Hehe,igen szolnoki vagyok
Miután zavart,hogy bénán áll,ezért elvágattam és picit emeltünk rajta.Valkamint a konzolon is módosítani kellett,de max negyed óra és megvolt az is.
Olyan minimális a változtatás,hogy egyáltalán nem észrevehető,mármint a motor működésében,ugyanúgy ment mint előtte.
Azért a krómos kipuffot nem vágatnám el a helyedben...
A zx volt az amivel a legjobb teljesítményt tudtam kicsikarni,ÓRA szerint a 100kilómat 110km/h-ig felgyorsította nagyon szépen.Gondolkozom is rajta,hogy visszacserélem...Szólj ha eladó lesz
Ilyen volt-ilyen lett
Most látom az adatlapodon, hogy te is szolnoki vagy!
Akkor mint földid elárulhatnád nekem, hogy a verdádon lévő puffogó gyárilag követi az ülés alatti idom ívét, vagy te alakítottad hozzá?
Csak mert nekem is szúrja a szemem, hogy a ZX-em olyan bután áll, ezért erősen foglalkoztat a dolog, hogy mit és hogy lehetne vele kezdeni?
Nos a kérdés jogos...Vizsgáljuk meg a mérés pontosságának mivoltát
Az oszlopos fúrónak több jó tulajdonsága is van.Ezek közül ami itt most fontos:
azonos mélységű furatokat lehet vele készíteni,nagyon egyszerűen.
A hajtókar befogó pogácsáján( más helyen is elhelyezhetik)van egy számozott skála,az álló részen pedig egy mutató,amiből is látszik,hol tartunk éppen a mélységben.
Tehát azért áll a "paraszt" a géphez képest jobbra és azért tekeri BAL KÉZZEL a hajtókart,mert a mérleg kijelzőjétől nem látja a fúrógép skáláját,ami ugye azért fontos,hogy ne legyen hülyeség a mérés...
Ez mekkora ökörség ez a videó.......honnan tudja a jóember, hogy hány mm-re nyomja össze a rugót?
Mert max annyit érzékelhet hogy az állványos fúró karja kb hogy áll...
De itt mm-ek is kilókat jelentenek...
Hideg minden. Ilyenkor 1 hosszabb indítózás már leszívja az akksit. Utána már felesleges erőltetni, csak töltés után. Az nagyon derék, hogy bent van az akksi, de legyen a közelben egy töltő is. Ha nincs most vegyél, LIDL-ben 5 rugóért láttam, csepptöltést is tud.
Lehet akár 70ah -is. A 12V a lényeg. Az AH-t nem lehet lemérni csak a feszültséget. Egy akksi teljes töltöttségi állapota 12,7 volt. Bikázz rá autó akksival, vagy tedd bele a 7ah-sat, de legyen töltve az is.
Hát ez úgy történt hogy elvittem szakemberhez aki bemérte és megvolt a 12V meg a 4Ah.Amikor voltak ezek nagy mínuszok akkor nem is próbáltam benn volt a lakásban az akksi.Ma kivittem kipróbálni és még most sem volt jó.A Runner akksija meg szintén gatya:S.Amúgy a másik motoromban az akksi jó csak 7 Ah es.Az nem gond?mert akkor azzal kipróbálom
A runner után gondolom töltöttél rá. Mert szerintem még mindig gyenge az akksid. A runner akksiját nem tettétek át? Ha van valahol egy multiméter meg kellene mérni az akksi feszkóját. De télen előtöltött/full akksi nélkül ditechet indítani abszolút reménytelen.
Köszönöm válaszod!Az akksi nem lehet gyenge mert ki lett próbálva egy Runneren.Benzint is kap mert benzines a gyertya.Csak valami oknál fogva nem forgatja.
Az akksid gyenge. Töltsd fel. Vagy bikázd be autó akksiról. Ha kiveszed a gyertyát, nemlesz kompresszió perszed, hogy teker mint a bolond. Előtte egy injekciós tűvel spiccelj be egy kis benzint a hengerbe. Indulni fog.
Üdv!Van egy 2001es morinis ditechem és állt egy pár hetet.Most akartam indítani és csak nyekereg nem igazán forgatja meg az önindító vagy csak gyengén.Az akksi jó mert bemérettem. Ha kiveszem a gyertyát akkor meg megforgatja szóval az önindító is jó.
Válaszotokat előre is köszönöm!
A segítségeteket szeretném kérni.Morinis Di-techem nem az igazi mostanság . Többször járt szerelőnél , egy csomó új dolgot tettünk bele(amúgy is cserélni kellet volna sokmindent) és megdöbbenve tapasztaltam a minap , h nem indul. A gyertya ki lett benne cserélve(próbáltuk ngk-val , aztán champion került bele) amivel egy ideig jó volt de most megint nem indul. Már megfordult a fejemben a karbissá alakítás is. Kérdésem az lenne, h ez kb. mennyibe kerülne és hogy miket kell kicserélni/átalakítani, ahhoz h karbis legyen. És hogy megérné-e( sztem egy karbist akár otthon is lehet szerelni)? Akinek van személyes tapasztalata, külön megköszönném, ha írna. Előre is kössz
piros a legerősebb legalábbis minarellinél a normális rugok között , de asszem van extrém keménységü a fekete
morini gyári rugó= minarelli piros rugo(MHR)
Milyen kontrasztrugót rakjunk a tuningolt robogónkba.... Elgondolkoztató videó arról,hogy nem minden az aminek mondják,pedig szerintem Malossi rugók.A sárga erősebb mint a piros...
Üdv! ólcsón eladó sr!novemberben ezeket raktam bele.új 70 henger,főtengó,csapágyak,tömités,17,5 delorto karbi stb..még nem volt használva csak probálva,most nem indul a hideg miatt.én már többet nem költök rá.65e alku nélkül.Pestmegyében van.30/2324159
Köszi a válaszokat! A héten nekilátok a karbi takarításának.. remélem az lesz a baja...!
Viszont lenne még 1 kérdés... A régebbi sr nem arról híres,hogy a lámpája elég erős lenne.. mit lehetne azzal kezdeni, hogy lássak is valamit a sötétbe .. ? A válaszokat ismét előre is köszönöm...!
Miután zavart,hogy bénán áll,ezért elvágattam és picit emeltünk rajta.Valkamint a konzolon is módosítani kellett,de max negyed óra és megvolt az is.
Olyan minimális a változtatás,hogy egyáltalán nem észrevehető,mármint a motor működésében,ugyanúgy ment mint előtte.
Azért a krómos kipuffot nem vágatnám el a helyedben...
A zx volt az amivel a legjobb teljesítményt tudtam kicsikarni,ÓRA szerint a 100kilómat 110km/h-ig felgyorsította nagyon szépen.Gondolkozom is rajta,hogy visszacserélem...Szólj ha eladó lesz
Ilyen volt-ilyen lett
Akkor mint földid elárulhatnád nekem, hogy a verdádon lévő puffogó gyárilag követi az ülés alatti idom ívét, vagy te alakítottad hozzá?
Csak mert nekem is szúrja a szemem, hogy a ZX-em olyan bután áll, ezért erősen foglalkoztat a dolog, hogy mit és hogy lehetne vele kezdeni?
Az oszlopos fúrónak több jó tulajdonsága is van.Ezek közül ami itt most fontos:
azonos mélységű furatokat lehet vele készíteni,nagyon egyszerűen.
A hajtókar befogó pogácsáján( más helyen is elhelyezhetik)van egy számozott skála,az álló részen pedig egy mutató,amiből is látszik,hol tartunk éppen a mélységben.
Tehát azért áll a "paraszt" a géphez képest jobbra és azért tekeri BAL KÉZZEL a hajtókart,mert a mérleg kijelzőjétől nem látja a fúrógép skáláját,ami ugye azért fontos,hogy ne legyen hülyeség a mérés...
Mert max annyit érzékelhet hogy az állványos fúró karja kb hogy áll...
De itt mm-ek is kilókat jelentenek...
Válaszotokat előre is köszönöm!
morini gyári rugó= minarelli piros rugo(MHR)
http://www.youtube.com/watch?v...
Polírozást vállalok korrekt áron! Képek megtekinthetők adatlap/fotógalériák. Ha valakit érdekel e-mailban vagy telefonon érdeklődjön!
Üdv!
Viszont lenne még 1 kérdés... A régebbi sr nem arról híres,hogy a lámpája elég erős lenne.. mit lehetne azzal kezdeni, hogy lássak is valamit a sötétbe .. ? A válaszokat ismét előre is köszönöm...!