deci olaj az 5literbe!(megszorulni tuti nem fog):Dés magas fordulaton is bíztosít neki kenést!
ez volt az én véleményem!
olcso benzint mindenkinek!kezdődik a szezon:Pmotorra mindenki
Szét ne szedd addig még indul, szépen jár és így megy. Ahányszor bontunk annyiszor rontunk. Én nem szedném szét. Ahogy írtad, majd mikor okot ad rá. Ne piszkáld többet nem fog menni, csak extrém költés után.
A Zx egy jó választás 70-es szetthez..
A 70-es hengert, simán kiszolgálja egy 17,5-es karbi.
Csak jól be kell állítani.
Nekem is ez a konfig van, és a tűn a helyzetelő lemezke nekem középen van, ha ez segít...100-as főfuvival...
Ha tényleg nincs vele gáz, akkor is célszerű lenne rádobni egy nagyobb karbit? Mennyivel fog többet kajolni?
Szerintem így sem evett keveset, de téptem is neki rendesen!
70-es malossi henger, egy zx kipufogó, 17,5 karburátorral amit idáig tudok. Az apróbb dolgokra majd a bontás után derül fény.
Eddig nem akartam bántani, mert nem adott rá okot. Azért, ha jobb idő lesz szétkapatom, átnézetem, ha kell valamt cserélem.
85 kg-omat óra szerint 100-110-ig repítette.
A nagyobb karburátorral mi fog változni? Többet fog kajálni?
2. kérdés.
Úgy tűnik, hogy járó motoros, sztenderen pihenés után jobban húz a gép, mint amikor már egy hosszabb szakasz után megállok és újra odarántom neki. Nem hatalmas a különbség, de azért érezhető. Ennek mi lehet az oka?
---------------------------
Keveset kap. Alapjáraton, lámpánál ketyegve bedúsul az optimálisra a keveréked.
Ha karbis, akkor próbálj meg elvenni tőle egy kis levegőt, ha ez nem elég, akkor emelj egy rovátkát a tűn, de akkor adj neki több levegőt a keverékcsavaron...
-Gondolom hideg motornál szívató után is sokkal jobban megy, mint melegen...
A tank meg nem tudom mekkora, nekem az Areában 9,5L
Nem is kapom kerékre....
Válaszoltál és teljesen igazad is volt! Azt próbáltam poénosabb formában közölni, hogy megfogadom a tanácsod!
annak sok értelme nincs, mert fefér hordozó matrica van rajtuk.
Így néz ki a Biaggi replikás SR
http://www.vatera.hu/aprilia_s...
Lehet, tényleg sz.rni kellene rá, majd jelzi, ha "beteg"!
A kipufogó toroknál lévő két csavar közül, az egyiknél minimálisan, de olajfoltos. Idáig csak egyet csöppent, inkább csak "taknyos"!
Erre is kakilhatok?
nekem eddig bevált!
baj nem volt vele!
ajánlani tudom a Top Performances cuccokat!nagyon megbízhato,nagy menet teljesítmény!jolbírja!
lassan 1000kilométert mentem vele és mégnem volt baja!
nem sajnálom pedig!
fogyasztást még nem átlagoltam de biztos megeszi a magáét
ja és az olajzást is kivettem belőle!
a tuningolt gépeknél általában kiveszik!ha esetleg elbazsodik a keverés megszorul és így tudom h nem lesz baja:)
én motullal keverem!2t 710!
2deci olaj az 5literbe!(megszorulni tuti nem fog):Dés magas fordulaton is bíztosít neki kenést!
ez volt az én véleményem!
olcso benzint mindenkinek!kezdődik a szezon:Pmotorra mindenki
A 70-es hengert, simán kiszolgálja egy 17,5-es karbi.
Csak jól be kell állítani.
Nekem is ez a konfig van, és a tűn a helyzetelő lemezke nekem középen van, ha ez segít...100-as főfuvival...
Szerintem így sem evett keveset, de téptem is neki rendesen!
Eddig nem akartam bántani, mert nem adott rá okot. Azért, ha jobb idő lesz szétkapatom, átnézetem, ha kell valamt cserélem.
85 kg-omat óra szerint 100-110-ig repítette.
A nagyobb karburátorral mi fog változni? Többet fog kajálni?
Úgy tűnik, hogy járó motoros, sztenderen pihenés után jobban húz a gép, mint amikor már egy hosszabb szakasz után megállok és újra odarántom neki. Nem hatalmas a különbség, de azért érezhető. Ennek mi lehet az oka?
---------------------------
Keveset kap. Alapjáraton, lámpánál ketyegve bedúsul az optimálisra a keveréked.
Ha karbis, akkor próbálj meg elvenni tőle egy kis levegőt, ha ez nem elég, akkor emelj egy rovátkát a tűn, de akkor adj neki több levegőt a keverékcsavaron...
-Gondolom hideg motornál szívató után is sokkal jobban megy, mint melegen...
A tank meg nem tudom mekkora, nekem az Areában 9,5L
Nem is kapom kerékre....