Akit érdekel eladó komplett 2001 MORINI ditech sr50,egyben 100 ezer,vagy ha van rá nagyobb igény,akkor bontva is.indul, jol is megy,de kormolja a gyertyát,és nincs kedvem nagykátára futkosni vele. állitolag csak rá kell tölteni egy szűkebb programot,hogy kevesebbet kapjon(nagykátai szerelő mondta).kompresszor jo,folytószelep is jo,injektor is jo,hőgombából van egy uj meg ami benne van,komprsszió jo. idomok nem sérültek.esztétiksilag rendben van.akit erdekel a +3630-3702540 es számon elér,visszahivot is küldhetsz,vagy smst,es visszahivlak.
üdv
Sehogy.Ott valami más a baj.Nem ez a kiherélt kipuff?Lehet az a gond.Én egy TT vel nyomultam és jó volt.Computer vagy alátétezés de nem lesz jó az máer.Asszem conairnek is valam gáz volt a kipuffal mert nem rávaló volt.
Az ismid nem mondott teljesen igazat....Sportkipuhoz karbisnál "is" nagyobb fúvóka kell!
Akkor szerinted?
Kérdezd Zolit, ditechnél hogy tudsz üzemanyagot emelni, felső tartományban!
Neki is tuning ditekkje volt....
nyolcvan fölé is simán,a gyári dobbal de ugye abban van fojtás, van egy kipufogós ismerősöm az aszt mondta a sportdobokba az a szar hogy bizonyos fordulat tartományba dolgozik jól
Valami ilyesmit lehetne csinálni de ahoz ott kell lennie az mebernek a szétbontott gép mellett hogy mi a stájsz.Távgyógyban ez nem megy.Inkább szerelőbácsi.
Én biztos nem szopnék vele. Az immo egy biztonsági dolog. Nem annyi, hogy két kábelt összekötsz. Nyilván úgy találták ki, hogy ne lehessen könnyen megtörni, vagy csak drága módszerekkel. Én csak alkarésznek használnám, a tyúkbelet, meg a padlásra tenném.
Ha már mindenképp szopni akarnék elmennék, egy kulcsmásolóshoz, pl nálunk van egy csávó aki másol immos kulcsot. Van kiolvasója. Megkérdezném, hog meg lehet-e csinálni. Ha azt mondja, hogy kuka ON, akkor ráhagynám...
Ez nem görgő probléma. 60-ig jól húz, utána nem megy.
Ha kisebb gurit teszel utána sem lesz jobb. Az igaz hogy magasabb fordulaton megy a kipufogó, jobban leöblít mint a gyári, talán ezért kéne még plusz nyál. Valami ellenállással kéne megbolondítani a hőgombát, hogy üzemanyagtöbblethez jusson a moci, de ebben inkább Zoli jártasabb!
Próbáld ki kisebb görgőkkel a 7g nehéz egy sportdobhoz,magasabb fordulatszámon műxik,mint a gyári,nem tudja leadni azt a teljesítményt.6-6.5 gramm körül kéne próbálkoznod...
sziasztok fel raktam a dobot olyan hatvanig jól húz utána elfogy az erő szerintetek mi baja lehet 7 grammos görgők vannak benne lehet kisebbek kellenének? ditech- nél mit szoktak variálni még sportdobnál?
Eladó lenne sürgősen a Leo Vince ZX kipufogóm! Mindössze 2000km-t mentem vele, így remek állapotnak örvend, tömítései rendben vannak! Irányár: 15ezer forint, úgyvélem ennyit megér simán! Bármi kérdésed van, vagy kép kéne még írj, vagy vegyél fel msn-re.
Hello Zoli
Azért vettem egy egész blokkot mert ha ,minden igaz egy 2 éves botntatlan motoré volt minden köcöllékével együtt.Már csak az immos kulcs +a kmórával való összehangolás hibádzik.
Sziasztok.
Nem viszem nagykátára a mocit, hanem szétbontom, mert egy karbis sr-t veszek, viszont a kérédsem annyi lenne hogy az idomok, futómű meg a fékek megegyeznek a morini ditech meg a minarelli karbisnál?
Üdv
hali ,ma neki álltam szét daraboltam a dobot,mert voltam egy ismerősömnél és megméregettem az övét és az enyémnek az átmérője kisebb volt legalább 20 mm- vel nem tudom mire való lehetett de így remélem jó lesz .valaki írja meg nekem milyen méretű csővel csatlakozik a torok a dobba mert ez is nagyon lényeges azt olvastam.egy kis hegesztés ,festés aztán próba remélem jól fog szuperálni, ha nem ,tényleg veszek egyet nem görcsölök tovább
Sziasztok
szert tettem egy komlett ditech blokkra kiszeretném próbálni,de nincs immobos kulcsom hozzá .Ennélkül felejtös a beindtás? Vagy van valami trükk a tarsolyban?Ha valaki tud valamit irjon.
köszi
üdv