Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Görgőcserével, a végsebesség mindig állandó....
Kivéve, ha olyan kicsit teszel bele, hogy nem húzza fel a szíjat!
A görgők, végig kimennek a görgőpályán, (teljesen mindegy hány grammos) így a végsebességen nem változtatsz. Csak végáttétellel lehetséges, vagy kipufogóval, vagy nyitott szívócsonkkal vagy...sorolhatnám, amivel emelheted a végfordulatot..
Nem okoskodni akartam, csak sokan rosszul tudják...(a félreértések végett)
Hello roland767!
Azt szeretném kérdezni hogy hova vitted el szerelöhöz a motorod?
válaszod előre is kössz!
Ditekken nem oszt-szoroz sokat.
Hát a sportkipufogótól, a végsebessége lesz valamennyivel több! De a gyorsuláson is észrevehető lesz! Görgőkkel tudott variálni, hogy a vége, vagy a gyorsulása legyen jobb!
menyire észre vehető egy dob csere a teljesítményen? vagy csak jobb lesz a hangja?most is simán megy nyolcvanat gyári sport dobbal csak nincs olyan jó hangja
minarelli, lehet hogy szarul írom ?de,nem piaggio, aszem csak ez a két fajta van ditech-be ha jól tudom
Ha valaki tudna 96-os vizes, manuális szivatós sr-hez 17,5es karbit az szóljon nekem légyszíves! Érdekel még gianelli, vagy stage6 sportkipufogó, ami 50-es és 70-es is! Érdekel még 3 pofás malossi kuplung, mind1 hogy 105, vagy 107! köszi
Akkor nem csak az én sr-em nem szereti a hideget? Az összes karbis ilyen? Fűtött garázsba tárolom, kimegyek vele az utcára, van minden baja! Amint beállok vele a garázsba (15-18fok) már semmi baja nincs...
Milyen?
van nekem is egy de nem akart menni a motor vele ,
sziasztok nem tud valaki ditech-re való sport dobot ? nagyon ócsón
Ja az oldalt elfelejtettem:

http://www.apriliadreams.co.uk...
Kutakodtam egy kicsit és találtam egy nagyon brutál kis oldalt, ami alapján az egész gépet tanulmányozhatom(szerelés nélkül)!

Itt találkoztam a membránházzal is, de annak feltárását inkább majd cimbimre bizom és majd ellesem a fogásokat. Nem akarok több kárt, mint hasznot!
Ne mááár, már majdnem megnyugodtam!

Membránház, membrán?

nincs róla egy fotós segítség, mert ilyen rész nem rémlik?
Nem is benzines, hanem olajoooooos!
Utánna olvastam és bővült a tudásom a motorokkal kapcsolatban!
Akkor már csak annyi kérdésem lenne, milyen módszerrel takarítsam ki ás ápoljam le, ha semmilyen spec anyagom simcs? Vagy inkább szerezzem be és azzal varázsoljam tisztává?
Egy crossmotoros oldalon olvastam, hogy az oldószerben áztatás után mossam ki még szappanos meleg vízben!
Vélemény?
Szia.
Szemrevételezd a membránházat, és a membránok állapotát.
A szívócsonk alatt találod, miután eltávolítottad a 4 csavart.
Ha még lemezmembrános, akkor valszeg hiányzik belőle, vagy nem zár rendesen. Ha karbonlapos akkor nyugodj meg, sohasem fog úgy zárni, mint az acéllap. Mindig benzines lesz a környék...
Sajnos ezt már végigjártam....a karbonlap vetemedik...bár nem lenne szabad.
Hali mindenki!

Nemrég vettem egy karbis sr-t és mivel majd bele őrülök, hogy a hideg miatt nem tudok zümmögni vele elkezdtem bütykölgetni, tisztogatni ,meg ilyenek. Azt még hozzá kell tenni, hogy abszolút nem értek hozzá, tehát előre bocs, ha amatőr a kérdés!

Szóval ma a levegőszűrő(gyári) házát szedtem szét, hogy megnézzem, milyen állapotban van. Annyi lenne csak a kérdésem, hogy normális e, ha a levegőszűrő benzines. Én úgy érzem, hogy nem is kicsit, viszont maga a ház száraznak tűnt belül. Kivéve a torkot, ahol a karburátorra csatlakozik, mivel ott benyás:
Ez NOOORMÁLIS?:)

Ui.: Elképzelhető, hogy jön még egy-két hasonló láma kérdés.
A 40ezer gondolom az injektor lenne,annyi az új ára...Horribilis összeg,érdemes használtat nézni olyan embertől aki beleegyezik,hogy kipróbálás után fizeted ki.Rengeteg ilyen motort bontanak,tuti kapsz hozzá működőképeset.Feltéve,ha egyáltalán az a baja...Csak úgy hipp hopp nem szokott szerintem elromlani,főleg nem úgy hogy előtte normálisan működik,lerakod,aztán állás után meg egyszer csak nem indul be...
15ezer meg a munkadíj lenne? ki tudod te is cserélni,meg a csöveket is.Ennyiért egy egész motorfelújítást,blokkszéthúzással csinál egy normális szerelő.A karbis átalakítás szerintem legyen a legutolsó dolog amit csinálsz,főleg ennyiért.Annyira olcsó,hogy olyan is lesz szerintem.Vannak itt ebben járatosak akik megmondják neked,hogy mivel jár-mennyibe kerül egy normális átalakítás.Én a helyedben először is megnézetném egy másik szerelővel,mert lehet egész máshol van a bibi.De legelsőnek azzal kellene kezdened,hogy az összes csövet lecseréled,átnézed a csatlakozásokat stb.
Szia! Szerintem alakítsd át nyugodtan karbisra! Nem lesz vele semmi gondod! Alapból gondolom 12-est rakna bele, de akkor már vegyél bele 17,5-est! Egy sportcsővel nagyon komolyat menne akkor és a fogyasztás sem lenne sokkal több! Nem mondom hogy egyáltalán nem enne többet, de sok kölönbség lenne a menetteljesítményén! Van rajta sport kipuff?
Sziasztok! A nyáron vettem egy 2002-es SR ditech-et (leraktam 2 hétre, aztán már nem indult azthittem a hidegtől,de nem ), és már 2 hónapja szerelőnél van és most felhívott a szerelő és mondta hogy az injectorfej elszállt az üzemanyagcsövek meg szarrá vannak menve! Mondta, hogy 2 lehetőség van: Vagy ezeket kicserélni, mondta hogy ez 40ezer+15ezerbe kerülne (vagyis 55ezer) Vagy karburátorossá alakítani, ami kb 30ezer lenne! Félek ha karbis lenne, csak önindítóval nem tudnám hidegben elindítani. Most mit csináljak? 55ezer kicsit sok nekem. Segítsetek a döntésben! Köszi!
Most hogy mondod, lehet hogy rájöttem...Szerintem a karbinál beragadt a szivató, mert néztem is, hogy alapállásba van és nagy alapjáraton indul a motor! Gondolom amikor tisztítottuk a karbit beragadhatott a szivató! Köszi
Ha ilyen egyszer indul pöcc röff máskor nem, és az is számít, hogy leszállsz vagy nem, akkor én megnézném a gyertya pipát is. A gyertyakábelből levágnék néhány millimétert. Megnézném az összes vezetéket, nem-e letestel valahol a szemétje. A benzincső repedésnél viszont látod a kifolyó benyát.
Jótol kérdezed sosem értettem a karbihoz.mindig utáltam.Első tippre szerelő lenne a jó megoldás.
Szia! Köszönöm a gyors választ! Szerinted ez megoldhatja a problémát? Ha ez sem segít mit nézzek még át? Előre is köszi
Karbit kéne megnézni és membránt.Karbin a szivatót és minden tömítetlenséget a membránon meg a törésnyomokat.