Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nem rég, vettem egy aprilia sr-t, 96-os, vizes! Mikor elmentem megnézni, első rugásra indult a gyereknél, de sajnos nem tudtam elhozni, mert szakadt a hó! Majd visszamentem érte pár nap múlva, akkor is pöcre indult! Másnap, akartam vele elindulni, de nem indult be! Megnéztük a gyertyát, kiégettük, semmi....Kipucoltuk a fúvókát, a karbit, semmi.....Másnap raktam bele egy gyertyát, megint pöc-röff indult! Pár napig használtam, mondjuk 20km-ert mentem vele! Azóta, azt csínálja, hogy ha megyek vele és megállok, leszállok h kinyissam a kaput, majd leáll! Ezt nem értem....felállok a motorról és leáll....Utána, elkezdte csínálni, hogy húzok neki gázt(bemelegedett, minden) és érződik, hogy el akar indulni, de mégsem! Mintha valami fogaskerék ment volna szét benne, de nem tudom! Húzom neki a gázt, indulna-indulna, bedadog, leáll! Pedig ő el akar indulni érződik, de mintha a hajtással lenne baj! Valakinek volt már ilyen jellegü problémája? Ha igen, nagyon megköszönném a segítségét...Előre is köszi
Üdv! Gondoltam kiprobálom a novemberben összerakott verdámat ilyen szép napsütésben,de még meg sem röfent.30 perc próba után elfáradtam. lehet szétkapni úgy érzem.remélem így ti nem jártok.minden jót!
nagykátát felhívtam, azt mondsták hogy a programjával lesz a gond, de programmal tudják szabályozni, hogy kevesebbet kapjon, úgyhogy sztem elviszem majd,aztán lessenek rá, jobbat nem tudok
Üdv
továbbra sem jó ez a hoki, ugynúgy bekormolja a gyertyát, szépen indul, jól megy,de kb 5perc alapjáraton és már szarakodik is.
"sportprogram" miatt is csinálhatja? ha esetleg szar?
Hali mindenki!
eladó Sr
Bocs a reklámért
Jobban elég nem koxososdik mindenre.Amúgy minimális fekete grafitszerű réteg mindig lesz rajta.Őzbarna teljesen sosem lesz.Max a töve.Nekem legalábbis ilyen volt.
Ertem,köszi,akkor nem állok neki leszedni belőle,es légteleniteni,mert nem sok ertelme lenne.amugy ha mar benne vagyunk az olaj temaban,miert lenyeges pl a full szintetikus olaj?
Az olajnak van a legkevesebb köze hozzá.
a gyertya hőértéke is okozhatja,meg nem ditechbe való olaj is okozhatja nem? mert egümotorsnal vmi motul xyz ditech olaj 4800er... meg mondtak hogy ha jot akarok ne rakjak bele mas hoki olajat.vmi repsol olaj van benne,de sztem nem jo,ditechbe legalabbis..
Hello, azt ne várd el a mocidtol hogy alapjáraton tisztára égesse a gyertyát ,egy gyertya az öntisztulási hőfokot nem alapjáraton produkálja hanem bizonyos üzemi körülmények között.Ha ezt alapjáraton elérné ,egy vadabb kör után biztos hogy ráolvadna a gyertya a dugóra. Túl magas hőértékű gyerta is okozhat kormosodást.
Sok tipusspec alkatrészed maradni fog.Egyben passzold el.
Valóban nem oldja meg a problémát, legalábbis elméletben nem, a gyakorlat viszont azt mutatja hogy jó, hidegen is teljesen pöccre indul de ha rádugom a hőgombát akkor nem.Mondjuk úgy nem próbáltam hogy csak a hőgombát iktatom ki és a pillagót hagyom....hm lehet hogy úgy is jó volna....na mindegy holnap visszateszem a régi hőgombát, meglesem úgy mit mutat, aztán 140ért viheti akárki, vagy ha egy darabig nem megy el,akkor alkatrészenként hirdetem majd, és cserélem karbisra, vagy Roxra.
Üdv
Szerintem nem ártana közbeiktatni egy változtatható potis ellenállást a högomba elé és beállítani.Csak úgy önmagában a pillangó kivétele nem old meg sok mindent csak több levegőt ad hozzá valamennyivel.Ezt a pillangó szelep nyitásával is meg lehet oldani.Kevesebb benzint kéne adnia.
Na megcsináltam ,a gyári szűrő közvetlen a szívócsonkra megy, a pillangót meg felrögzítettem,hagy adja csak a jelet, de levegő nem megy át rajta. A hőgomba csatit ha rajtahagyom, akkor picit szarabbul megy, és a gyertya is kormos lesz, ha pedig leveszem,akkor őzbarna, és hidegen is beindul nélküle.
namármost moindtátok hogy 2 külön piacra gyártották ezeket, lehet hogy a hőgomba is más,más jelet ad? mert ami benne volt,az ki lett cserélve teljesen újra, és kormolja vele a gyertyát. amugy alapjáraton sem lehet picit sem kormos a gyertya?
Zoli ma mentem egy kört úgy hogy pillangót kivettem a szívócsonkból, és lehúztam a hőgombát ,és lám őzbarna volt a gyretya, de ahogy kevesebb levegőt kap, mert mondjuk visszateszem a pillangót, újból kormol. sztem összehozom a gyári légszűrőt a szívócsonkkal, és jó lesz.., majd meglátom, üdv néktek
Roppant érdekes.....
Ó azok a tuningspecialisták....gyártanak, összeraknak egy ilyen valamit, rendesen fel van görgőzve, viszont a szíj meg csapkod mint az istennyila.... erősebb kontrasztot neki.....
fűtött garazsban all,15 fok alatt nincs a hőmerseklet,hogomba zsir uj,mondjuk kontakt hiba attol még lehet,de elozo tulaj(volt fonokom) kimérte es egy ellenalassal meg egy kapxsoloval megcsinalta hogy ad egy jelet mintha meleg lenne a motor,aztan ugyanugy szarul indult,most jo gyertyaval jol indul,de kormol.... passz,holnap membran kiszed,aztan meglatom mi lehet
Hát a pillangó állása alapján számol benzint a computer.Általában ha beszarik azt jelzi a lámpa vagy nemes eccerűséggel nem indul.Cserélgetős módszerrel meg lehet győződni hogy az e a gond elméletben ha picit el van tekerve a házhoz képest talán dhat fals adatot de nem jellemző.Én még a hőgombát is megnézném mert irtó hideg van ezeknek a gyöszöknek mostanság kivált a digó export daraboknak.Itt nincs pontos levegő hőmérséklet mérés csak fix adat alapján saccol a gép és hát az enyém irtóra kényes volt a télre.
Elég kelletlen volt hangja is más és olyan volt mintha ki se akart volna jönni a garázsból.15 fok felett meg minden jó.
Itt a kérdésedre a válasz... Videó
csak a jeladónak van igazán szerepe, aszerint adagol, gondolom,meg hát azért nem mindegy hogy mennyi benzinhez mennyi levegőt kap, de azért kiv leszek holnap arra a membránra....
hát most hogy kivettem a pillangót és odaraktam a kezem a szívócsonkhoz, hát nem szív annyira mint amennyire egy karbis,alapjáraton, zárt karbinál, viszont ahogy monod nincs veszítenivalóm, holnap kiszedem,meglesem. Ettől függetlenül várom Zoli mit mondd rá, meg Robogotuning.hu véleményére is kiváncis vagyok,mert már ott tartok hogy szétbontom és alkatrésznek eladom az egészet, és veszek egy karbis sr-t...
Nekünk volt nemrég 530D-BMW.
Azoknak típushibája a pillangószelep szétreped, és bekajálja a motor.
Szerelő haver ajánlotta vegyük ki. És lám ugyanúgy működött....
Lehet a ditekk is ilyen?
Szia.
Az hogy ditekk vagy nem, a membrán szerepében nincs különbség.
Azért kell hogy lezárjon, mert különben elősűrítésed nem lesz.
Én azért megnézném....az nem kerül semmibe. Én mondjuk itt kezdtem volna, mielőtt mindent felújítok.
Viszont ha kevés a levegő, mert elősűrítés közben visszafújja a szívótorokba, akkor már dúsabb is az üzemanyag.
És ha jól olvastam nálad is ez a problem....
Szia Zoli.
Na van néhány ujabb fejleményem, volt egy ötletem, miszerint ki lehetne szűrni hogy a nyomáshatároló -e a szar, de nem, szinte biztos hogy nem az, mert gyertya be, gyujtás rá,beindít, megnéztem a gázreakciót, AC csati lehúz, gázreakció romlik, VISZONT, ha leveszem a légszűrőt, és a szívócsonkban bennhagyom a pillangót, akkor nehezen indul be, es majdnem leáll, viszont ha a szívócsonkból kiveszem a pillangót, akkor ugye teli torokban kapja a levegőt, akkor sokkal szebb az alapjárat,és jobban reagál a gázra,nem áll le, és pöccre ujra is indul, szóval így a legjobb eddig,de a gyertyát kormolja még mindig.. ebből gondolom h nem a nyomáshatároló a szar, hanem inkább a pillangó. viszont hibakód nincs, a check elalszik amikor beindul...
Vélemény?
szia.
Nekem amikor gyujtást adok kb 3mp ig nyomja az ac a benzint utána bekussol, és mikor indítózol,akkor nyomja közben,ahogy esik a nyomás a rendszerben, de majd a nálam jóval tapasztaltabbak megmondják.Amugy yútúbon nézz egy videót ditechről, azon hallani mennyi ideig nyomja az ac a benyát.