Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt van a másik tipus ami jó hozzá...mindkettőt kipróbáltam, de egyiktől sem voltam hanyattesve,hangyányival a bcd győzött,az maradt rajta.Lehet túl kritikus vagyok,de utálom,ha valamit sorozatban gyártanak eladják drága pénzekért és nem passzol normálisan...

http://www.scooterracing.hu/pr...
Na ezzel az oldallal még tényleg nem találkoztam, nagyon jónak tűnik!

Nagy király vagy, köszi szépen!
Hát igen, én sem lennék híve a kókányolásnak, főleg ezzel a kézügyességgel.

Viszont idomot meg sehol nem találtam, pedig 1 hete azt kutatom a neten, így meg nagyon nem jön be.

Gondolom csak be lehet valahol szerezni, mivel aeroxhoz egy rakatot találtam.

Nincs infód róla, hogy merre induljak a témában? Vagy csináltassak műanyagossal?
Nemigen.Lesz egy luk amit be kell valahogy falazni az viszont müanyagost kíván és az indexektől is meg kell így válni.Ha meg csak a sárvédőrészt vágja az ember és maradnak az indexek az hölyén mutat.A gond hogy sima lemezzel nem lehet megoldani a tank kilóg belőle.
Meg lehet szépen csinálni vágással, vagy inkább idomra szavaznál?
Látszik hogy vágás.
Milyen megoldással tüntetted el a hátsó sárvédődet?
Új idom,vagy vágás?
De legalább jól néz ki....
Nem véletlen írtam amit írtam.....vegyél még vagy hármat, és rájössz hogy mindegyiknél emelni kellene az üzemanyag mennyiségén...
Nincs szar kipufogó! Csak jobb, mint a gyári....
be rágtam ma be mentem az italmondoba és vettem egy gianelli next kipufogót állati jó lett a hangja teljesítményben nem nagyon változott, talán jobban gyorsul
nem azzal szúrom el hogy meg akarnám csinálni amit más el ba.... hanem amikor meg vettem a motort kellö típus ismeret ,körűltekintés nélkül.csak mert "olcsó "volt.
lehet a gyujtótrafó hibás(kontakt) vagy az szarakodik.

nekem is volt annó ilyen bajom.

bontóból 4ft-ért megoldódott minden.
Riasztósokat kérdezd ők jobbak az immokban.
Nagyon jol tudom hogy ,ez nem az otthon megszerelem,összekötök két drótot kategória.
Ja oké mindenkinek köszi. MAJD ÍROK
Karburátoros 99-es sr 50. Mikor utoljára be volt indítva teljesen jó volt kb 1 hete.A gyertyacsere azért volt mert már nem indult és ezé gondoltam, hogy csere, de nem javult meg. Elektromos szivató van rajta amire a szerelő azt mondta, hogy nagyon jó. Mikor megvettem akkor is teljesen jól üzemelt és minden oké is volt.Vásár után 1 hétre ugyanez: nem indult. Szerelő utána indul majd 1 hét nem indul. Megin szerelő indul és most van az, hogy nem indul megin. Tudtok vmi ötletet?
A levegőszűrő hogy áll? Nézd meg a membránt karbi takarítás után.
szikra van.A szivatóhoz viszont elvileg nem kell gázt húzni (nem is húzok)és a gyertya pedig nedves lessz. ezé nem tudom mi lehet. A szerelőnél mikor volt azt mondta, hogy majd visszatérünk az olaj.... hoz mert tul sokat ad a hengerbe. Köze lehet hozzá?
Nekem is volt szopás a sportdobbal. Vettem egy gianelli reverset. Rárakta a szerelő max 65 és semmi hangja sem volt fokozatosan halkult. Mondom ez nem igaz, ráraktam magam, alapjárat tökéletes, bika hang, max 65, és ahogy eléri a 65-töt halkul és gyengül. Vágd szét, heggeszd össze, (nem volt benne semmi). És semmi. Odaadtam 10 ért valakinek. A szerelőnek volt, egy nem basztatott gianelli sport 6-ja na az állat lett. A történet végén kiderült, hogy a reverse nem morinira való volt, a végéről egy szélét leesett, mikor morinire lett alakítva. Nem hiába tervezték ezt is mérnökök. Én ráhagynám. Az is egy irtózatos szopás volt, és nemcsak anyagilag.
Szerintem a gyújtás részét hagyd meg az utókornak. A nem véletlenül írtam, hogy többe kerül a leves mint a hús. Amit a mérnökök kitalálnak nem lehet 1-2 forintból meghackkelni.
Hali zoli
sajna az én jo kis városomban 3 autovill. is csak a vállát rángatta hogy fingja nincs a témához(motor).De az egyik ajánlott Kaposváron egy "hekkert",akit fel is hívtam ,ö nagyon szívessen meg csinálná poton 50000.-ért .Hát itt meg is köszöntem.Enyiért komplett uj gyári gyujtáskapcs + immos kulcsok vannak.Vagy csinálnak másolt immos kulcsot+ tanítás :23.000.- DE az a baj hogy a gyujtás kapcsolom is gáz, csak kormányzár /ami nehezzen műkszik/ meg gyujtás van rajta, nincs "gyujtás ki" állás.Ugyhogy jol jönne ebből is új. Kerestem de eddig nem találtam.
Jah most látom elektromos szívatós.....
---------------------------------------
--------------
Akkor légszűrő le, és ha indítózol fogd meg a toroknál, hogy van -e vákuum!
Ha van, vedd le a benzincsövet, hogy folyik -e a benzin....
Ha ezek jók, akkor karbipuccantás....(ekkor meg tudod nézni az elektromos szívatót is) és ha már lent a karbi, érdemes lenne ránézni a membránlapok állapotára is...
Sok sikert.
Lehet hülye tanácsokat, tippeket adni -e kérdésre...
Ha kérdezel, próbáld meg körülírni!
Mikor vetted? Ha így vetted járt -e előtte a motor? Mikor volt utolsó indítás? Gyertyacsere után beindítottad -e? Karbis vagy injektoros?
stb-stb-stb....Önindítóval, vagy rúgásra?
Van sejtésem hogy mi lehet....
szikra van? ha van,probald meg hogy a légszűrőt leveszed,és befogod a karbi vagy a a szivocsonk nyilását egy pillanatra,ilyenkor kap bőven benzint,ha esetleg benzin gond van akkor igy be fog indulni.
cső

Hogy indítsam el a motorom? Mikor nem indult volt egy gyertyacsere (a gyertya nedves volt és az új száraz) és azzal sem indult. Én a szivatóra (elektronikus: gyári) gondolok, hogy rossz de amíg nem tudok biztosat addig nem nagyon akarom kicserélni. Mit tegyek? Köszi