Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már izzííítom is a vasfűréééészt!
A gíyári cucc sosem olcsó.Sehol.
jónak jó a cucc,de...
1.amit akarnak mindenképpen ellopják,lezárhatod akár titán lánccal is

2.horror ára van,nem ér annyit.

3.sisakot is lehet hozzázárni,olyan gyári adaptere is van állítólag.szintén nem olcsó...

4.én levágtam vasfűrésszel kb 1 perc alatt a csonkot (idomot érdemes hozzá levenni )mert zavart esztétikailag ,hogy ott lóg.Innen kezdve adhatnak hozzá bármilyen szuper lezáró cuccost,ha a csonknál elvágják....
Persze ez csak az én véleményem.
Egyébként jó cucc, van értelme beszerezni egyet, vagy inkább egy jobb minőségi nem gyári lánc?

(szóljatok, ha már nagyon unjátok az arcomat, a kérdésekből sosem fogyok ki!)
Visszakerestem és valóban. Elkerülte a figyelmemet.
Bocsesz!
Na ugye
Szerintem már kaptál rá választ, ha jól emlékszem Zoli-tól. Az a gyári biztonsági lánc csatlakozója.
Már írtam hogy a gyári lezárólánc rögzítési pontja.
Lehet, hogy nem látszik rendesen a bekarikázott rész. Szóval az ülés alatti idom alól kilógó, kör keresztmetszetű bizbasz és csak a jobb oldalon.
Valami rögzítő balhé?
Szeva Mindenkinek!
Ezt már kérdeztem egyszer, de nem jött rá válasz, viszont engem nem hagy nyugodni, mi lehet ez?
30 év múlva a mi unkáink is így fognak röhögni a mostani technikánkon
Húhhhh vazze az öreg vespának van ám sztendere....
Kerestem az öreglányt a járókeret mögött...
Olaszba a vespa tuning művészet Vespa turbo Jó a ditek is a maga módján Munkába járni jó szerkezet mert nem eszik, én meguntam és kilöktem a motor alól Váltottam jókis karbis agregátra
én nem viszem sehova ,elég jól megy, végig húz rendesen pik pak nyolcvanon van ,meg ahogy zoli mondta ditechen nem nagyon észrevehető ,én hiszek neki ,na meg hát egy ötvenes utcai motortól mit várjon az ember,szerintem így is nagyon szuper ,nekem öreg vespáim voltak előtte 125 meg 175 köbcentis végre ennyit mentek meg háromszor ennyit kajeltak ,azokhoz képest ez csúcstechnika, na de annak is meg van a maga szépsége,még mindig bele vagyok szerelmesedve csak az a robogózás gyökere a jó öreg piaggio vespák többek közt ők is az én darabjaim voltak
Hali!
ha érdekel vkit sportkipu piaggio blokkra(sr 2004től), akkor írjon, megegyezünk!
http://kepesmotor.hu/robogo_ki...
50es motoron sokat dob nagyon, de jó 70es vasakhoz is!
tzzt15@gmail.com
Üdv. Zooly
Gyökér 1 banda sztem. Inkább keressen valami magán szerelőt. Aki a robogoba szerel... wááá égnek áll attól az embertől a hajam.. ritka gyökér 1 ember... meg sztem aranyárér dolgoznak.
szeva görgők nem voltak hozzá, volt raktáron TT is 28000-ért azt mondta a pacák hogy ahhoz van , kibontottuk a dobozt de abban sem volt ,így hát emellett döntöttem hat ezerrel olcsóbb volt, görgőket nem vettem ,javasolták próbáljam ki így ,és majd látom hogyan viselkedik .amúgy is malossi állítható kuplung van rajta és elég magas fordulaton indúl
Hát akkor az gáz,de nem nagy.Kolléga meg az italmondóhoz van közel , Békéscsabán elég sokan foglalkoznak a robogókkal, pl ott van a robo-go üzlet,(Bordásné nevén fut asszem)ott foglalkoznak szereléssel is,érdemes lenne átgurulni és beállíttatni,ha nincs vele kedve szórakozni.
Sziasztok! A Gianelli Next-hez nincs görgőszett, olyan kipum van nekem is, és nem kaptam hozzá
De 5 km-re van az EgüMotoRS és hozzáhangolta a variátort(dorogi egü)
Egy újabb kösz!
Csavar.Belül.
kettő fogja,azaz 4db a két lámpát.belülröl lehet hozzáférni az alsó csavarokhoz,ha levetted az idomot.
Most látom,hogy next mindegy,a felállás ugyanaz.A reverséhez is volt,meg a sport 6hoz is,a nexthez is kell lennie szerintem.
Naaa, lassan már a bőség zavara fog nyomasztani!
Köszi a segítséget!

Azt még elárulnátok, hogy a két hátsó lámpa búrájának a felső csavarján kívűl mi fogja még a búrát alulról? Pattintós, vagy belső csavar?
Sport6 ,mennyiért vetted?Nekem is volt a mocin,legelsőnek ilyet vettem rá.A dobozban keresgélj még picit, a giannelli ad hozzá görgőszettet és 3db kuplungrugót,ha emlékezetem nem csal 6Gr-osat adnak vele.Azt bele kellene tenni első körben...