Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok nekem a ditekem olyat csinál hogy csak gázadással indul, ha nem húzok gázt ,csak pöfög ,pöfög de nem indul ,szerintetek mi lehet?üzemanyag pumpa ?ha gyújtásra teszem mennyi idő alatt nyomja fel nyomásra a benzit mert ez elég sokáig búg vagy az nem számít vagy van esetleg egy hideg indító vagy szívatója?és az rossz?
azért ez a MALOSSI sem rossz, bár nem tudom, hogy a másik mibe kerül, ez 14480.-
www.robogotuning.hu
köszi a választ, de ez ditech, itt nem a benzin bejuttatásban van szerepe a membránnak, hanem ha jól néztem, és jól fogtam fel,akkor az olajat a levegővel keveri, és juttatja a főtengelyhez, vagy nem így van a ditechnél?
Függetlenül ettől ha szar,a gyertyát eheti emiatt a ditech?
Amúgy ezt ugyanúgy fúrják mint a másik hengereket? dugót tudok hozzá szerezni?
Lehet elkezdem szétszedni,blokk ki, megfúratni, csapágyazni, szimmeringezni, aztán a végén lesz egy full felújított gép, aminek mennie kell. vagy nem éri meg ezzel szopni? alkatrészként kb mennnyibe lehet elpasszolni egy ilyet, persze nem egyben,hanem bontva?
Üdv
Szia!Így van,ha nagyon xarul zár a membránod,vagy esetleg le van törve belőle egy darab,akkor is benzines a gyertya,érdemes megnézni.Valamint ajánlott kicserélni egy üvegszál lapkás membránházra,ami ha későbbiekben törik akkor nem csinál kárt a blokkban.Ajánlom a motoforce "racing" membránházát,én nagyon elégedett vagyok vele(apromotor ajánlotta)nagyon jól zár,mert gumírozott a háza mint a hebonak,csak az drágább.
Minarellis alkatrészek között megtalálod bármelyik webshopban.Scooterracing,egümotors,scootershop stb.
a membrán ha szar, akkor is eheti a gyertyát?
Lehet elviszem nagykátára, aztán majd meglesik ők, csak fosok hogy horribilis összegbe futok bele, és akkor inkább szétbontom és viheti mindenki occsóér ami kell neki
injektorfej csak kompletten van 40000.-Ft
Pillangó szelep 24990.-Ft
De javaslom, nézd meg az oldalon, mert ott van minden.
Robbantott ábrákkal együtt, minden típushoz.
www.robogotuning.hu
ma eléggé szétszedtem,a kompresszor jo,az injektor porlaszt mostmár,lehet hogy tényleg a nyomáshatároló amit Ti is mondtok.mennyibe fáj egy ilyen határolós cucc,csak hogy tisztában legyek ezekkel az árakkal?meg a pillangoszelep ára is kellene. koszi
na itt a jo kép.
valamiért a fele lemaradt.
Szóval kevés km van benne nagyon jo állapot. Kipróbálható.
Ha kérdés van irj.
Sziasztok
A multkor volt szó ditech átalakításról karbisra, nálam lehet kérdezni nekem ilyen van .Nem én csináltam de amit tapasztaltam szívessen megosztom aki kíváncsi.Egyben mondanám is hogy eladó a komplett blokk mert én vissza ditec-esítek. Ami jár hozzá a komp.blokk,légszűrö,komp.gyujtás,kipufogó,olajtart
Valszeg az inyektorfejben lévő nyomáshatároló.
a DiTech-nek szinte mindíg mechanikus baja van, ezt már régebben leírtam valamikor.
Főleg tömítetlenség és elpiszkolódás és kompresszió.
A levegő injektornál szét kell szedni és ki kell tisztítani.
stb......
nálam tudsz mindenféle Di-Tech alkatrészt rendelni, de neked nem a pillangószeleppel lesz a gond, mert azt tényleg jelzi a lámpa, meg ki is lehet mérni egy ohm mérővel.
Két ellentétes ellenálás van benne.
Mikor az egyik ellenálás nő, akkor a másik csökken és fordítva.
www.robogotuning.hu
á semmiképp nem dobok ki 20-30 ezret a nem biztosra,de valahogy ki kellene deritenem hogy jo e az a potmeter.rá lehet mérni valahogy?
Ne rendelj nem tuti.Specialista kéne hozzá.
pillangoszelepet hol tudok rendelni?kb mennyi az ára?
Hát már rég volt mikor láttam és a memóriám is régi de KB olyannak kéne lennie.Talán picit kisebbnek.Lehet túl nagy a nyomás benne és ezért tölt nagyobbat.
de ha az szar akkor nem jelez a check? gondolok most arra pl mint amikor lehuzom a csatit es villog a chech lampa. nem szivesen vennék uj pillangot,bar az még beleférne,csak ugye hogyha mégsem az a nyügje..... amugy Zoli mondtad hogy kup alaku porlasztasnak kell lennie.kb mekkora felhöt kellene csinaljon normal esetben? ez kb 10centi hosszu kup volt amit csinalt,kisebb ökölnyi méretű...
A pillangó is lehet rossz.
hat amikor beindul akkor elalszik a check lámpa,ugyhogy nagyon nem
reklamál semmiert,de sztem sokat kap,mert kb ökölnyi felhőt porlasztott delelott.amugy lehet hogy szar olaj van benne es azert kormol ennyire? mert uj gyertyaval kb 3at fordul a fotengely es beindul,es szép az alapjarat is,csak lomha a gázadásra,es füstol is,amit ha jol tudom nem szabadna.
Bár most nézem hogy hibakód van túl kicsi és túl nagy ellenállásnál is
Szia, ellenőrizd a kábelt a motorvezérlőtől a hőgomba csatiig. (szakadás érintkezési gond)
Ja és hogyha túlszívta magát akkor már be sem tudom indítani?
Gyertya csere volt!
És az mit jelent, hogy ne hagyd túl szivatni? mert azt tudom, hogy egy kis gázt sem lehet adni mikor indítózok,és hozzá sem szoktam nyúlni.