Próbáld ki. Nálunk is vannak sebesség mérők, de sajna motorost nem mér. Hátha a tiétek mér majd. Először ott van egy kis gyanú, hogy városban mindenki 60-70 között jár nyugisan...
Persze most nem nagyvárosok körútjairól beszélek, hanem ahol tényleg 50-60 szokott lenni az átlagsebesség.
Na ma végre sikerült letesztelnem a mocit.
Nagyon megy a kicsike. 80-ig simán gyorsúl utána 90-ig kicsit lassabban és ott vége. Igazán meg vagyok vele elégedve. Matrica ügyben nekem is kéne a segítség mert hiába nézegettem nem találtam hozzá és az eredeti matricát akarnám újra rakni.
A típus: Aprilia Sr 50 Ditech morini. Még egyszer köszi Conair, a motorom beazonosítását.
Nekem nagyon könnyű kiszedni az akksit. Külön van a szobában most. A kocsiét kellett most egy picit tölteni, mert rövid utakat megyek és nem töltődik vissza. Én még nem mertem elővenni. Én fázok.
Én még sosem vettem ki töltésre az akksit.Inkább benn hagyom egy hete gurultam egy fagyasztó 90 Km etz az jó töltésnek.Hülyén is néznék ki 650-en ugrálnék mint egy szőrösseggű majom.
A jó burgmanosnak is mindig fullos az akksija pláne ősz, tavasz, tél körül. Leszarom a berugókart, nem hiányzik. Ha szar az akksi másnapra már új van benne. A tököm fog gecizni szar cuccal. Gyenge az idegrendszerem a szopásra.
Ma vettem egy 2004-es karbis sr 50 lc-t. 70-es hengerfej van rajta.
Bementem venni egy szaküzletbe olajat. Én úgy tudtam, hogy full szintetikusat kívánna a gép, de az eladó gyerek nyugodt szívvel adta el nekem a Castrol Actevo 2T típusú olajat.
Mi a véleményetek, mehet bele?
A másik kérdés pedig, az lenne, hogy a gázreakció úgy néz ki a gépemben, hogy egy kb. negyed gáznál még semmi megindulás, csak elkezd felpörögni a motor, viszonz utána tép, mint a szél.
Szóval ez normális, csak mert engem eléggés zavar?
Abban igazad van ,hogy egy jó di-tech jó akksival jól indúl, de egy jó di-tech sem indul olyan akksival amennyiben csak annyi áram van hogy betekerje a benzin pumpát de már indítózni gyenge,na ekkor jó a berúgó
sziasztok!
Sikerült visszacsalogatni a szikrát....egy kábel ki volt repedve és letestelt....
De sajna még mindig nem indul...kompresszió jó....kompresszor 4és fél bart nyom....benzint is nyomtam a hengerbe....kizárásos alapon már csak a gyertyára gondolok....
5letek?
Persze most nem nagyvárosok körútjairól beszélek, hanem ahol tényleg 50-60 szokott lenni az átlagsebesség.
Nagyon megy a kicsike. 80-ig simán gyorsúl utána 90-ig kicsit lassabban és ott vége. Igazán meg vagyok vele elégedve. Matrica ügyben nekem is kéne a segítség mert hiába nézegettem nem találtam hozzá és az eredeti matricát akarnám újra rakni.
A típus: Aprilia Sr 50 Ditech morini. Még egyszer köszi Conair, a motorom beazonosítását.
Ma vettem egy 2004-es karbis sr 50 lc-t. 70-es hengerfej van rajta.
Bementem venni egy szaküzletbe olajat. Én úgy tudtam, hogy full szintetikusat kívánna a gép, de az eladó gyerek nyugodt szívvel adta el nekem a Castrol Actevo 2T típusú olajat.
Mi a véleményetek, mehet bele?
A másik kérdés pedig, az lenne, hogy a gázreakció úgy néz ki a gépemben, hogy egy kb. negyed gáznál még semmi megindulás, csak elkezd felpörögni a motor, viszonz utána tép, mint a szél.
Szóval ez normális, csak mert engem eléggés zavar?
Nem tuddnátok hogy honan tudok szerezni gyári sbk matrica szettet az sr 50-em hez?
Sikerült visszacsalogatni a szikrát....egy kábel ki volt repedve és letestelt....
De sajna még mindig nem indul...kompresszió jó....kompresszor 4és fél bart nyom....benzint is nyomtam a hengerbe....kizárásos alapon már csak a gyertyára gondolok....
5letek?